Big Mike Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 On March 21, 1963, Alcatraz officially closed due to rising costs and because of the outdated facility. All the prisoners were transferred off the island. Only that's not what happened. Not at all. Alcatraz is an American television series starring Sam Neill, Sarah Jones and Jorge Garcia airing on Fox. The pilot episode was produced by J. J. Abrams' Bad Robot Productions and written by Steven Lilien, Bryan Wynbrandt and Elizabeth Sarnoff. The series was officially picked up by Fox on May 10, 2011. On December 1, 2011, Fox announced that the series would air as a midseason replacement starting January 16, 2012. The series will air on Monday evenings, premiering with a 2-hour episode at 8:00 ET, before assuming its regular timeslot at 9:00 ET starting January 23, 2012. The series is filmed principally in Vancouver, British Columbia. [YOUTUBE]Fjc0K_0O2ig[/YOUTUBE] Inmiddels zijn er 3 episodes uitgezonden, ik heb ze alle 3 gezien en ben heel erg benieuwd waar het verhaal naar toe gaat. Lost heb ik nooit gezien (buiten wat losse afleveringen) dus het commentaar dat het heel erg Lost achtig is valt mij minder op. Ben sowieso een groot fan van het type serie (politie agent samen met een civilian die zaken oplost met een groter plot op de achtergrond) dus daarmee zitten ze bij mij sowieso al goed. Pareltje in wording als dit niveau voortgezet word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2012 On March 21, 1963, Alcatraz officially closed due to rising costs and because of the outdated facility. All the prisoners were transferred off the island. Only that's not what happened. Not at all. Alcatraz is an American television series starring Sam Neill, Sarah Jones and Jorge Garcia airing on Fox. The pilot episode was produced by J. J. Abrams' Bad Robot Productions and written by Steven Lilien, Bryan Wynbrandt and Elizabeth Sarnoff. The series was officially picked up by Fox on May 10, 2011. On December 1, 2011, Fox announced that the series would air as a midseason replacement starting January 16, 2012. The series will air on Monday evenings, premiering with a 2-hour episode at 8:00 ET, before assuming its regular timeslot at 9:00 ET starting January 23, 2012. The series is filmed principally in Vancouver, British Columbia. [YOUTUBE]Fjc0K_0O2ig[/YOUTUBE] Inmiddels zijn er 3 episodes uitgezonden, ik heb ze alle 3 gezien en ben heel erg benieuwd waar het verhaal naar toe gaat. Lost heb ik nooit gezien (buiten wat losse afleveringen) dus het commentaar dat het heel erg Lost achtig is valt mij minder op. Ben sowieso een groot fan van het type serie (politie agent samen met een civilian die zaken oplost met een groter plot op de achtergrond) dus daarmee zitten ze bij mij sowieso al goed. Pareltje in wording als dit niveau voortgezet word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Het is een leuke serie, maar in de tweede aflevering waren er scene's zo belachelijk onrealistisch. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Het krijgt bij momenteel nog het voordeel van de twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Ook eens kijken binnenkort. Vond de film Escape from Alcatraz geweldig, dus misschien is dit ook wel iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kayvdl Geplaatst 24 januari 2012 Share Geplaatst 24 januari 2012 Ook eens kijken binnenkort. Vond de film Escape from Alcatraz geweldig, dus misschien is dit ook wel iets. 2 Wordt het in NL uitgezonden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2012 Misschien vanaf a.s. zomer, of ze moeten hem heel snel oppikken. Beter download je gewoon ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Heb de eerste 3 afleveringen ook gedownload. Heel dat Alcatraz gedoe spreekt me wel aan, dus hopelijk wordt deze serie ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 De laatste aflevering was in vergelijking met de vorige twee een verbetering vanjewelste. Heerlijk acteerwerk van 'Doc' en het was vanaf het begin tot het einde een spannend verhaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Ben er zelf geweest dus ga hem ook wel ff bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Ben hier ook wel benieuwd naar. Twijfel nog om m op te pakken. Met J.J. Abrams weet je het nooit. Voor je het weet ben je zes seizoenen verder en is meneer verstrikt geraakt in z'n eigen web van debiele verhaallijnen, random gebeurtenissen en onbeantwoorde vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 25 januari 2012 Share Geplaatst 25 januari 2012 Net de eerste aflevering gezien, lijkt me wel eentje om te volgen. Het mysterie heeft me nu al te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 Schoon wijveke trouwens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 januari 2012 Share Geplaatst 26 januari 2012 Vind haar hierin een beetje een pottenuitstraling hebben. In SoA was ze wel echt fijn (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veloso Geplaatst 27 januari 2012 Share Geplaatst 27 januari 2012 Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, het is inderdaad een beetje Lost-achtig .. wat ik wel een hele vette serie vind trouwens! Nog even afwachten dus, zal zo aflevering 3 eens gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Wat een engerd was die gast in episode 3 zeg, brrrr... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 januari 2012 Share Geplaatst 31 januari 2012 Weer vrij matig. Toch zorgen de laatste twee minuten van elke aflevering er telkens weer voor dat ik de volgende aflevering ook weer kijk. Misschien er maar gewoonte van maken om alleen die twee minuten voortaan te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Ik vind dit echt een te vette serie. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Ook echt een top einde van de laatste aflevering. Ben echt benieuwd nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 maart 2012 Share Geplaatst 11 maart 2012 Nog mensen die deze serie volgen? Ik vind hem eigenlijk een beetje tegen vallen. Had er wel meer van verwacht.... Twijfel of ik er mee door moet gaan of dat ik hem ga laten vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 maart 2012 Share Geplaatst 11 maart 2012 Ik heb hem laten vallen. Wellicht als het seizoen af is dat ik dit seizoen nog afkijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Ik kijk het nog elke week, maar ik denk dat er geen seizoen 2 gaat komen als het zo doorgaat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 mei 2012 Share Geplaatst 11 mei 2012 Het is nu definitief, er komt geen seizoen 2 want de serie is gecancelled door Fox. Om eerlijk te zijn ben ik er totaal niet rouwig om. Het verhaal begon redelijk sterk maar kabbelde langzaam maar zeker af, viel in herhaling en was al snel voorspelbaar en vooral eentonig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten