Toornstra Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Welk startbudget heeft Feyenoord? En hoeveel salarisbudget hebben ze over aan het begin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 3,5 miljoen en 23.000 zo uit mijn hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Dat is nog redelijk veel geld, overigens hebben ze hier ook een goed team. Rondon gehaald (vroeger Malaga) dus ik kan ze wel zien als concurrent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Met Arsenal de eerste transferperiode net afgesloten. IN: Butland, Maher, Fellaini, Bertrand, Kolarov en Debuchy UIT: Shea, Martinez, Yennaris, Mikel Arteta, Sagna, André Santos, Rosicky, Watt en Miquel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Toch maar begonnen met Ajax. Maher wordt m'n enige aankoop. Van der Wiel maar verkocht, omdat hij in het echt ook weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Dat is nog redelijk veel geld, overigens hebben ze hier ook een goed team. Rondon gehaald (vroeger Malaga) dus ik kan ze wel zien als concurrent. Rondon is baas, misschien volgend jaar maar halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Toch maar begonnen met Ajax. Maher wordt m'n enige aankoop. Van der Wiel maar verkocht, omdat hij in het echt ook weg is. Download de laatste updates? Dan is VDW bij PSG? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Download de laatste updates? Dan is VDW bij PSG? Waar doe ik dat? Kan het nergens vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Bij teams aanpassen in het beginmenu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Hij geeft aan dat er geen updates beschikbaar zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Dat Ajax is zo hard overrated dat het gewoon niet leuk meer is. Moisander rent Schaken eruit en Daley Blind sprint als Usain Bolt de flank over in een combinatie en neemt ballen over andere spelers aan. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Bouma sprint Lukoki er ook wel uit. Heeft niks met Ajax te maken, vroeg of laat wordt je aanvaller wel ingehaald door de verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Begonnnen met Ajax aantal overbodige spelers verkocht en de talentjes krijgen de kans om zich te bewijzen in de CL league ! Enige aankoop is Maher geworden die perfect op mijn middenveld past! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Eerste seizoen met Willem II 6e geworden. Locadia topscoorder van de competitie + assistenkoning. Zit nu begin seizoen 2, heb nu best een talentvol team. DM: Van der Hart RB: Disveld VC: Van der Rijt VC: Rekik LB: Lukaku RCM: El Harouchi LCM: Haye CAM: Sanusi RV: Misidjan SP: Locadia LV: Lumu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Rekik _O_. Gehuurd denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Alles gekocht. Rekik kostte me 1.3M. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 1 oktober 2012 Share Geplaatst 1 oktober 2012 Ooh, zeer nice. Rekik wordt best goed volgens mij? Nadat mijn Ajax game niet meer wou opstarten ben ik maar met Feyenoord begonnen. Aantal spelers verkocht. Wildschut gekocht en Guidetti gehuurd. Lol, eerste wedstrijd van de competitie is tegen VVV en raad eens wie de 1-0 maakt :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik vraag me af wat je eigenlijk moet doen om in carriere je spelers te kunnen aanpassen. Bij mij staat er zo'n EA logo oid naast en ik kan er niet op klikken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Ik vraag me af wat je eigenlijk moet doen om in carriere je spelers te kunnen aanpassen. Bij mij staat er zo'n EA logo oid naast en ik kan er niet op klikken? Kopen in de catalogus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Weet iemand of je sneller kan simuleren, want als ik bij "Verder" klik, gaat het nogal sloom :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Begonnen dus met Feyenoord. Mokotjo, Te Vrede en zo'n RV verkocht. De Jong, Leerdam en Ramsteijn verhuurd. Guidetti gehuurd. Wildschut en Rekik gekocht. 1e wedstrijd 3-0 tegen VVV. 3x Wildschut :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Carrière begonnen met Twente. Bengtsson, Kuiper en Rendla verkocht. Wat jeugdspelers verhuurd. Ruben Yttergård Jenssen (rouleren met Guiterrez), Kiko Femenia (rouleren met Tadic) en Vaclav Kadlec (rouleren met Castaignos) gekocht. Diego Contento gehuurd om de concurrentie aan te gaan met Braafheid. Tevens een optie tot koop voor 2,5 mil. Oefenpotje tegen Birmingham 5-0 gewonnen. 3x Fer, 1x Castaignos en 1x Tadic. Eerste competitiewedstrijd 2-0 gewonnen van Heracles. Daar zijn Fer en Chadli de doelpuntenmakers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Kan je vanaf seizoen 1 europees spelen? Of moet je weer een jaar wachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Je kan kiezen bij het aanmaken van een carrière of je het wil of niet. Je kan zelfs de werkelijke loting kiezen, maar je kan het ook laten randomiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 2 oktober 2012 Share Geplaatst 2 oktober 2012 Weet iemand of je sneller kan simuleren, want als ik bij "Verder" klik, gaat het nogal sloom :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten