Ivoo Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Kan je geen vrije speler halen? Ben inmiddels al lang de wedstrijden heen en heb een CB laten keepen, had misschien beter een vrije speler kunnen aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 oktober 2012 Share Geplaatst 28 oktober 2012 Eerste seizoen kampioen met Feyenoord, halve finale beker. Nu tweede seizoen. Mulder Janmaat De Vrij Brutus Büttner Clasie Vilhena Goossens Depay Trejo Chery Aankopen: Chery Depay Büttner Boyata Verkocht: Mathijssen Singh Schaken Gomez Nieto Verhuurd: Boy de Jong Serrão (Jeugdspeler van 69) Btw ook manager van Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Hoe zit dat eigenlijk met gehuurde spelers in carriere? Bijvoorbeeld bij Twente, zijn Braafheid en Boyata aan het begin van de game al gehuurd. Nu zit ik in Maart van het 2e seizoen, echter zijn die spelers nog steeds bij de club. Hetzelfde geldt voor veel verhuurde spelers zoals Plet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Hoe zit dat eigenlijk met gehuurde spelers in carriere? Bijvoorbeeld bij Twente, zijn Braafheid en Boyata aan het begin van de game al gehuurd. Nu zit ik in Maart van het 2e seizoen, echter zijn die spelers nog steeds bij de club. Hetzelfde geldt voor veel verhuurde spelers zoals Plet. veel verhuurde spelers zijn in de game ingeschreven als twee jaar verhuurd. dikke slordigheid van EA weer. Dacht ik van, "ik ga courtois kopen in seizoen 2", kon dus niet, want hij zat nog steeds bij Atletico.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Pff was ik al bang voor ;e Thanks voor je hulp! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 veel verhuurde spelers zijn in de game ingeschreven als twee jaar verhuurd. dikke slordigheid van EA weer. Dacht ik van, "ik ga courtois kopen in seizoen 2", kon dus niet, want hij zat nog steeds bij Atletico.... Hmmm, toen ik met Chelsea speelde, zat Courtois in seizoen 2 gewoon terug bij mij? Net als De Bruyne? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Zit bijna op 31 augustus van het derde seizoen met Feyenoord: Mulder Janmaat Kalas Brutus Büttner Clasie Vilhena Goossens Depay Matavz Mertens Heb op de helft van het tweede seizoen Babel voor 4,4miljoen bij Ajax opgepikt. Begin 3e seizoen voor 16miljoen verkocht :). En verder verkopen van maximaal 2 miljoen. Zoals Mathijssen 1,1miljoen, Immers 600k. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Zit bijna op 31 augustus van het derde seizoen met Feyenoord: Mulder Janmaat Kalas Brutus Büttner Clasie Vilhena Goossens Depay Matavz Mertens Heb op de helft van het tweede seizoen Babel voor 4,4miljoen bij Ajax opgepikt. Begin 3e seizoen voor 16miljoen verkocht :). En verder verkopen van maximaal 2 miljoen. Zoals Mathijssen 1,1miljoen, Immers 600k. Beetje jammer van je aanval, verder wel leuk team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Beetje jammer van je aanval, verder wel leuk team. Hehe, omdat het eigenlijk gewoon PSV is? Maar ik had nog maar enkele miljoenen over en daar kon ik net Matavz mee kopen. De Vrij overigens voor 17,5 miljoen verkocht 2e seizoen, want die wou weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Hehe, omdat het eigenlijk gewoon PSV is? Maar ik had nog maar enkele miljoenen over en daar kon ik net Matavz mee kopen. De Vrij overigens voor 17,5 miljoen verkocht 2e seizoen, want die wou weg. Ja, gewoon de voorhoede van PSV overgenomen. Naja, Matavz mag je hebben, Mertens en Depay heb ik meer moeite mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Mertens is 80 en Depay had ik vorig seizoen overgenomen voor 3,5 miljoen, was 71 algemeen, is nu 77 algemeen, seizoen later _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dw-nr1 Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Zit bijna op 31 augustus van het derde seizoen met Feyenoord: Mulder Janmaat Kalas Brutus Büttner Clasie Vilhena Goossens Depay Matavz Mertens Heb op de helft van het tweede seizoen Babel voor 4,4miljoen bij Ajax opgepikt. Begin 3e seizoen voor 16miljoen verkocht :). En verder verkopen van maximaal 2 miljoen. Zoals Mathijssen 1,1miljoen, Immers 600k. Waar is Achahbar? Die kan beter worden dan Matavz en is een Feyenoorder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Waar is Achahbar? Die kan beter worden dan Matavz en is een Feyenoorder. Achahbar heb ik nog gewoon, maar staat op de huurlijst, Trejo is mijn tweede spits en is nu nog stukken beter, ook hoe ik speel met hem, dan Achahbar. Dus Achahbar mag mooi bij een andere club rijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik eind 2e seizoen dit: Mulder Janmaat De Vrij Han Martins Indi Vilhena Singh Overtoom Goossens Bony Ola John Op de bank nog Achahbar, Elabdellaoui, Kongolo, Nelom die allemaal meekunnen. En Di Bari. gratis regen die echt ziekelijk snel is. 76 overall gewoon en pas 19. Han is ook een regen die gescout is. 16 jaar en al 72 overall. Lekker zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik heb ook aantal regens van 16/17 jaar en 70 algemeen. Krijgen veel invalbeurten :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dw-nr1 Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik heb overigens een zieke regen te pakken. Ik denk dat ik met hem de nieuwe Messi wel in handen heb. Is een ´10´ en heeft een potentieel van 89-94. Ook heb ik nog een geweldige Spaanse doelman in huis gehaald met het potentieel 87-93. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 De Vrij verkocht voor 18.8 en Goossens voor 7. Rekik gehaald voor 1,3 en Maher komt wss voor 22. Duur maar wordt een van de beste CAM's die er zijn. Kreeg ook nog bod van 10.5 op Di Bari maar die is pas 77 en 20 jaar dus daar kan ik nog veel meer geld aan verdienen. Verder mag hij Bony gaan vervangen als hij er klaar voor is. Heb nu deze selectie: Mulder 79 Lamprou 65 De Jong 62 Martins Indi 79 Janmaat 76 Han (Regen van 17) 73 Kongolo 72 Nelom 72 Santana (Regen van 17) 70 Rekik 68 Koreaanse RB regen van 17 65 Overtoom 78 Singh 79 Vilhena 74 Maher 78 Regen 70 Mokotjo 67 Bony 83 Ola John 82 Achahbar 71 Elabdellaoui 74 Di Bari 77 Verhoek 76 Boetius 67 Heb nog een hoop wat mindere regens maar zoiets is het dus. Weet niet echt wie ik in de basis moet zetten en wie de meeste potentie heeft. Wil wel nog een supersnelle linksbuiten halen, heb nog 11 miljoen over dusja. Speel nu zo voorlopig: Mulder Janmaat-Han-Kongolo-Brutus Vilhena Singh-Overtoom John-Bony-Achahbar Achahbar en Di Bari gaan rouleren, want Di Bari is echt een ziek beest. Verder ga ik Brutus en Kongolo van positie wisselen. Of wordt Kongolo niet zo goed? Dan gooi ik Santana of Rekik erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 In mijn carrière heb ik net het EK 2016 gespeeld. Heb de meeste wedstrijd wel gesimuleerd. Ik ben begonnen met Juventus waar ik het eerste seizoen kampioen ben geworden. Ik heb ook de CL gewonnen. Nadien heb ik nog een halve seizoen gespeeld in de Serie A en ben nadien overgestapt naar Manchester City (ze boden me een contract aan). Welke spelers ik allemaal hebt gekocht met Juventus zijn: Oscar, Abate, Di Natale en nog enkele anderen die ik ben vergeten. Ik was tegelijkertijd ook bondscoach van België, met wie ik de 1/8 finales bereikte van de Wereldbeker. Bij Manchester City ben ik halverwege het seizoen aangekomen en heb ik nog mijn achterstand op de leider (MU) kunnen ophalen. Ik ben uiteindelijk kampioen geworden en heb uteindelijk ook de CL gewonnen als ik me niet vergis. Volgend seizoen idem. Heb spelers zoals Ramos, Neymar, Hazard, Montolivo, Abate (weer), Bale, Masi (op dat moment een jong Italiaans talent) gekocht. Na 10 speeldagen bij mij derde seizoen bij Man City kreeg ik een aanbieding bij PSG, ben daar ook naartoe geweest. Daar ben ik echter niet kampioen kunnen worden. De CL heb ik gewonnen. Ondertussen ben ik ook bondscoach van Italië geworden waarmee ik het EK 2016 heb gewonnen. Bij PSG heb ik Ibrahimovic verkocht (was ondertussen veel slechter geworden) en heb ik Falcao in de plaats gekocht. Na het EK vond ik het welletjes geweest en ben ik gestopt. Nu heb ik een nieuwe carrière begonnen bij Chelsea. In het voorseizoen heb ik Remy gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Laatste dagen ook begonnen bij Cardiff City. Eerste seizoen kampioen geworden in de Npower Championship en dus gepromoveerd naar de BPL. Ging niet onverdienstelijk, oa overwinningen bij Arsenal en Man Utd. Na 12 wedstrijden aanbieding gekregen van Napoli. Had wel een sick team bij Cardiff (Tello, Gabriel Appelt, Bouy, Fischer, Andersen, Kalas, Denswil, M'Baye en Boakye), maar toch besloten om naar Napoli te gaan. Cavani :< Insigne 97(!) Pace :< Verdediging had nog wat versterking nodig, dus in winterstop Kouyaté van Anderlecht gehaald. Ook Hoilet gehaald voor op de LM, rechtsbenig, dus vaak naar binnen draaien. Verder nog bondscoach geworden van Polen, zo goed als zeker gekwalificeerd voor WK 2014. Lekker teampje, vooral Lewandowski, heerlijke schoten. Speel op Wereldklasse btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 In mijn carrière heb ik net het EK 2016 gespeeld. Heb de meeste wedstrijd wel gesimuleerd. Ik ben begonnen met Juventus waar ik het eerste seizoen kampioen ben geworden. Ik heb ook de CL gewonnen. Nadien heb ik nog een halve seizoen gespeeld in de Serie A en ben nadien overgestapt naar Manchester City (ze boden me een contract aan). Welke spelers ik allemaal hebt gekocht met Juventus zijn: Oscar, Abate, Di Natale en nog enkele anderen die ik ben vergeten. Ik was tegelijkertijd ook bondscoach van België, met wie ik de 1/8 finales bereikte van de Wereldbeker. Bij Manchester City ben ik halverwege het seizoen aangekomen en heb ik nog mijn achterstand op de leider (MU) kunnen ophalen. Ik ben uiteindelijk kampioen geworden en heb uteindelijk ook de CL gewonnen als ik me niet vergis. Volgend seizoen idem. Heb spelers zoals Ramos, Neymar, Hazard, Montolivo, Abate (weer), Bale, Masi (op dat moment een jong Italiaans talent) gekocht. Na 10 speeldagen bij mij derde seizoen bij Man City kreeg ik een aanbieding bij PSG, ben daar ook naartoe geweest. Daar ben ik echter niet kampioen kunnen worden. De CL heb ik gewonnen. Ondertussen ben ik ook bondscoach van Italië geworden waarmee ik het EK 2016 heb gewonnen. Bij PSG heb ik Ibrahimovic verkocht (was ondertussen veel slechter geworden) en heb ik Falcao in de plaats gekocht. Na het EK vond ik het welletjes geweest en ben ik gestopt. Nu heb ik een nieuwe carrière begonnen bij Chelsea. In het voorseizoen heb ik Remy gekocht. Mooie carrière! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik zit begin 3e seizoen bij Tottenham. Opstelling: DM: Lloris RV: Walker CV: Vertonghen CV: De Vrij LV: Boilesen CM: Fer CM: Van Ginkel CAM: Sigurdsson RS: Tadic CS: Lacina Traoré LS: Neymar Ben net voor de winterstop in het tweede seizoen bij Tottenham gekomen. Heb in die winterstop meteen de links- en rechtsmidden (Bale en Lennon) geruild voor Neymar en Tadic en ben 4-3-3 gaan spelen. In het tweede seizoen was de achterstand te groot om nog championsleague voetbal te kunnen halen, wel finale van de euro league gehaald (verloren van ac milan). In de competitie 6e geworden -> euro league. Dit jaar (3e jaar) 12 wedstrijden gespeeld, ongeslagen bovenaan met 34 punten. Neymar en Traoré hebben allebei al meer dan 10x gescoord en Tadic heeft al moeilijk veel assist afgeleverd. Heb echt een heerlijk team nu. Speel op legendarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Tuurlijk man , zit ik aan het einde van het seizoen met Nurnberg , ben ik bondscoach van België , dan wil ik op verder (volgend seizoen 'laden') klikken , dan blijft het beeld hangen , en kan ik alleen maar m'n PS3 uitzetten. Daarna probeerde ik het nog een paar keer maar het bleef maar vastzitten op dezelfde plek. EA :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Carrière begonnen met PSG, na eerste transferperiode in seizoen 1: Verkocht: Pastore (45mil), Jallet, Tiéné, Douchez, Maxwell, Coulibaly, Lugano, Motta, Sirigu en Luyindula Gekocht: Ruffier, Coentrao, Regattin, M’Vila, Cabaye, Corchia, El Sharaawy Opstelling: Ruffier Van der Wiel-Thiago Silva-Sakho-Coentrao Cabaye M'Vila Menez Lavezzi Ibra Gameiro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 3 november 2012 Share Geplaatst 3 november 2012 Mooie carrière! Thanks. Ben nu dus bezig met Chelsea en ik ga denk ik wat meer investeren in de jeugd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 november 2012 Share Geplaatst 4 november 2012 Men carrière met PSG begon wat te vervelen, zoek nu een subtopper in een topcompetitie, iemand met een suggestie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten