Justin Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Ik wacht wel tot 'ie op dvd of bluray is. Kan ik in 1 keer kijken. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Bedankt voor de attentie @Antwerp1 ! Ik wist niet dat het alweer begonnen was. Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Alleen dat stuk van leguanen met slangen gezien, echt zo mooi om te zien hoe de natuur in elkaar kan steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Dat stuk heb ik sinds gisteren ook al meerdere keren op Facebook voorbij zien komen. Ik twijfel nog of ik wacht op de blu-ray of dat ik toch maar nu al ga kijken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Eerste twee net gezien, wat magistraal zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 januari 2017 Share Geplaatst 4 januari 2017 Die van Cities is echt geweldig om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 november 2017 Share Geplaatst 8 november 2017 Voor de liefhebbers: Blue Planet II is begonnen. Een BBC-serie van Attenboroughs team over de oceanen. _38JDGnr0vA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 Alles met BBC, natuur en Attenborough is de moeite waard. Even de kanalen in de gaten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 november 2017 Share Geplaatst 13 november 2017 True that. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 mei 2018 Share Geplaatst 10 mei 2018 Prachtige serie, Planet Earth. Ik ben er ook eens aan begonnen eindelijk, eerste twee afleveringen al gezien, en inderdaad intrigerend! Ik zal ook nog meer zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten