Richarð. Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2012 nl1czRyFJx0 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 (bewerkt) Helaas staat er geen filmpje van Viðrar Vel Til Loftárása op youtube. Halverwege bleven ze namelijk bijna een minuut stil en de hele zaal bleef muisstil, best indrukwekkend. [MENTION=204]Tijn[/MENTION] Nou, hope for the best dan maar. 30 augustus 2012 bewerkt door Starálfur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik baal echt van dat ik Sigur Ros gemist heb. Zat het optreden maanden te hypen maar op de Zaterdag dat de vvK begon uitgerekend die Zaterdag overslaapte ik het. Pff, baal er echt van. Samen met The National en Leonard Cohen me favoriete 3 artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2012 Helaas staat er geen filmpje van Viðrar Vel Til Loftárása op youtube. Halverwege bleven ze namelijk bijna een minuut stil en de hele zaal bleef muisstil, best indrukwekkend. Wel jaloers. Jij had Viðrar Vel Til Loftárása en Olsen Olsen. :( Maar wij hadden wel 2 nummers meer. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Viorar Vel Til Loftarasa <3 _O_ Die mogen ze op mijn begrafenis draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ach, verschil moet er wezen he. Jij had dan weer E-Bow, hoewel ik die niet zou willen ruilen voor die 2.:) Sorry [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION] , ik zal je niet verder lekker gaan maken. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 [MENTION=12905]st[/MENTION]aralfur geen probleem hoor. Maakt mij niks uit ;) Het was mijn eigen domme fout. Ik had beter moeten weten en gewoon op tijd moeten opstaan. Was ook in de war want vaak gaan concerten ook op Vrijdagen in de voorverkoop ipv Zaterdag. Ga gerust je gang ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ach, verschil moet er wezen he. Jij had dan weer E-Bow, hoewel ik die niet zou willen ruilen voor die 2.:) Ik had E-Bow, Gong, Fljótavik en Andvari in de plaats. Twee extra om het te compenseren denk. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 september 2012 Share Geplaatst 2 september 2012 Gisterenavond nog bij Kensington geweest in een zaaltje hier in de buurt, was wel weer tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 september 2012 Share Geplaatst 6 september 2012 Zo richting het Malieveld. Eens zien wat we daar gaan beleven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 6 september 2012 Share Geplaatst 6 september 2012 Vanavond live via 3FM Coldplay op het Malieveld gezien. Wat een adembenemend concert was dat zeg! Voor mij werkelijk ongelofelijk. Hoe was het daar? [MENTION=17362]Sephiroth[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Vanavond live via 3FM Coldplay op het Malieveld gezien. Wat een adembenemend concert was dat zeg! Voor mij werkelijk ongelofelijk. Hoe was het daar? [MENTION=17362]Sephiroth[/MENTION] Was tof, alleen podium vond ik niet ideaal. Geluid was prima. Zoals hierboven gezegd, standaard liedjes. Mistte alleen Trouble. Voorprogramma was beetje crap ;e Al met al zeker een ruime voldoende, alleen de show in Ahoy was vetter. Ook omdat het effect met de lichtgevende armbandjes dan een stuk beter tot zijn recht komt en iedereen het dan een stuk beter kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 2 Maart naar Acda en de Munnik in Heerlen _O_ Theatervoorstelling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charizard Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Hopelijk naar Europe :s als me beste vriendin ook kan. Wordt legendary. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 (bewerkt) http://coldplay.com/uploads/20120906TheHagueLarge.jpg Spot mij, is te doen :) Succes! (tip: rechterhelft) 7 september 2012 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 september 2012 Auteur Share Geplaatst 7 september 2012 Ik vond je binnen 1 seconde. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Hoe verzint Coldplay het om maar een nummer van Parachutes te spelen bij een concert, die zijn de weg nog erger kwijt dan ik al dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Ik vond je binnen 1 seconde. ;c Kenner :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 Live Nation @LiveNation_nl Announcement: SIGUR RÓS will hit Heineken Music Hall Amsterdam 21 feb 2013. Tickets on sale next Friday 10am via http://tinyurl.com/cebrf28 Expand Reply Retweet Favorite Voor de liefhebbers (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 september 2012 Auteur Share Geplaatst 10 september 2012 Aanradertje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 Gaaf! Ik heb ze net gezien, maar ik zou zo weer willen. Alleen de vraag of ik weer iemand mee kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 september 2012 Auteur Share Geplaatst 11 september 2012 Iemand die ook naar Tame Impala @Paradiso wil? 18 euro. Ik wil graag, maar niemand van mijn vrienden kent natuurlijk die band. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 11 september 2012 Share Geplaatst 11 september 2012 (bewerkt) [MENTION=7711]Richard.[/MENTION], dan geef je je vrienden toch een cd'tje/EP'tje o.i.d. van die band? Dan leren ze het vanzelf kennen, of zijn het niet zulke muziekliefhebbers als jij? Zelf ga ik 10 december naar Glen Hansard in Paradiso, kon de beste man nog niet erg goed maar heb alleen maar lovende verhalen over hem gehoord. Hier met Eddie Vedder van Pearl Jam: 11 september 2012 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 september 2012 Auteur Share Geplaatst 11 september 2012 [MENTION=7711]Richard.[/MENTION], dan geef je je vrienden toch een cd'tje/EP'tje o.i.d. van die band? Dan leren ze het vanzelf kennen, of zijn het niet zulke muziekliefhebbers als jij? Neen. Ze luisteren of geen muziek, of slechte muziek of kennen de band niet. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 Heel vies dit, net op de ene dag dat ik al naar een gig ga dit jaar wordt The XX geboekt :cab: Verkoop het kaartje voor het andere wel, lijkt mij de laatste keer voordat ze naar de HMH's van deze wereld gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten