Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Lekker hoor.

Ik speel met Ajax. 3e seizoen ook en bondscoach van Zuid-Afrika. Heb nu zo'n nederlandse latentvolle spits gekocht met de Nederlandse nationaliteit. 2 meter, maar wel dikke pace enzo en een heerlijke knal in huis. Genieten. Heeft me wel 18 miljoen gekost want moest em bij gladbach weg halen. Zelf wel een leuke zweed als LB gescout. 16 jaar nu dus en 71 gemiddeld. Weakfoot en Skilllevel 5 sterren hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was dus in 2de klasse. Ben gepromoveerd. Eerste klasse ben ik 5de geworden achter Barca, Real, Atletico en Valencia als ik me niet vergis. Jaar nadien ben ik 3de geworden (of de weet niet meer), maar heb wel de CL gehaald. De EL van dat jaar ben ik nog redelijk ver geraakt (geen idee waar). En met België geraakte ik tot in de 1/4 finales waar ik werd vernederd door de VS :( . Dit jaar CL en sta voorlopig 2de op 4 punten van Real. Al heb ik wel dringend nood aan een verdediger dat goed is in tackles en slidings. Iemand suggestie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker hoor.

Ik speel met Ajax. 3e seizoen ook en bondscoach van Zuid-Afrika. Heb nu zo'n nederlandse latentvolle spits gekocht met de Nederlandse nationaliteit. 2 meter, maar wel dikke pace enzo en een heerlijke knal in huis. Genieten. Heeft me wel 18 miljoen gekost want moest em bij gladbach weg halen. Zelf wel een leuke zweed als LB gescout. 16 jaar nu dus en 71 gemiddeld. Weakfoot en Skilllevel 5 sterren hehe.

Wat is z'n naam, van die 2 meter speler? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging! Heb Groningen,Ajax,Psv,Dortmund gehad en zoek eigenlijk iets waar wat meer uitdaging in zit.

Dacht ga met Leeds maar de tering 2 wedstrijden in de week en dan de conditie/blessures is gewoon niet leuk meer..Vind het wel een uitdaging met die mindere spelers maar begin me toch ook wel te storen aan het ernstig gebrek aan fatsoenlijke pasing! Nu vind ik het in Engeland jammer dat je zoveel wedstrijden moet spelen en Spanje vind ik ook wel tof maar daar is het bijna onmogelijk denk ik om Real/Barca van de troon te stoten met een Valencia/A Madrid ofzo..

Soms heb je dus zo fase waarin je niet meer echt weet wat je wilt nemen en dat heb ik nu! Dus als iemand een suggestie heeft graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha leuk man heb ik gister nog sterk aan zitten denken! Wel met laatste download hoop ik? Want dan is Chevalier 70 in plaats van 65 ofzo.

Is zeker haalbaar wat je zegt en wel een leuke uitdaging! Depay huur ik ook van bij mindere club echt een handige speler!

Ben zelf met Liverpool begonnen en Ben Arfa, Iturbe en Fer gehaald en Montoya (RB van Barca gehuurd). Zat eerst te twijfelen om te neutraliseren maar vind Engelse spelers of niet heel goed of vaak te duur.

Oja Reina eist op het laatst ineens een vertrek en is voor 25 mil! Naar Real vetrokken en heb de keeper van Valencia ervoor terug gehaald (9 mil).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf met LIverpool gegaan en op zich bevalt het goed! Wel klote dat je vaak in de regen speelt. Wel tof is de sfeer echt 1 van de weinige clubs waar je een beetje beleving voelt.

Staat op zich een leuke kern met vooral goede achterhoede en keeper. Middenveld met Gerard als leider en voorin Suarez..De flanken zijn de moeite waard te versterken (vind ik zelf een luke positie om te doen).

A Madrid dacht ik ook lang aan en is op zich ook wel tof lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf met LIverpool gegaan en op zich bevalt het goed! Wel klote dat je vaak in de regen speelt. Wel tof is de sfeer echt 1 van de weinige clubs waar je een beetje beleving voelt.

Staat op zich een leuke kern met vooral goede achterhoede en keeper. Middenveld met Gerard als leider en voorin Suarez..De flanken zijn de moeite waard te versterken (vind ik zelf een luke positie om te doen).

A Madrid dacht ik ook lang aan en is op zich ook wel tof lijkt me.

Als je Sterling en Suso basis zet, heb je binnen 2/3 jaar 84+ basis voorin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh meen je dat van die regen...Wist wel dat je soms de keuze hebt met het kiezen van een stadion dat je thuis zonder regen speelt..(Kon bij Liverpool niet) maar kan dus wel bij de instellingen..? Nice.

Ja Suso heb ik verkocht (wist ik niet) en Sterling speelt zeker basis maar voor Suso heb ik wel Iturbe terug gehaald (moet ook erg goed worden). Aan de rechterkant heb ik 1 grote versterking gehaald en dat is Ben Arfa...Maar laat de meeste jonge gasten wel zoveel mogelijk minuten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liverpool FC zomer 2012:

20iz4vp.jpg

Bank:

-Jones

-Kelly

-Coates

-Lucas

-Allen

-Suso

-Borini

Aankopen:

-Butland

-Taarabt

Ik zoek nog voor 1 versterking op het middenveld, een CVM voor als Sahin vertrekt.

Verkocht:

-Downing

-Doni

Uitgeleend:

-Gulasci

-Wisdom

-Flanagan

-Coady

-Yesil

Mijn doel is top 4 en winst Europa League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf onlangs een carriere met PSV begonnen. Zit inmiddels drie of vier wedstrijden in het tweede seizoen. In de zomer van het eerste seizoen Djuricic geruild tegen Wijnaldum, maar eigenlijk speelde Djuricic vrijwel niets omdat ik vrijwel altijd met Bommel, Strootman en Toivonen op het middenveld speelde. Vrijwel alle jonge jongens verhuurd m.u.v. Depay en Willems. Die twee hebben dan ook aardig wat speeltijd gekregen bij mij. Heb Raphael Varane gehuurd van Madrid, omdat de RB positie echt een zwakke plek in het elftal was.

Basis voor het grootste deel van het seizoen:

Tyton; Varane, Marcelo, Zanka, Pieters; Bommel, Strootman, Toivonen; Lens, Matavz, Mertens.

Lees allemaal positieve dingen over Narsingh, maar bij mij wil het met hem nog niet echt lukken. Lens is op rechts beter en Mertens op links. Lens niet in de spits omdat Matavz echt een goaltjesdief is gebleken. Met PSV kun je echt briljant counteren overigens. Heeft met tot in de finale van de Europa League gebracht (3-0 verlies tegen Chelsea), maar daarvoor oa. Spurs en Liverpool uit het toernooi gecounterd.

Verder de beker gewonnen tegen Ajax (1-0) en kampioen geworden van de Eredivisie. Met 30 gespeelde wedstrijden stond ik 3 punten achter op Twente, maar had een beter doelsaldo. Uiteindelijk verloor ik nog één duel en Twente twee, waardoor ik op doelsaldo kampioen werd. Veel puntverlies geleden omdat ik moest rouleren door blessures en vermoeide spelers. Ook veroorzaakt mijn keeper nogal wat strafschoppen for some kind of reason.

In de voorbereiding op seizoen 2 Adryan en Valentin Stocker gehaald. Wilde Varane kopen, maar hij wilde zelf niet. Helaas.Willems verkocht aan Vitesse voor 6.5m na lang transfergeouwehoer, Bommel is gestopt en Strootman nu drie maanden geblesseerd.

De huidige basisopstelling is:

Tyton; Derijck, Marcelo, Zanka, Pieters; Stocker, Djuricic, Toivonen; Lens, Matavz, Mertens.

Wederom is de RB de zwakke plek. Zodra Strootman weer fit is, verdwijnt Djuricic naar de bank. Hij is ontzettend rap, maar fysiek komt hij te kort. Bij de minste windvlaag is hij van de bal gezet.

Depay, Locadia, Narsingh, Adryan en Ritzmaier zijn regelmatige invallers. Verder had ik nog een Afrikaanse spits gescout. 16 jaar en gemiddeld 69, maar die heb ik verhuurd aan Bochum.

Halverwege seizoen 1 ook nog bondscoach geworden van Paraguay. Wat een kutploeg zeg. Maar Cardozo is echt fenomenaal. Of de keepers in Zuid Amerika zijn ruk. In ieder geval ben ik goed op weg om me te plaatsen voor het WK. Momenteel samen met Colombia gedeeld derde in de kwalificatie achter Brazilië en Uruguay. Met nog vier duels te gaan en tien punten voorsprong op nummer 7 Peru zit dat wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een teleurstellende 5de plaats in het seizoen 2015/16 vond ik het tijd om mijn Waasland Beveren eindelijk eens te versterken. Ik kreeg maar een budget van 2 miljoen en heb dan maar mijn beste verdediger verkocht voor 37,5 miljoen aan Man City. Het was een regen die ik in het eerste seizoen grati had aangetrokken toen hij nog maar 68 was, hij is vertrokken op 84. Met dat budget heb ik me dus even vermaakt :D

------------------------------------------Padt (76)------------------------------------

Van Rhijn (79) - Ake (gehuurd) (77) - Boyata (75) - Rudy (regen) (73)

------------------------------Joachim Van Damme (75)--------------------------

Ndabashinze (77) ----------------------------------------------------Croux (71)

---------------------------------------- Praet (78) ------------------------------------

---------------------------Vossen (78) ------- Benteke (78) ---------------------

Op de bank en bij de reserven Batshuayi, Van Acker, Doumbia, D'Ulivo, Shish, Ghadir en verder regens.

Vossen wou vertrekken bij Genk en ik kon hem voor 4m krijgen ipv 7m, Benteke op Deadline Dag er nog bijgehaald nadat Plut, mijn beste speler van vorig seizoen en een van de laatste originele spelers van WB, doodleuk zei dat hij wou vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf onlangs een carriere met PSV begonnen. Zit inmiddels drie of vier wedstrijden in het tweede seizoen. In de zomer van het eerste seizoen Djuricic geruild tegen Wijnaldum, maar eigenlijk speelde Djuricic vrijwel niets omdat ik vrijwel altijd met Bommel, Strootman en Toivonen op het middenveld speelde. Vrijwel alle jonge jongens verhuurd m.u.v. Depay en Willems. Die twee hebben dan ook aardig wat speeltijd gekregen bij mij. Heb Raphael Varane gehuurd van Madrid, omdat de RB positie echt een zwakke plek in het elftal was.

Basis voor het grootste deel van het seizoen:

Tyton; Varane, Marcelo, Zanka, Pieters; Bommel, Strootman, Toivonen; Lens, Matavz, Mertens.

Lees allemaal positieve dingen over Narsingh, maar bij mij wil het met hem nog niet echt lukken. Lens is op rechts beter en Mertens op links. Lens niet in de spits omdat Matavz echt een goaltjesdief is gebleken. Met PSV kun je echt briljant counteren overigens. Heeft met tot in de finale van de Europa League gebracht (3-0 verlies tegen Chelsea), maar daarvoor oa. Spurs en Liverpool uit het toernooi gecounterd.

Verder de beker gewonnen tegen Ajax (1-0) en kampioen geworden van de Eredivisie. Met 30 gespeelde wedstrijden stond ik 3 punten achter op Twente, maar had een beter doelsaldo. Uiteindelijk verloor ik nog één duel en Twente twee, waardoor ik op doelsaldo kampioen werd. Veel puntverlies geleden omdat ik moest rouleren door blessures en vermoeide spelers. Ook veroorzaakt mijn keeper nogal wat strafschoppen for some kind of reason.

In de voorbereiding op seizoen 2 Adryan en Valentin Stocker gehaald. Wilde Varane kopen, maar hij wilde zelf niet. Helaas.Willems verkocht aan Vitesse voor 6.5m na lang transfergeouwehoer, Bommel is gestopt en Strootman nu drie maanden geblesseerd.

De huidige basisopstelling is:

Tyton; Derijck, Marcelo, Zanka, Pieters; Stocker, Djuricic, Toivonen; Lens, Matavz, Mertens.

Wederom is de RB de zwakke plek. Zodra Strootman weer fit is, verdwijnt Djuricic naar de bank. Hij is ontzettend rap, maar fysiek komt hij te kort. Bij de minste windvlaag is hij van de bal gezet.

Depay, Locadia, Narsingh, Adryan en Ritzmaier zijn regelmatige invallers. Verder had ik nog een Afrikaanse spits gescout. 16 jaar en gemiddeld 69, maar die heb ik verhuurd aan Bochum.

Halverwege seizoen 1 ook nog bondscoach geworden van Paraguay. Wat een kutploeg zeg. Maar Cardozo is echt fenomenaal. Of de keepers in Zuid Amerika zijn ruk. In ieder geval ben ik goed op weg om me te plaatsen voor het WK. Momenteel samen met Colombia gedeeld derde in de kwalificatie achter Brazilië en Uruguay. Met nog vier duels te gaan en tien punten voorsprong op nummer 7 Peru zit dat wel goed.

Depay in de basis pleuren, heb ik met Feyenoord in seizoen 5 voor 39m verkocht. Als je die basis laat spelen, is die dat al in seizoen 3. Was 84 algemeen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft ook aardig veel gespeeld, maar vond het zonde van Lens/Mertens. Die twee waren fenomenaal bij mij.

UPDATE:

Inmiddels Dries Mertens voor 21 miljoen verkocht aan Real Madrid. Gaf me de mogelijkheid eindelijk de RB positie te versterken. Is Danilo van FC Porto geworden voor 9 miljoen.

Huidige opstelling bij begin tweede seizoenshelft in seizoen twee:

Tyton 85; Danilo 79, Marcelo 80, Zanka 81, Pieters 82; Strootman 85, Stocker 82, Toivonen 82; Lens 81, Matavz 80, Depay 74.

Bank: Mika 72 (keeper, gehuurd), Djuricic 80, Adryan 77, Sergi Roberto 78 (gehuurd), Narsingh 81, Locadia 72, Hutchinson 71.

Dit team is ondertussen echt heerlijk geworden voor de eredivisie. Negen punten voor op nummer 2 Feyenoord in de competitie. In de beker vooralsnog moeiteloos door en in de CL in een groep met Man Utd. Zenit en Kopenhagen tweede geworden achter United, maar wel ongeslagen.

bewerkt door palacio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin seizoen 3. Eindelijk vijf sterren.

30tkhth.jpg

Ik heb overigens niet alles gespeeld. De KNVB beker simuleerde ik in seizoen twee in z'n geheel, want dat is geen drol aan. Nog gewonnen ook. Verder heb ik m'n vakantie uiterst nuttig ingevuld met FIFA. Tijd om af te kicken.

bewerkt door palacio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben aan seizoen 3 begonnen en net het WK gewonnen met Argentinië. Met de Spurs voorbije 2 jaar kampioen, maar geen platte prijs in Europa. Welbeck(50mil), Naughton(4mil) en Isco (35mil) van de hand gedaan, wegens ze beu gekeken(y) Dit is nu mijn ploeg...

Typeploeg: Courtois(83) - Walker(84), Kaboul(85), Vertonghen©(86), Santon(81) - Sandro(83), Dembélé(85) - Dzagoev(84), Sigurdsson(84), Hoilett(83) - Lewandowski(86)

Bankzitters: Rose(78), Caulker(80), Wanyama(79), Haynes-Brown (16 jarige jeugdspeler, CAM en nu al 74), Draxler(79), Wickham(75) en Lennon(81). Verder nog jongens als Smith, Raman, Praet en nog wat talenten uit de jeugd in mijn kern. De meeste probeer ik uit te lenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites