Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

M'n carrière met Newcastle is naar de klote. Begin seizoen 2 had ik Romain Amalfitano een contract aangebode die hij niet accepteerde omdat hij nog niet wist waar hij einde dat jaar zou spelen. Daarom gebruikte ik hem als ruil om Ananidze goedkoper te kunnen halen. Vanaf het moment dat ik Ananidze had kreeg ik berichten als "Clubs houden Amalfitano in het oog" etc. Uiteindelijk wilde hij weg en plaatste mijn bestuur hem op de transferlijst. Het leuke is dat ik hem dus niet eens meer bezit en m'n carrière hierna vastloopt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, voorronde van de Champions League van FC Austria gewonnen met Ado, kom ik in deze poule:

Fc Barcelona

FC Porto

Galatasaray

Ado Den Haag

:r.

Overigens is dit m'n basis:

Coutinho

Omeruo

Wormgoor

Beugelsdijk

Meijer

Holla

Jansen

Toornstra (Inmiddels 78 algemeen :O)

Vicento

Poepon

Chery

Wissels o.a. Amos, Abidal, Horvath, Visser, Tihouna, Iaquinta, Sterling, Depay, Tano, gehuurde spelers van Barca en Bayern, Malone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een leuk team met L'pool, maar mij lijkt het niet leuk. Allemaal namen die in het echt waarschijnlijk nooit er zullen spelen. Maar goed, wel een lekker team.

Wat maakt dat nou uit?? Als ik 30 miljoen te besteden hebt dan ga ik toch niet kijken of het wel in het echt een realistische transfer zou zijn. Als ik dan Fabregas kan halen dan haal ik hem..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, voorronde van de Champions League van FC Austria gewonnen met Ado, kom ik in deze poule:

Fc Barcelona

FC Porto

Galatasaray

Ado Den Haag

:r.

Overigens is dit m'n basis:

Coutinho

Omeruo

Wormgoor

Beugelsdijk

Meijer

Holla

Jansen

Toornstra (Inmiddels 78 algemeen :O)

Vicento

Poepon

Chery

Wissels o.a. Amos, Abidal, Horvath, Visser, Tihouna, Iaquinta, Sterling, Depay, Tano, gehuurde spelers van Barca en Bayern, Malone.

Abidal, Iaquinta en Sterling op de bank? :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Abidal, Iaquinta en Sterling op de bank? :r

Uhu, Iaquinta is inmiddels 33 en Abidal ook. Sterling is gehuurd en Chery speelt op dit moment de sterren van de hemel. En overigens gaat de ontwikkeling van m'n eigen spelers boven de ontwikkeling van gehuurde spelers. Meijers is op dit moment gewoon beter dan Abidal, vooral in aanvallend opzicht, wat toch mijn tactiek is. Iaquinta staat trouwens regelmatig in de basis ipv Poepon, dat is heel veel rouleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is trouwens niet mogelijk om een carrière als manager te beginnen met een virtuele prof aan dat team toegevoegd?

Volgens mij moet je iedere keer een nieuwe prof aanmaken en kan je niet als manager met je VP... heel jammer.. Je moet via EAS dingen voor je VP offline vrijspelen en daar word die dan beter van!

Mijn game met feyenoord:

DM: Mulder/Lamprou

RB: Janmaat/Leerdam

CV: De Vrij / Kongolo

CV: BMI / Kongolo

LB: Nelom/BMI/Woudenberg

RCM: Clasie/Singh

LCM: Clasie/Sing/Vilhena

CAM: Vilhena/Immers

RB: Elabdalloui/Schaken

SP: Achabar/Pellé

LB: Hult/Goossens

Weinig veranderingen dus.. vond ik ook niet echt nodig met de vele talenten in mijn selectie:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb hem gekloond :banana:

Maar daar moet Vormer staan.

Valt wel mee, zijn meer de spelers die ik tot nu toe gebruikt heb, heb ook nog bijvoorbeeld Verhoek, Ramsteijn en Mathijssen, maar die heb ik tot heden niet gebruikt omdat er niet echt schorsingen en blessures zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even als test gestart met Arsenal net:

In: Fellaini, Lucas Moura, El Shaarawy, Walker, Lucas Piazon

Out: Rosicky, Gervinho, Arshavin, Arteta, Sagna, Squillaci + wat spelers verhuurd

Alle deals behalve lucas piazon gedaan met een ruil:

Fellaini = 7 mil + Rosicky

Lucas = 13 mil + Gervinho

El Shaarawy = 8 mil + Arschavin

Walker = 7 mil + Sagna

De nieuwe functie werkt wel aardig dus.

Ondertussen ook 2 scouts gehaald, 4/5 en 4/4 sterren op ervaring/beoordeling.

Ga er maar even mee spelen want als wilshere, lucas, el shaarawy en oxlade-chamberlain, cazorla, fellaini en walker zich goed gaan ontwikkelen, kan dit in het eerste seizoen al een topteam worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2 met Arsenal en ondertussen bondscoach van Portugal

Uit: Walcott 33 miljoen (FC Barcelona), Fabianski 8,5 miljoen(Olympique Lyon), Giroud 11 miljoen (Athletic Bilbao), Rosicky 4,5 miljoen(Aston Villa) en nog wat kleine transfers

In: James Rodriquez 29,5 miljoen(FC Porto), Diego Alves 15 miljoen(Valencia), Maher 12 miljoen(AZ)

DM: Diego Alves 85

RB: Sagna 82

CV: Vertonghen 84

CV: Koscielny 83

LB: Willems 78

RM: Santi Carzorla 86

CM: Wilshere 85

CAM: Eriksen 84

RV: Oxlade-Chamberlain 81

SP: Podolski 85

LV: Rodriguez 85

Bank: Szczesny 81, Alderweireld 81, Gibbs 80, Maher 79, Ramsey 80, Ibarbo 81, Myaichi 74

En ik heb nog een enorm potentieel uit de jeugdopleiding. 16 jaar 70 algemeen, positie CM

Willems(4,2 miljoen) Eriksen(23,5 miljoen) Alderweireld(10,5 miljoen), Ibarbo(9 miljoen) zijn transfers uit seizoen 1.

Willems: vanwege een langdurige blessure van Gibbs(5 maanden)

Eriksen: wegens de verkoop van Arteta

Ibarbo: omdat Giroud belabberd speelde

Alderweireld: verkoop van Mertesacker&Squilacci

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijven spelen met die club, ik heb ieder jaar zo'n carriere, van NP2 naar de BPL , best leuk hoor :mrgy:

Ja heb het bij fifa 10 ook gedaan (voor de trophy uiteraard :P) en ga dit jaar zeker weer wat Carriere spelen. Talentje is jammer genoeg nog maar 14 dus daar moet ik nog twee jaar op wachten, het is een CM met als beste eigenschappen afstandsschot, nauwkeurige vrije trappen, schotkracht, lange pass en korte pass dus moet leuk worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heb het bij fifa 10 ook gedaan (voor de trophy uiteraard :P) en ga dit jaar zeker weer wat Carriere spelen. Talentje is jammer genoeg nog maar 14 dus daar moet ik nog twee jaar op wachten, het is een CM met als beste eigenschappen afstandsschot, nauwkeurige vrije trappen, schotkracht, lange pass en korte pass dus moet leuk worden.

Hoe goed word hij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites