Journey Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Ik vind carrière totaal niet saai. Ik vind het best wel uitdagend als je op een hogere niveau speelt. Als je bijvoorbeeld instelt dat de computer 'amateur' is dan win je toch en dan is het inderdaad saai. Het is ook best wel leuk als je een mooie team kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Het is totaal niet saai, ik speel op legendarisch en het is elke wedstrijd een uitdaging om te winnen. Carrière is eigenlijk ook zoals in het echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 11 november 2012 Share Geplaatst 11 november 2012 Het is totaal niet saai, ik speel op legendarisch en het is elke wedstrijd een uitdaging om te winnen. Carrière is eigenlijk ook zoals in het echt. Inderdaad, dat is ook veel leuker. Mijn broertje die wint elke wedstrijd omdat hij op amateur speelt, maar dan is de lol er ook van af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Het is totaal niet saai, ik speel op legendarisch en het is elke wedstrijd een uitdaging om te winnen. Carrière is eigenlijk ook zoals in het echt. Hier ook, vooral als je het dan ook speelt met bijvoorbeeld Southampton. Hebben wel een toffe aanval met Ramirez, Lallana, Rodriguez en Mayuka, maar defensief is het nog zwakjes en dan is het een uitdaging om toch steeds zo min mogelijk tegendoelpunten te krijgen of iig eentje meer te scoren dan de cpu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Ik krijg op wereldklasse standaard tegendoelpunten :cab: Ben zo'n drama verdedigend he. Aanvallend loopt het wel. Maar het zijn ook negen van de tien keer afstandsschoten of intikkers/rebounds wat ik tegen krijg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Ik ben zelf ook niet echt verdedigend, ik weet niet wat het is, maar ik sta altijd met 1-0 voor en dan scoren ze vaak in de 90e minuut. Dan kan ik echt boos worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 OK WTF?????!!!?!?!?!? ;e;e;e;e;e;e;e;e Ik versla AZ in de halve finale van de beker met 7-0. Omdat AZ zo mooi afgedroogd is mogen ze naar de finale van de beker en ben ik uitgeschakeld. WTFFFFFF. ;e;e;e;e;e;e Precies hetzelfde gehad. Ik versloeg met Twente PSV. Vervolgens ging PSV door naar de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Het wordt steeds erger. Probeer nu door de zomerstop heen te gaan maar hij slaat elke 3 dagen opnieuw vast. Kom er nooit doorheen zo. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Ik heb een week geleden mijn derde seizoen afgerond, waarin ik de Champions League won met Ajax. Het probleem is dat het op professioneel allemaal wat te makkelijk is nu, maar ik weinig zin heb om voor elke wedstrijd de concentratie op te brengen die nodig is op wereldklasse. Ik weet daarom niet zo goed wanneer ik mijn carrière weer ga oppakken. Heb wel een aardig elftal: Cilessen Van Rhijn - Alderweireld - Moisander - Boilesen Maher - Clasie - Bouy Babel - Sigthorsson - Elia Op het eerste gezicht lijkt het misschien niet al te bijzonder, maar elke speler is inmiddels al over de 80 heen gegroeid. Op de bank heb ik dan nog Denswil, Van Ginkel, Fischer, Andersen, Hoesen, die ik allemaal vaak een volledige wedstrijd laat spelen, als ik mijn basiselftal rust wil geven in aanloop van een Champions League wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 [MENTION=19340]ggSprUtch[/MENTION] Lekker elftal hoor, ziet er goed uit. Ik zit nu met PSV ook in het derde seizoen. Ben wel behoorlijk aan het kopen en verkopen geweest, maar heb nu een heel Nederlands team. Bony verkocht aan Barca (36,5 mln) en Fer aan Bayern (30 mln.). Verder wilde de Vrij niet verlengen, dus verkocht aan United voor 10 mln. Strootje wilde weg, dus die is voor 30 mln naar Real gegaan. Van al dat geld nu dit team samengesteld. DM: Zoet (Braziliaan van 17) VR: Donk (Brenet) VC: Koch (Pool van 18) VC: Viergever (Nederlander van 17) VL: Willems (Burnet) VM: N. de Jong (Belg van 17) MC: Maher (van Ginkel) MC: Wijnaldum (Foor) AMR: John (Beerens) AML: Depay (Wildschut) SP: L. de Jong (Locadia) In de breedte kom ik nog wel wat kwaliteit tekort, maar dit elftal speelt heerlijk. Ipv met de punt naar voren nu met de punt naar achter. Doordat Nigel veel verdedigend werk opknapt krijg ik minder tegengoals en kan ik met Maher en Gini vol op de aanval. Ola John speelt echt heerlijk, scoort aan de lopende band met z'n linker, en je kan goed met hem combineren. Luuk valt nog wat tegen, maar pikt wel z'n goals mee. Depay en Koch zijn doorontwikkeld tot sterke spelers. Maher is ook een lekkere speler. Speelt dus heerlijk zo, misschien dit jaar de CL eens winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 1e seizoen met Ajax: 2e geworden in competitie, zelfde puntenaantal als psv. :moop: Halve finale beker gewonnen van feyenoord met 3-0, maar tot mijn verbazing mocht feyenoord de finale spelen? Champions League gewonnen. Team 2e seizoen: Vermeer ; Van Rhijn, Gouweleeuw, Heitinga, Boilesen ; Van Ginkel, Fer, Eriksen ; Bacuna, Bony, Fischer Verder rouleer ik heel veel.. Wildschut, Schone(78!) Andersen, Alderweireld, Denswil, Sana, spelen ook heel veel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 17 november 2012 Share Geplaatst 17 november 2012 1ste seizoen met Villareal geëindigd en ben gepromoveerd. Mijn aankopen sinds het begin van mijn carrière: Marcos Rocha, Praet, Mulgrew, Valbuena, Caicedo, Tchité. Cavenaghi en Rossi zijn verkocht, net als andere spelers die niet zo belangrijk waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Wat een team heeft Southampton toch ook he! _O_ Net Nieuwe carriere gestart, alleen een nieuwe RM gekocht van Udinese, Roberto Pereyra (74 21 jaar) voor 7 miljoen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Met FC Twente altijd nog bovenaan en 2e in de Champions League. Spannend voor de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 2012/2013 Arsenal - Southampton '18 0-1 Mayuka '45 1-1 Santi Cazorla '51 1-2 Lallana '62 1-3 Mayuka (PEN) '66 1-4 Lallana '70 1-5 Gaston Ramirez '77 1-6 Mayuka '89 2-6 Dzeko _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 2012/2013 Arsenal - Southampton '18 0-1 Mayuka '45 1-1 Santi Cazorla '51 1-2 Lallana '62 1-3 Mayuka (PEN) '66 1-4 Lallana '70 1-5 Gaston Ramirez '77 1-6 Mayuka '89 2-6 Dzeko _O_ Op welk niveau? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jann Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Wereldklasse ;) Wel een toevalstreffer hoor, kreeg een onterechte penalty en daarna gingen alle schoten er eigenlijk in :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kev. Geplaatst 30 november 2012 Share Geplaatst 30 november 2012 Carrière gestart met Feyenoord Rotterdam. Eerste elftal, Boëtius - Pellé - Verhoek Vilhena Clasie - Leerdam Nelom - Martins Indi - De Vrij - Janmaat Mulder Tweede elftal, Cissé - Achahbar - Schaken Immers Vormer - Singh Goossens - Kongolo - Ramsteijn - Gomez Nieto Lamprou Ben van plan op wereldklasse of misschien toch professioneel te gaan spelen. Mijn doel is zoveel mogelijk jeugd door te selecteren en een paar gerichte aankopen te doen. Ook zou ik een paar oud Feyenoorder's terug willen halen na verloop van tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Carrère met Feyenoord opgepakt, zit in het 4e seizoen, tranferperiode net afgelopen. Zoet Büttner Kongolo Oberhauser (Stond bij vrije spelers, 20 jaar, 77 algemeen :)) Matthews Clasie Vilhena Duarte Tadic Matavz Stevanovic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 2 december 2012 Share Geplaatst 2 december 2012 Achahbar en Vilhena worden awesome. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Achahbar en Vilhena worden awesome. True that, Vilhena vanaf seizoen 1 in de basis gegooid, is nu 79 algemeen. En pas 20/21. Achahbar is nu 75 algemeen en 22 ofzo. Volgend seizoen basis voor Anass. Ben overigens nu ook bondscoach van Nederland, eindelijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dw-nr1 Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 (bewerkt) Seizoen I - Atletico Madrid Transfers out - Arda Turan / 35.000.000 / Internazionale - Falcao / 75.000.000 / Real Madrid (Falcao diende op 24 augustus een transfer verzoek in en Real was al eerder aan komen zetten met 50 miljoen. Na een tegenbod van 75 miljoen kwamen we een transfer overeen) - Felipe / Ruil deal gesloten beurzen / Udinese Transfers in - Armero / Ruil deal gesloten beurzen - Kompany / 30.000.000 - James Rodriguez / 30.000.000 - Sneijder / 24.000.000 - Cavani / 35.000.000 - Insigne / 9.000.000 Opstelling Courtois Juanfran - Kompany - Miranda - Armero Gabi - Emre Sneijder/Insigne ------ James/Insigne Adrian - Cavani Falcao is inmiddels meer dan vergeten. Er zijn al verscheidene berichten in de media gekomen over de twijfels over z'n transfersom en prestaties bij Real Madrid. Heeft nog niet gescoord in vier wedstrijden, in tegenstelling tot Cavani, die er al vijf in heeft liggen. Ook Adrian heeft er al vier in liggen, dus ik ben er zeker op vooruit gegaan. 3 december 2012 bewerkt door dw-nr1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 (bewerkt) Lekker team _O_ Heb een overname gekocht, heb nu dus 40 miljoen bij Feyenoord in de tussenstop, ik ga denk ik een paar oud Feyenoord terughalen haha. Heldige tranferperiode gehad, winterstop seizoen 4: Verkocht: Matavz 15,5 Miljoen Toornstra 3,5 Miljoen Belec 2,7 Miljoen Yaisien 4,8 Miljoen Chery 2,2 Miljoen Gekocht: Oscar 33 Miljoen Lukaku 11,5 Miljoen (_O_) Vrije spelers binnengehaald: Bartra Aregall 19 jaar, 75 algemeen. _O_ 4 december 2012 bewerkt door Toornstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 (bewerkt) Aangezien mijn carriere met Arsenal saai was geworden ben ik een geheel nieuwe carriere begonnen bij Borussia Dortmund 2 enorme verkopen gedaan, Lewandowski kreeg een bod van Chelsea en aangezien ik niet fijn met hem kan spelen was de keuze makkelijk. En Hummels is wel jammer, maar wilde persé weg en als je hem dan kan verkopen voor zo'n bedrag moet je het zeker doen. De vervangers van deze 2 heren doen het geweldig. Na 6 wedstrijden in de Bundesliga is Bony topscorer met 7 treffers, kopsterk en niet van de bal te zetten. Heerlijk dus! Maicon is gewoon een lang(1.91m) blok beton, amper te passeren. Verkocht: Lewandowski 23 miljoen naar Chelsea Hummels 35,5 miljoen naar Real Madrid(wilde zelf weg) Gekocht: Wilfried Bony(Vitesse) SP 80 alg) 19,5 miljoen Maicon(FC Porto) CV 80 alg) 11 miljoen Zouma(Saint-Etienne) 17 jaar!) CV 74 alg) 7,5 miljoen Guidetti(Man City) SP 73 alg) 6,5 miljoen DM: Weidenfeller RB: Pisczek CV: Subotic CV: Maicon LB: Schmelzer RM: Blaszczykowski CM: Bender LM: Gundogan CAM: Götze CAM: Reus SP: Bony Bank: DM: Langerak CV: Felipe Santos CV: Zouma LM: Perisic CM: Leitner SP: Schieber SP: Guidetti 5 december 2012 bewerkt door Guidovw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Maicon is echt een beest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten