Miz Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Tsonga - Fognini is echt een heerlijke match : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Goffin staat goed te tennissen jongen :< Ik zie hem wel in staat om deze ronde nog te overleven, hangt er vanaf hoe fit hij is na de vorige ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Mahut pakt setje tegen Federer_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 (bewerkt) Goffin nu 15-30 voor bij 2-1 voor hem op Kubot zijn opslag, staat 2-0 voor in de sets ook. Sterk hoor :< 3-1 in de derde set, huppaaaa 1 juni 2012 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 5-1 Volgende ronde tegen Federer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Inderdaad, echt schitterend zo als "lucky loser" (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raul Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Mooi man, ook met al die fans op de tribune. Alleen die Pool, dacht dat we de tijd met die hempjes wel voorbij waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Wat knap zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Goffin _O_ Misschien wat voorbarig, maar we hebben een nieuw diamantje. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Knap wat die jongen allemaal verwezenlijkt daarin Parijs. In de partij tegen Federer gaat die zoveel kunnen leren, en wie weet stunt hij wel opnieuw. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Een set pakken zou al een heel grote stunt zijn :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Ik denk wel dat dat mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Het is toch een Waal? Die haten jullie toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Nee, wij haten jou. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Ligt nogal gevoelig zie ik. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Nee helemaal niet. Maar op een dwaze opmerking geef ik een dwaze reactie. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Ooh, dacht serieus dat er een aardige kloof zat tussen Vlamingen en Walen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Dat is in vele gevallen ook zo. Maar je moet niet iedereen over één kam scheren. Je woont in België, dus je bent Belg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Ooh, dacht serieus dat er een aardige kloof zat tussen Vlamingen en Walen. Enkel bij politiekers en mensen met een IQ onder de 80. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Qua sport heeft communautaire nooit een rol gespeeld. Dan zijn we allemaal Belgen, of het nu Clijsters en Boonen of Henin en Gilbert zijn Er zijn natuurlijk ontegensprekelijk verschillen tussen beide landsdelen, maar ik zie de culturele diversiteit van ons land eerder als pluspunt als nadeel. Bij de "gewone mensen" is het dan ook bijlange na geen issue Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Ben ik dan geen gewone omdat ik niks van Henin moet weten? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 1 juni 2012 Share Geplaatst 1 juni 2012 Dat jij Henin niet afkunt heeft toch niets te maken met het feit dat het een Waalse is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 Mwa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 Sharapova ziet er weer goed uit zeg. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 2 juni 2012 Share Geplaatst 2 juni 2012 Rus moet ineens op court 7. Daar is zeker geen camera? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten