Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Happy Endings

Big Mike

Aanbevolen berichten

Happy-Endings-executive.jpg

The series revolves around the lives of a group of friends, living in Chicago, whose group is rocked when the couple that brought them together, Alex and Dave, break up. This leaves the rest of the group (Max, Brad, Jane, and Penny) in an awkward position of either trying to stay together as friends or having to choose sides.

Alex and Dave decide to stay friends, but there are many more complications down the road

[YOUTUBE]jvZ8BcgWnUo[/YOUTUBE]

Na het zien van de pilot van New Girl besloot ik de serie die Damon Wayans jr. uit die serie hield maar eens te bekijken, en daar heb ik geen moment spijt van. Het combineert eigenlijk veel goede dingen uit andere comedy's. Een grappige/harde homo single, een paar waarvan het meisje tijdens de bruiloft de benen neemt, een hysterische 30 jarige single dame en een interracial getrouwd stel. De mannelijke characters zijn vrij sterk, en 2 van de 3 vrouwen ook beter dan ik de meeste vrouwelijke comedy personages vind, alleen de hysterische dertiger (Penny) bevalt me niet helemaal. Ben vooral positief verrast door Elisha Cuthbert. Totaal een andere rol dan in 24, maar speelt een zeer sterke (en vooral grappige) rol vind ik. Zeker het kijken waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Happy-Endings-executive.jpg

The series revolves around the lives of a group of friends, living in Chicago, whose group is rocked when the couple that brought them together, Alex and Dave, break up. This leaves the rest of the group (Max, Brad, Jane, and Penny) in an awkward position of either trying to stay together as friends or having to choose sides.

Alex and Dave decide to stay friends, but there are many more complications down the road

[YOUTUBE]jvZ8BcgWnUo[/YOUTUBE]

Na het zien van de pilot van New Girl besloot ik de serie die Damon Wayans jr. uit die serie hield maar eens te bekijken, en daar heb ik geen moment spijt van. Het combineert eigenlijk veel goede dingen uit andere comedy's. Een grappige/harde homo single, een paar waarvan het meisje tijdens de bruiloft de benen neemt, een hysterische 30 jarige single dame en een interracial getrouwd stel. De mannelijke characters zijn vrij sterk, en 2 van de 3 vrouwen ook beter dan ik de meeste vrouwelijke comedy personages vind, alleen de hysterische dertiger (Penny) bevalt me niet helemaal. Ben vooral positief verrast door Elisha Cuthbert. Totaal een andere rol dan in 24, maar speelt een zeer sterke (en vooral grappige) rol vind ik. Zeker het kijken waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zondag, ben morgen tot 11.00 vrij en heb pas 5 afleveringen gezien. Verder is het eigenlijk de enige hobby waar ik veel tijd in steek, en doe ik tijdens het kijken nog genoeg andere dingen, zoals bijvoorbeeld antwoord geven op dit soort vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog beter, hij word op woensdag uitgezonden in Amerika, en dit is mijn rustige dag, dus een kleine 20 minuten erbij kan nog net. Vind het echt een sterke cast, Penny begint me ook wel wat beter te bekoren. Vind zelf trouwens ook veel overeenkomsten met The League, ze gaan wel minder hard op elkaar tekeer, maar dat sarcastische elkaar uitdagen/dissen doet mij heel erg denken aan The League, en al helemaal als je Ruxin en Max naast elkaar zet, die klinken ook echt heel erg hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volgorde van seizoen 1 is in Amerika niet op chronologische volgorde uitgezonden. Als je dus aflevering 9 bekijkt, dan zie je eigenlijk aflevering 2 of 3. Hierdoor komen in de latere afleveringen een stuk meer ongemakkelijke momenten tussen Alex en Dave voor dan in de eerste. Wat een beetje raar is. In seizoen 2 is dit overigens niet meer zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen ze in Amerika wel iets te vaak met die series, in het eerste seizoen alles door elkaar gooien.

Heerlijke serie trouwens.

Heeft volgens mij iets te maken met dat ze de beste afleveringen in bepaalde weken willen hebben, omdat dan kijkcijfers extra belangrijk zijn. Iemand heeft me dat ooit uitgelegd. Komt er iig op neer dat die weken cruciaal zijn voor nieuwe series, omdat voor de meeste dan bepaald wordt of ze een nieuw seizoen krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites