Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik baal echt van dat ik Sigur Ros gemist heb. Zat het optreden maanden te hypen maar op de Zaterdag dat de vvK begon uitgerekend die Zaterdag overslaapte ik het. Pff, baal er echt van. Samen met The National en Leonard Cohen me favoriete 3 artiesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas staat er geen filmpje van Viðrar Vel Til Loftárása op youtube. Halverwege bleven ze namelijk bijna een minuut stil en de hele zaal bleef muisstil, best indrukwekkend.

Wel jaloers. Jij had Viðrar Vel Til Loftárása en Olsen Olsen. :( Maar wij hadden wel 2 nummers meer. (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=12905]st[/MENTION]aralfur geen probleem hoor. Maakt mij niks uit ;) Het was mijn eigen domme fout. Ik had beter moeten weten en gewoon op tijd moeten opstaan. Was ook in de war want vaak gaan concerten ook op Vrijdagen in de voorverkoop ipv Zaterdag. Ga gerust je gang ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond live via 3FM Coldplay op het Malieveld gezien. Wat een adembenemend concert was dat zeg! Voor mij werkelijk ongelofelijk. Hoe was het daar? [MENTION=17362]Sephiroth[/MENTION]

Was tof, alleen podium vond ik niet ideaal. Geluid was prima. Zoals hierboven gezegd, standaard liedjes. Mistte alleen Trouble. Voorprogramma was beetje crap ;e Al met al zeker een ruime voldoende, alleen de show in Ahoy was vetter. Ook omdat het effect met de lichtgevende armbandjes dan een stuk beter tot zijn recht komt en iedereen het dan een stuk beter kan zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7711]Richard.[/MENTION], dan geef je je vrienden toch een cd'tje/EP'tje o.i.d. van die band? Dan leren ze het vanzelf kennen, of zijn het niet zulke muziekliefhebbers als jij?

Zelf ga ik 10 december naar Glen Hansard in Paradiso, kon de beste man nog niet erg goed maar heb alleen maar lovende verhalen over hem gehoord. Hier met Eddie Vedder van Pearl Jam:

bewerkt door Markuss
Link naar opmerking
Deel via andere websites