Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Eerste seizoen kampioen met Feyenoord, halve finale beker.

Nu tweede seizoen.

Mulder

Janmaat

De Vrij

Brutus

Büttner

Clasie

Vilhena

Goossens

Depay

Trejo

Chery

Aankopen:

Chery

Depay

Büttner

Boyata

Verkocht:

Mathijssen

Singh

Schaken

Gomez Nieto

Verhuurd:

Boy de Jong

Serrão (Jeugdspeler van 69)

Btw ook manager van Zweden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zit dat eigenlijk met gehuurde spelers in carriere? Bijvoorbeeld bij Twente, zijn Braafheid en Boyata aan het begin van de game al gehuurd. Nu zit ik in Maart van het 2e seizoen, echter zijn die spelers nog steeds bij de club. Hetzelfde geldt voor veel verhuurde spelers zoals Plet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zit dat eigenlijk met gehuurde spelers in carriere? Bijvoorbeeld bij Twente, zijn Braafheid en Boyata aan het begin van de game al gehuurd. Nu zit ik in Maart van het 2e seizoen, echter zijn die spelers nog steeds bij de club. Hetzelfde geldt voor veel verhuurde spelers zoals Plet.

veel verhuurde spelers zijn in de game ingeschreven als twee jaar verhuurd. dikke slordigheid van EA weer. Dacht ik van, "ik ga courtois kopen in seizoen 2", kon dus niet, want hij zat nog steeds bij Atletico....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

veel verhuurde spelers zijn in de game ingeschreven als twee jaar verhuurd. dikke slordigheid van EA weer. Dacht ik van, "ik ga courtois kopen in seizoen 2", kon dus niet, want hij zat nog steeds bij Atletico....

Hmmm, toen ik met Chelsea speelde, zat Courtois in seizoen 2 gewoon terug bij mij? Net als De Bruyne? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit bijna op 31 augustus van het derde seizoen met Feyenoord:

Mulder

Janmaat

Kalas

Brutus

Büttner

Clasie

Vilhena

Goossens

Depay

Matavz

Mertens

Heb op de helft van het tweede seizoen Babel voor 4,4miljoen bij Ajax opgepikt. Begin 3e seizoen voor 16miljoen verkocht :). En verder verkopen van maximaal 2 miljoen. Zoals Mathijssen 1,1miljoen, Immers 600k.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mulder

Janmaat

Kalas

Brutus

Büttner

Clasie

Vilhena

Goossens

Depay

Matavz

Mertens

Heb op de helft van het tweede seizoen Babel voor 4,4miljoen bij Ajax opgepikt. Begin 3e seizoen voor 16miljoen verkocht :). En verder verkopen van maximaal 2 miljoen. Zoals Mathijssen 1,1miljoen, Immers 600k.

Beetje jammer van je aanval, verder wel leuk team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, omdat het eigenlijk gewoon PSV is? Maar ik had nog maar enkele miljoenen over en daar kon ik net Matavz mee kopen. De Vrij overigens voor 17,5 miljoen verkocht 2e seizoen, want die wou weg.

Ja, gewoon de voorhoede van PSV overgenomen. Naja, Matavz mag je hebben, Mertens en Depay heb ik meer moeite mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mulder

Janmaat

Kalas

Brutus

Büttner

Clasie

Vilhena

Goossens

Depay

Matavz

Mertens

Waar is Achahbar? Die kan beter worden dan Matavz en is een Feyenoorder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik eind 2e seizoen dit:

Mulder

Janmaat

De Vrij

Han

Martins Indi

Vilhena

Singh

Overtoom

Goossens

Bony

Ola John

Op de bank nog Achahbar, Elabdellaoui, Kongolo, Nelom die allemaal meekunnen. En Di Bari. gratis regen die echt ziekelijk snel is. 76 overall gewoon en pas 19. Han is ook een regen die gescout is. 16 jaar en al 72 overall. Lekker zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb overigens een zieke regen te pakken. Ik denk dat ik met hem de nieuwe Messi wel in handen heb. Is een ´10´ en heeft een potentieel van 89-94. Ook heb ik nog een geweldige Spaanse doelman in huis gehaald met het potentieel 87-93.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Vrij verkocht voor 18.8 en Goossens voor 7. Rekik gehaald voor 1,3 en Maher komt wss voor 22. Duur maar wordt een van de beste CAM's die er zijn. Kreeg ook nog bod van 10.5 op Di Bari maar die is pas 77 en 20 jaar dus daar kan ik nog veel meer geld aan verdienen. Verder mag hij Bony gaan vervangen als hij er klaar voor is.

Heb nu deze selectie:

Mulder 79

Lamprou 65

De Jong 62

Martins Indi 79

Janmaat 76

Han (Regen van 17) 73

Kongolo 72

Nelom 72

Santana (Regen van 17) 70

Rekik 68

Koreaanse RB regen van 17 65

Overtoom 78

Singh 79

Vilhena 74

Maher 78

Regen 70

Mokotjo 67

Bony 83

Ola John 82

Achahbar 71

Elabdellaoui 74

Di Bari 77

Verhoek 76

Boetius 67

Heb nog een hoop wat mindere regens maar zoiets is het dus. Weet niet echt wie ik in de basis moet zetten en wie de meeste potentie heeft. Wil wel nog een supersnelle linksbuiten halen, heb nog 11 miljoen over dusja.

Speel nu zo voorlopig:

Mulder

Janmaat-Han-Kongolo-Brutus

Vilhena

Singh-Overtoom

John-Bony-Achahbar

Achahbar en Di Bari gaan rouleren, want Di Bari is echt een ziek beest. Verder ga ik Brutus en Kongolo van positie wisselen. Of wordt Kongolo niet zo goed? Dan gooi ik Santana of Rekik erin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn carrière heb ik net het EK 2016 gespeeld. Heb de meeste wedstrijd wel gesimuleerd. Ik ben begonnen met Juventus waar ik het eerste seizoen kampioen ben geworden. Ik heb ook de CL gewonnen. Nadien heb ik nog een halve seizoen gespeeld in de Serie A en ben nadien overgestapt naar Manchester City (ze boden me een contract aan). Welke spelers ik allemaal hebt gekocht met Juventus zijn: Oscar, Abate, Di Natale en nog enkele anderen die ik ben vergeten. Ik was tegelijkertijd ook bondscoach van België, met wie ik de 1/8 finales bereikte van de Wereldbeker. Bij Manchester City ben ik halverwege het seizoen aangekomen en heb ik nog mijn achterstand op de leider (MU) kunnen ophalen. Ik ben uiteindelijk kampioen geworden en heb uteindelijk ook de CL gewonnen als ik me niet vergis. Volgend seizoen idem. Heb spelers zoals Ramos, Neymar, Hazard, Montolivo, Abate (weer), Bale, Masi (op dat moment een jong Italiaans talent) gekocht. Na 10 speeldagen bij mij derde seizoen bij Man City kreeg ik een aanbieding bij PSG, ben daar ook naartoe geweest. Daar ben ik echter niet kampioen kunnen worden. De CL heb ik gewonnen. Ondertussen ben ik ook bondscoach van Italië geworden waarmee ik het EK 2016 heb gewonnen. Bij PSG heb ik Ibrahimovic verkocht (was ondertussen veel slechter geworden) en heb ik Falcao in de plaats gekocht. Na het EK vond ik het welletjes geweest en ben ik gestopt. Nu heb ik een nieuwe carrière begonnen bij Chelsea. In het voorseizoen heb ik Remy gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste dagen ook begonnen bij Cardiff City. Eerste seizoen kampioen geworden in de Npower Championship en dus gepromoveerd naar de BPL. Ging niet onverdienstelijk, oa overwinningen bij Arsenal en Man Utd. Na 12 wedstrijden aanbieding gekregen van Napoli. Had wel een sick team bij Cardiff (Tello, Gabriel Appelt, Bouy, Fischer, Andersen, Kalas, Denswil, M'Baye en Boakye), maar toch besloten om naar Napoli te gaan. Cavani :< Insigne 97(!) Pace :< Verdediging had nog wat versterking nodig, dus in winterstop Kouyaté van Anderlecht gehaald. Ook Hoilet gehaald voor op de LM, rechtsbenig, dus vaak naar binnen draaien.

Verder nog bondscoach geworden van Polen, zo goed als zeker gekwalificeerd voor WK 2014. Lekker teampje, vooral Lewandowski, heerlijke schoten.

Speel op Wereldklasse btw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn carrière heb ik net het EK 2016 gespeeld. Heb de meeste wedstrijd wel gesimuleerd. Ik ben begonnen met Juventus waar ik het eerste seizoen kampioen ben geworden. Ik heb ook de CL gewonnen. Nadien heb ik nog een halve seizoen gespeeld in de Serie A en ben nadien overgestapt naar Manchester City (ze boden me een contract aan). Welke spelers ik allemaal hebt gekocht met Juventus zijn: Oscar, Abate, Di Natale en nog enkele anderen die ik ben vergeten. Ik was tegelijkertijd ook bondscoach van België, met wie ik de 1/8 finales bereikte van de Wereldbeker. Bij Manchester City ben ik halverwege het seizoen aangekomen en heb ik nog mijn achterstand op de leider (MU) kunnen ophalen. Ik ben uiteindelijk kampioen geworden en heb uteindelijk ook de CL gewonnen als ik me niet vergis. Volgend seizoen idem. Heb spelers zoals Ramos, Neymar, Hazard, Montolivo, Abate (weer), Bale, Masi (op dat moment een jong Italiaans talent) gekocht. Na 10 speeldagen bij mij derde seizoen bij Man City kreeg ik een aanbieding bij PSG, ben daar ook naartoe geweest. Daar ben ik echter niet kampioen kunnen worden. De CL heb ik gewonnen. Ondertussen ben ik ook bondscoach van Italië geworden waarmee ik het EK 2016 heb gewonnen. Bij PSG heb ik Ibrahimovic verkocht (was ondertussen veel slechter geworden) en heb ik Falcao in de plaats gekocht. Na het EK vond ik het welletjes geweest en ben ik gestopt. Nu heb ik een nieuwe carrière begonnen bij Chelsea. In het voorseizoen heb ik Remy gekocht.

Mooie carrière!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit begin 3e seizoen bij Tottenham. Opstelling:

DM: Lloris

RV: Walker

CV: Vertonghen

CV: De Vrij

LV: Boilesen

CM: Fer

CM: Van Ginkel

CAM: Sigurdsson

RS: Tadic

CS: Lacina Traoré

LS: Neymar

Ben net voor de winterstop in het tweede seizoen bij Tottenham gekomen. Heb in die winterstop meteen de links- en rechtsmidden (Bale en Lennon) geruild voor Neymar en Tadic en ben 4-3-3 gaan spelen. In het tweede seizoen was de achterstand te groot om nog championsleague voetbal te kunnen halen, wel finale van de euro league gehaald (verloren van ac milan). In de competitie 6e geworden -> euro league. Dit jaar (3e jaar) 12 wedstrijden gespeeld, ongeslagen bovenaan met 34 punten. Neymar en Traoré hebben allebei al meer dan 10x gescoord en Tadic heeft al moeilijk veel assist afgeleverd. Heb echt een heerlijk team nu. Speel op legendarisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk man , zit ik aan het einde van het seizoen met Nurnberg , ben ik bondscoach van België , dan wil ik op verder (volgend seizoen 'laden') klikken , dan blijft het beeld hangen , en kan ik alleen maar m'n PS3 uitzetten. Daarna probeerde ik het nog een paar keer maar het bleef maar vastzitten op dezelfde plek.

EA :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carrière begonnen met PSG, na eerste transferperiode in seizoen 1:

Verkocht: Pastore (45mil), Jallet, Tiéné, Douchez, Maxwell, Coulibaly, Lugano, Motta, Sirigu en Luyindula

Gekocht: Ruffier, Coentrao, Regattin, M’Vila, Cabaye, Corchia, El Sharaawy

Opstelling:

Ruffier

Van der Wiel-Thiago Silva-Sakho-Coentrao

Cabaye M'Vila

Menez Lavezzi

Ibra Gameiro

Link naar opmerking
Deel via andere websites