Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Eerste seizoen met Willem II 6e geworden. Locadia topscoorder van de competitie + assistenkoning. Zit nu begin seizoen 2, heb nu best een talentvol team.

DM: Van der Hart

RB: Disveld

VC: Van der Rijt

VC: Rekik

LB: Lukaku

RCM: El Harouchi

LCM: Haye

CAM: Sanusi

RV: Misidjan

SP: Locadia

LV: Lumu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh, zeer nice. Rekik wordt best goed volgens mij?

Nadat mijn Ajax game niet meer wou opstarten ben ik maar met Feyenoord begonnen. Aantal spelers verkocht. Wildschut gekocht en Guidetti gehuurd.

Lol, eerste wedstrijd van de competitie is tegen VVV en raad eens wie de 1-0 maakt :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carrière begonnen met Twente. Bengtsson, Kuiper en Rendla verkocht. Wat jeugdspelers verhuurd. Ruben Yttergård Jenssen (rouleren met Guiterrez), Kiko Femenia (rouleren met Tadic) en Vaclav Kadlec (rouleren met Castaignos) gekocht. Diego Contento gehuurd om de concurrentie aan te gaan met Braafheid. Tevens een optie tot koop voor 2,5 mil.

Oefenpotje tegen Birmingham 5-0 gewonnen. 3x Fer, 1x Castaignos en 1x Tadic.

Eerste competitiewedstrijd 2-0 gewonnen van Heracles. Daar zijn Fer en Chadli de doelpuntenmakers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites