Maurice' Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Wel een leuk team met L'pool, maar mij lijkt het niet leuk. Allemaal namen die in het echt waarschijnlijk nooit er zullen spelen. Maar goed, wel een lekker team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 M'n carrière met Newcastle is naar de klote. Begin seizoen 2 had ik Romain Amalfitano een contract aangebode die hij niet accepteerde omdat hij nog niet wist waar hij einde dat jaar zou spelen. Daarom gebruikte ik hem als ruil om Ananidze goedkoper te kunnen halen. Vanaf het moment dat ik Ananidze had kreeg ik berichten als "Clubs houden Amalfitano in het oog" etc. Uiteindelijk wilde hij weg en plaatste mijn bestuur hem op de transferlijst. Het leuke is dat ik hem dus niet eens meer bezit en m'n carrière hierna vastloopt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hmm, voorronde van de Champions League van FC Austria gewonnen met Ado, kom ik in deze poule: Fc Barcelona FC Porto Galatasaray Ado Den Haag :r. Overigens is dit m'n basis: Coutinho Omeruo Wormgoor Beugelsdijk Meijer Holla Jansen Toornstra (Inmiddels 78 algemeen :O) Vicento Poepon Chery Wissels o.a. Amos, Abidal, Horvath, Visser, Tihouna, Iaquinta, Sterling, Depay, Tano, gehuurde spelers van Barca en Bayern, Malone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MSulejmani Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Wel een leuk team met L'pool, maar mij lijkt het niet leuk. Allemaal namen die in het echt waarschijnlijk nooit er zullen spelen. Maar goed, wel een lekker team. Wat maakt dat nou uit?? Als ik 30 miljoen te besteden hebt dan ga ik toch niet kijken of het wel in het echt een realistische transfer zou zijn. Als ik dan Fabregas kan halen dan haal ik hem.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ik gaf alleen mijn persoonlijke mening, that's all. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Nice, ik hoopte in m'n 2e seizoen bondscoach te worden van een land met veel talent, dan is het altijd leuk als België op 23 september aanklopt. Natuurlijk geaccepteerd :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2012 Hmm, voorronde van de Champions League van FC Austria gewonnen met Ado, kom ik in deze poule: Fc Barcelona FC Porto Galatasaray Ado Den Haag :r. Overigens is dit m'n basis: Coutinho Omeruo Wormgoor Beugelsdijk Meijer Holla Jansen Toornstra (Inmiddels 78 algemeen :O) Vicento Poepon Chery Wissels o.a. Amos, Abidal, Horvath, Visser, Tihouna, Iaquinta, Sterling, Depay, Tano, gehuurde spelers van Barca en Bayern, Malone. Abidal, Iaquinta en Sterling op de bank? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Abidal, Iaquinta en Sterling op de bank? :r Uhu, Iaquinta is inmiddels 33 en Abidal ook. Sterling is gehuurd en Chery speelt op dit moment de sterren van de hemel. En overigens gaat de ontwikkeling van m'n eigen spelers boven de ontwikkeling van gehuurde spelers. Meijers is op dit moment gewoon beter dan Abidal, vooral in aanvallend opzicht, wat toch mijn tactiek is. Iaquinta staat trouwens regelmatig in de basis ipv Poepon, dat is heel veel rouleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Nee, je kan hem alleen online trainen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 oktober 2012 Share Geplaatst 15 oktober 2012 Ja, als je je prof aanmaakt voor clubs slaat hij alles op een server op, als je hem aanmaakt voor carrière gewoon op je PS3. Dus eigenlijk zijn het gewoon 2 andere spelers ja ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2012 Is trouwens niet mogelijk om een carrière als manager te beginnen met een virtuele prof aan dat team toegevoegd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 16 oktober 2012 Share Geplaatst 16 oktober 2012 Pfff, begin nu ineens alles te verliezen. Lijkt wel of het niveau omhoog is, maar dat is niet zo. 1e ronde beker er al uit, verlies met 3-0 van Feyenoord en Groningen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 16 oktober 2012 Share Geplaatst 16 oktober 2012 Gestart met Espanyol ( Liga BBVA) , niet echt veel mensen verkocht (enkel wat spelers van +/- 60), Lucas Piazon en Casemiro gekocht (worden beide +/- 85 ) en Sterling,Bittencourt en Vadillo gehuurd. Na 3 speeldagen heb ik een 7 op 9 :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 16 oktober 2012 Share Geplaatst 16 oktober 2012 Gestart met Chelsea, 13/15 :) Krijg hier ook ineens een aanbieding van België, denk dat ik die ga accepteren als Belg natuurlijk ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 16 oktober 2012 Share Geplaatst 16 oktober 2012 Sowieso doen, heerlijk team hebben die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnie Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Is trouwens niet mogelijk om een carrière als manager te beginnen met een virtuele prof aan dat team toegevoegd? Volgens mij moet je iedere keer een nieuwe prof aanmaken en kan je niet als manager met je VP... heel jammer.. Je moet via EAS dingen voor je VP offline vrijspelen en daar word die dan beter van! Mijn game met feyenoord: DM: Mulder/Lamprou RB: Janmaat/Leerdam CV: De Vrij / Kongolo CV: BMI / Kongolo LB: Nelom/BMI/Woudenberg RCM: Clasie/Singh LCM: Clasie/Sing/Vilhena CAM: Vilhena/Immers RB: Elabdalloui/Schaken SP: Achabar/Pellé LB: Hult/Goossens Weinig veranderingen dus.. vond ik ook niet echt nodig met de vele talenten in mijn selectie:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Één Clasie voor twee posities? ;) Wel smal team verder heb ik het idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnie Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ja heb hem gekloond :banana: Maar daar moet Vormer staan. Valt wel mee, zijn meer de spelers die ik tot nu toe gebruikt heb, heb ook nog bijvoorbeeld Verhoek, Ramsteijn en Mathijssen, maar die heb ik tot heden niet gebruikt omdat er niet echt schorsingen en blessures zijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Navajo Blue Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Even als test gestart met Arsenal net: In: Fellaini, Lucas Moura, El Shaarawy, Walker, Lucas Piazon Out: Rosicky, Gervinho, Arshavin, Arteta, Sagna, Squillaci + wat spelers verhuurd Alle deals behalve lucas piazon gedaan met een ruil: Fellaini = 7 mil + Rosicky Lucas = 13 mil + Gervinho El Shaarawy = 8 mil + Arschavin Walker = 7 mil + Sagna De nieuwe functie werkt wel aardig dus. Ondertussen ook 2 scouts gehaald, 4/5 en 4/4 sterren op ervaring/beoordeling. Ga er maar even mee spelen want als wilshere, lucas, el shaarawy en oxlade-chamberlain, cazorla, fellaini en walker zich goed gaan ontwikkelen, kan dit in het eerste seizoen al een topteam worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guidovw Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Seizoen 2 met Arsenal en ondertussen bondscoach van Portugal Uit: Walcott 33 miljoen (FC Barcelona), Fabianski 8,5 miljoen(Olympique Lyon), Giroud 11 miljoen (Athletic Bilbao), Rosicky 4,5 miljoen(Aston Villa) en nog wat kleine transfers In: James Rodriquez 29,5 miljoen(FC Porto), Diego Alves 15 miljoen(Valencia), Maher 12 miljoen(AZ) DM: Diego Alves 85 RB: Sagna 82 CV: Vertonghen 84 CV: Koscielny 83 LB: Willems 78 RM: Santi Carzorla 86 CM: Wilshere 85 CAM: Eriksen 84 RV: Oxlade-Chamberlain 81 SP: Podolski 85 LV: Rodriguez 85 Bank: Szczesny 81, Alderweireld 81, Gibbs 80, Maher 79, Ramsey 80, Ibarbo 81, Myaichi 74 En ik heb nog een enorm potentieel uit de jeugdopleiding. 16 jaar 70 algemeen, positie CM Willems(4,2 miljoen) Eriksen(23,5 miljoen) Alderweireld(10,5 miljoen), Ibarbo(9 miljoen) zijn transfers uit seizoen 1. Willems: vanwege een langdurige blessure van Gibbs(5 maanden) Eriksen: wegens de verkoop van Arteta Ibarbo: omdat Giroud belabberd speelde Alderweireld: verkoop van Mertesacker&Squilacci Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raouls Geplaatst 17 oktober 2012 Share Geplaatst 17 oktober 2012 Aaarghh, ben Maher kwijt. Hij wilde hogerop (ben Swansea City) en het bestuur plaatste hem op te transferlijst. Real Madrid was zo aardig om 40 miljoen te betalen, maar ben nu wel mijn baas op het middenveld kwijt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ik ben begonnen met Fleetwood Town in de nPower league 2, eigenlijk alleen maar om te zien of dat talent dat je krijgt als je "toekomstige ster scouten" koopt direct mee kan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ik ben begonnen met Fleetwood Town in de nPower league 2, eigenlijk alleen maar om te zien of dat talent dat je krijgt als je "toekomstige ster scouten" koopt direct mee kan. :D Blijven spelen met die club, ik heb ieder jaar zo'n carriere, van NP2 naar de BPL , best leuk hoor :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Greekcian Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Blijven spelen met die club, ik heb ieder jaar zo'n carriere, van NP2 naar de BPL , best leuk hoor :mrgy: Ja heb het bij fifa 10 ook gedaan (voor de trophy uiteraard :P) en ga dit jaar zeker weer wat Carriere spelen. Talentje is jammer genoeg nog maar 14 dus daar moet ik nog twee jaar op wachten, het is een CM met als beste eigenschappen afstandsschot, nauwkeurige vrije trappen, schotkracht, lange pass en korte pass dus moet leuk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 19 oktober 2012 Share Geplaatst 19 oktober 2012 Ja heb het bij fifa 10 ook gedaan (voor de trophy uiteraard :P) en ga dit jaar zeker weer wat Carriere spelen. Talentje is jammer genoeg nog maar 14 dus daar moet ik nog twee jaar op wachten, het is een CM met als beste eigenschappen afstandsschot, nauwkeurige vrije trappen, schotkracht, lange pass en korte pass dus moet leuk worden. Hoe goed word hij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten