jj1 Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Craft craft craft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Can Remember A Fucking Thing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Dan heb ik het niet goed gedaan gaan er nog mensen? Anders eventueel meeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Ja natuurlijk ga ik, app me maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Aanwezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Prima vermaakt hier. Alleen wat stond het geluid dramatisch slecht afgesteld bij de Tijdmachine zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Prima vermaakt hier. Alleen wat stond het geluid dramatisch slecht afgesteld bij de Tijdmachine zeg. Vond het overal wel matig qua muziek. Die loods bij de Penoze stage (goh goh wat een lekkere herrie maar wat een drukte) dus vooral bij Penoze stage geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Vond het overal wel matig qua muziek. Die loods bij de Penoze stage (goh goh wat een lekkere herrie maar wat een drukte) dus vooral bij Penoze stage geweest. Die loods (Reckless stage) was wel redelijk kwa geluid. Alleen weer jammer dat daar op een gegeven moment een enorme knokpartij uitbrak. Ging weer eens over voetbal. Zo fucking kansloos weer. Gelukkig zag ik het een beetje aankomen en heb de mensen waarmee ik was een stuk naar achter meegenomen. Beveiliging was nergens te bekennen. Die afsluiter van Gunz4Hire. Man man man, waardeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Die loods (Reckless stage) was wel redelijk kwa geluid. Alleen weer jammer dat daar op een gegeven moment een enorme knokpartij uitbrak. Ging weer eens over voetbal. Zo fucking kansloos weer. Gelukkig zag ik het een beetje aankomen en heb de mensen waarmee ik was een stuk naar achter meegenomen. Beveiliging was nergens te bekennen. Die afsluiter van Gunz4Hire. Man man man, waardeloos. Ja knokpartij meegekregen toen die maatjes lang de Penoze stage liepen in kleine groepjes, toen de helft terug kwam met kapotte shirts wist ik het alweer dat het raak was geweest met hun. Agh van het einde weet ik heel wienig zeg maar, was ook 22:45 weg, trok het echt niet meer. volgende feestje Q base, even proberen bus te regelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Ja knokpartij meegekregen toen die maatjes lang de Penoze stage liepen in kleine groepjes, toen de helft terug kwam met kapotte shirts wist ik het alweer dat het raak was geweest met hun. Agh van het einde weet ik heel wienig zeg maar, was ook 22:45 weg, trok het echt niet meer. volgende feestje Q base, even proberen bus te regelen. Het schijnt dat er zelfs groepjes door de mensen zijn gelopen en gevraagd hebben aan willekeurige mensen met z'n hoeveel mensen ze waren. Ik vind het zo ongelofelijk kansloos dat men gaat lopen knokken om voetbal, vooral op een feest. Je komt om een leuke dag te hebben lijkt me. Als je zo graag wil knokken, spreek dan lekker op een weiland ofzo met elkaar af en sla elkaar daar lekker de hersens in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Craft viel mij zwaar tegen, geluid bij de Tijdmachine en Access was over het algemeen gewoon kut, en ook geen goede verhalen over andere stages gehoord. Verneukt een feest toch behoorlijk. Het geluid bij Frontliner was zowaar wel goed, zwaar genoten ook, Villain ook die naar het geluidstentje liep in het publiek om het geluid te regelen, top gozer! Geluid bij Noisecult live was ook prima, en daar ook de set van de dag. Dat ging heerlijk zeg!:love:. Sfeer op de Tijdmachine was ook maar lafjes, ik denk dat het kwam doordat ie te groot was, dagjesvolk dacht geloof ik dat het de main was dus die huppelden daar maar een beetje rond.. Zonde voor de sfeer In de avond maar naar de Main gegaan aangezien mijn vrienden daar wouden afsluiten. Gunz for hire icm met LYM wat een drama inderdaad, eerst een kut Andre Hazes nummer, vervolgens een stuk film, daarna pas rammen en als afsluiter weer Andre Hazes. Als ik dat wil horen ga ik wel naar een kroeg, ik wil alle energie eruit rammen...\ En tsja inderdaad dat volk, sommige Amsterdammers echt zo triest... Iemand bij ons uit de bus uit het niets neer gemaaid, kon z'n kaak niet meer bewegen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 augustus 2016 Share Geplaatst 1 augustus 2016 Was een leuk dagje ja, Delete en Main Concern helden _O_ ook Phuture noize, Prefix and Density en Wasted penguinz heerlijke sets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Zaterdag Airforce :D eerste editie, al verwacht ik dat ze groot willen uitpakken. Wie gaat nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Zaterdag Airforce :D eerste editie, al verwacht ik dat ze groot willen uitpakken. Wie gaat nog meer? Het is niet helemaal zeker dat het doorgaat he... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Zaterdag Airforce :D eerste editie, al verwacht ik dat ze groot willen uitpakken. Wie gaat nog meer? Denk je om de 10 vleermuizen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 2 augustus 2016 Share Geplaatst 2 augustus 2016 Het is niet helemaal zeker dat het doorgaat he... Zie t wel goedkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 De GabberBox http://www.dumpert.nl/mediabase/6849529/9edf7ce0 Nog ekte MU gabbers die erop staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 5RyDbLw73Rk Volgend jaar weer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Kaart radical binnen hoor hop hop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Weekendje Decibel volgende week. Zoveel zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Alleen de zaterdag hier, moet nog wel vervoer vinden ernaartoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 augustus 2016 Share Geplaatst 13 augustus 2016 Alleen de zaterdag hier, moet nog wel vervoer vinden ernaartoe. Ik zou eigenlijk helemaal niet gaan. Jaartje overslaan ivm Ibiza in september... Maar dat plan is dus weer helemaal omgegooid. Heerlijk in een huisje. Scheelt ook een hoop. Kamperen doe ik echt niet meer met Decibel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 [soundcloud] [/soundcloud] Bazenset :< kan niet wachten op Qbase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 28 augustus 2016 Share Geplaatst 28 augustus 2016 Beetje back in time voor de liefhebbers!(h) Download Tracklist 1. Davide Sonar - Natural 2. Zany & DV8 - Nothing Else Matters 3. Showtek - We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) 4. The Nasty Boyz - Angel 5. Wildstylez - Back 2 Basics 6. Headhunterz - A New Day 7. The Pitcher - Serenity 8. Dozer - The Legacy 9. Pavo - Raven 10. Headhunterz - Forever Az One 11. Brennan Heart - City of Intensity (Decibel Anthem 2009) 12. D-Block & S-Te-Fan ft. MC Villain - Sound Of Thunder 13. Josh & Wesz - Autumn Green 14. Beat Providers - Intensive Care 15. Noisecontrollers - Interview 16. Bioweapon - Move Your Body 17. Digital Punk & MC Jeff - Warriors Redemption 18. 2-Sidez - Freakin' 19. Dark Oscillators - Nero 20. Frontliner - Self Deprecation Like facebook.com/divinezdj Follow soundcloud @divinezdj More info and bookings > divinezdj@gmail.com Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 augustus 2016 Share Geplaatst 29 augustus 2016 Hier nog mensen die Theracords Classics gaan binnenkort? Misschien [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten