Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Een sleutel naar succes is inderdaad de economie. Zonder goede economie kom je nergens. Een belangrijke stap in een betere speler worden, is het beter onder de knie krijgen van de economie. Ik heb zelf het idee dat ik dit punt op zich wel onder de knie heb, maar dat ik zelf meer moeite heb om de resources op het juiste moment om te zette naar de juiste units / gebouwen / upgrades om op die manier het beste leger te vormen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een sleutel naar succes is inderdaad de economie. Zonder goede economie kom je nergens. Een belangrijke stap in een betere speler worden, is het beter onder de knie krijgen van de economie. Ik heb zelf het idee dat ik dit punt op zich wel onder de knie heb, maar dat ik zelf meer moeite heb om de resources op het juiste moment om te zette naar de juiste units / gebouwen / upgrades om op die manier het beste leger te vormen.

Dat probleem heb ik ook vandaar dat ik net ook echt werd afgemaakt. Maakte echt een paar domme keuzes waardoor ik gewoon niet meer terug kon komen. Toen heb ik het bijltje er maar bij neer gelegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat probleem heb ik ook vandaar dat ik net ook echt werd afgemaakt. Maakte echt een paar domme keuzes waardoor ik gewoon niet meer terug kon komen. Toen heb ik het bijltje er maar bij neer gelegd.

Scheelde weinig met je castle hoor ;) Dans gaat me sowieso killen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verloren dus van Dans. Belangrijkste was eigenlijk dat ik met Dans en jou gelijk in gevecht was. Van Dans verloor ik de zeebattle, waardoor ik machteloos moest toekijken hoe zijn bombards galleons alles plat bombardeerde. Kwam hem ook tegen nog op jouw eiland, ook het onderspit moeten delven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het ook, nadat ik eigenlijk Meth0dzz aanviel, begon Dans met mij te pakken. Was lekker bezig op zich, maar veel resources verloren door die speldenprikjes die ik wilde uitdelen aan Meth. Die ook steeds met een paar man kwam. Op een gegeven moment had ik hem dan toch wel en gaf ie op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het ook, nadat ik eigenlijk Meth0dzz aanviel, begon Dans met mij te pakken. Was lekker bezig op zich, maar veel resources verloren door die speldenprikjes die ik wilde uitdelen aan Meth. Die ook steeds met een paar man kwam. Op een gegeven moment had ik hem dan toch wel en gaf ie op.

Dat heb je met FFA he. Dan moet je twee kanten op kijken. Waarschijnlijk had Dans ook wel door dat jij met Meth0dz in gevecht was. Hij koos er daarom gewoon voor om zijn economie te ontwikkelen en nadat jij met Meth0dz afgerekend had, wist hij dat hij er beter voorstond dan jou, waardoor hij jouw dus aan kon vallen en je in een keer op kon rollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION];

Wie heeft er zin in een potje? Momenteel zijn we al met Dans, Meth0dz en ikzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou leuk zijn als we weer eens een grote pot kunnen doen met bijvoorbeeld 6 of 8 man. Vandaar wil ik nu alvast informeren wie er vanavond kunnen. Geef dan ook meteen even aan rond welke tijd beginnen jou het beste uitkomt.

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites