Sanders Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 :huhu: Totaal 60eu aan munten weg getikt, allejezus wat was ik lazerus zeg. Kon op een gegeven moment m'n telefoon niet eens meer lezen. (y) Helemaal van het padje af dat jong :huhu: Mja was wel lang geleden dat ik je weer eens gezien heb :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Helemaal van het padje af dat jong :huhu: Mja was wel lang geleden dat ik je weer eens gezien heb :D Donders lang geleden. Ik kreeg op een gegeven moment ook geen bier meer mee van de bardames... Bitches! Toen maar m'n maatje bier laten halen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Donders lang geleden. Ik kreeg op een gegeven moment ook geen bier meer mee van de bardames... Bitches! Toen maar m'n maatje bier laten halen :D Boefje :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Zeer zeker gaan! Meesterlijke sets zet deze man neer. Ben trouwens onze enige echte Helliemond Hooligan nog tegen gekomen :D Haha klopt, maar ging toen net naar huis volgens mij en had haast haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Haha klopt, maar ging toen net naar huis volgens mij en had haast haha! Jij nog qlimax stefan? Wie gaan er hier verder allemaal eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Nee, ben er één keer geweest en nooit meer. Niks voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Nee, ben er één keer geweest en nooit meer. Niks voor mij. Te soft? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Te soft? ;c Dat niet alleen, maar gewoon kut sfeer, kut volk, alles kut enter. Wel leuk om die show een keer mee te maken, da's wel allemaal perfect geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Ben er nog nooit geweest maar verwacht precies dat idd dus hoef er ook niet heen ;c Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 7 november 2014 Share Geplaatst 7 november 2014 Dat niet alleen, maar gewoon kut sfeer, kut volk, alles kut enter. Wel leuk om die show een keer mee te maken, da's wel allemaal perfect geregeld. Ah ok, vond zelf op bijv een hardbass de sfeer dikke prima en ken sowieso een grote groep die gaat dus zal daar wel de hele tijd blijven hangen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Straks gratis naar Raw op je Dak. Heb er best zin in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Om half 3 lekker naar huis gegaan. Raw is zo m'n ding niet meer. Hahah! Heb me daar staan afvragen waarom ik het in vredesnaam ook alweer leuk vond. In december waarschijnlijk dan toch maar een Tijdmachine mee pakken :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Ja jezus, jij weet ook niet wat je wilt he. Ik heb het je nog gevraagd vorige week, maar toen was je zeker zo tam geworden, dat je het niet meer weet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 12 november 2014 Share Geplaatst 12 november 2014 Reckless presents Art of War! 3 januari 2015 // 22:00 - 07:00 ▪ Warface ▪ Radical Redemption ▪ Frequencerz ▪ Chain Reaction ▪ DJ Luna ▪ Degos & Re-Done ▪ Deetox ▪ Delete ▪ Triax ▪ DJ Predator ▪ Hardcraft ▪ Artifact ▪ MC Nolz Ziet er ook wel hard uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Standaard line upje zoals allemaal toch? 3 dagen na freaqshow dus ga daar echt niet heen :) Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Ja jezus, jij weet ook niet wat je wilt he. Ik heb het je nog gevraagd vorige week, maar toen was je zeker zo tam geworden, dat je het niet meer weet :D Heb je me toen mee gevraagd joh? Hahah! Kan me dr geen zak van herinneren :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Heb je me toen mee gevraagd joh? Hahah! Kan me dr geen zak van herinneren :mrgy: Nee, want jij was echt totally wasted. Maar ik ga er niet eens woorden aan vuil maken ;c :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Nee, want jij was echt totally wasted. Maar ik ga er niet eens woorden aan vuil maken ;c :D Goed m'n best gedaan dus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 Ik heb geen idee meer hoe je die youtube plugins doet hier dus dan maar zo :r vind dit wel zon lekkere plaat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 november 2014 Auteur Share Geplaatst 16 november 2014 Ik heb geen idee meer hoe je die youtube plugins doet hier dus dan maar zo :r vind dit wel zon lekkere plaat zeg. [noparse]A0uNJKx1xYg [/noparse] ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 november 2014 Share Geplaatst 16 november 2014 Ik heb geen idee meer hoe je die youtube plugins doet hier dus dan maar zo :r vind dit wel zon lekkere plaat zeg. Typische JoS sound :D Maar ik kan maar geen genoeg krijgen van Low-E & Alter Egosz - Flashback :< [soundcloud]https://soundcloud.com/low-music/low-e-alter-egosz-flashback-2008[/soundcloud] Free release, dus downloaden maar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2014 Share Geplaatst 18 november 2014 https://www.youtube.com/watch?list=UUV1HkfyYSx4l3sR8k9DQCzQ&v=lHPs8wa0grY#t=340 Bezig met album, fire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Ben je nog naar Qlimax geweest? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Eindige met Hardcore, dat zouden ze overal moeten doen. Toen ik vannacht om 6u thuis kwam van het uitgaan nog even de stream aangegooid en lag helemaal te stuiteren in mijn bed haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten