Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Newsroom

Petterson

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 69
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, gisteravond ook nog de laatste dubbel-ep van S2 gezien, beetje jammer dat er maar 2 seizoenen zijn waar je zo snel doorheen bent :cab:

Eerste seizoen is inderdaad echt geweldig, met voor mij denk ik afleveringen 4-5-6 die er bovenuit steken. Telkens die actuele thema's met daarrond een hele aflevering uitgewerkt is echt heel knap.

Tweede seizoen klopt het wel dat dat torenhoge niveau niet helemaal geëvenaard wordt maar toch is het gewoon nog steeds geweldig om zien, ook al is het formaat iets anders (met dat overkoepelende Genoa-verhaal).

Wat een teleurstelling dat einde van seizoen twee zeg,

En dat klopt wel een beetje idd, hoewel ik de seizoensfinale voor een groot deel zeer genietbaar vond, de laatste 15 minuten ontspoort het wel vrij hard :cab: het voelde zelfs een beetje als een series-finale, ipv een seizoensfinale

Overigens nog even melden wat een fucking held ik Don vind _O_ De eerste afleveringen vond ik het echt een klootzakje, maar zeker in het tweede seizoen is het een keiharde held geworden imo. Terwijl het met andere net de omgekeerde kant uit gaat (Maggie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, eindelijk seizoen afgerond. Duidelijk minder dan het eerste seizoen, heb het gevoel dat alles in een te korte periode is geschreven en opgenomen. Had iets meer tijd in de dialogen moeten gestoken worden, die een pak minder snedig waren. De rode draad nam ook iets te veel plaats in, hoewel die zeker niet oninteressant was. Snap de kritiek op het einde wel, maar kan niet zeggen dat ik me er echt aan gestoord heb. Maar ik ben stiekem dan ook een echte sucker voor die [tekst]romantische[/tekst] shizzle. Laat Sorkin maar rustig aan doen voor het nieuwe seizoen, hopelijk wordt het niveau dan weer wat opgekrikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even een post zonder hier iets terug te lezen. Heb net de eerste twee afleveringen gezien en ik ben onder de indruk. Kippenvel hoor. Aangezien ik dus kennelijk echt fan lijk van Sorkin moet ik zijn oudere series misschien ook maar eens opsnorren. Maar over The Newsroom: heel af en toe misschien net iets te zoetig (het einde van de pilot bv. en dat relatiegebeuren tussen Will en Mac vind ik ook wat onnodig), maar verder een dikke thumbs up. Relevant, snel, heerlijke dialogen en prima acteurs all over the place. Dit kon wel eens een favorietje worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites