Big Mike Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 The series revolves around the lives of a group of friends, living in Chicago, whose group is rocked when the couple that brought them together, Alex and Dave, break up. This leaves the rest of the group (Max, Brad, Jane, and Penny) in an awkward position of either trying to stay together as friends or having to choose sides. Alex and Dave decide to stay friends, but there are many more complications down the road [YOUTUBE]jvZ8BcgWnUo[/YOUTUBE] Na het zien van de pilot van New Girl besloot ik de serie die Damon Wayans jr. uit die serie hield maar eens te bekijken, en daar heb ik geen moment spijt van. Het combineert eigenlijk veel goede dingen uit andere comedy's. Een grappige/harde homo single, een paar waarvan het meisje tijdens de bruiloft de benen neemt, een hysterische 30 jarige single dame en een interracial getrouwd stel. De mannelijke characters zijn vrij sterk, en 2 van de 3 vrouwen ook beter dan ik de meeste vrouwelijke comedy personages vind, alleen de hysterische dertiger (Penny) bevalt me niet helemaal. Ben vooral positief verrast door Elisha Cuthbert. Totaal een andere rol dan in 24, maar speelt een zeer sterke (en vooral grappige) rol vind ik. Zeker het kijken waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2012 The series revolves around the lives of a group of friends, living in Chicago, whose group is rocked when the couple that brought them together, Alex and Dave, break up. This leaves the rest of the group (Max, Brad, Jane, and Penny) in an awkward position of either trying to stay together as friends or having to choose sides. Alex and Dave decide to stay friends, but there are many more complications down the road [YOUTUBE]jvZ8BcgWnUo[/YOUTUBE] Na het zien van de pilot van New Girl besloot ik de serie die Damon Wayans jr. uit die serie hield maar eens te bekijken, en daar heb ik geen moment spijt van. Het combineert eigenlijk veel goede dingen uit andere comedy's. Een grappige/harde homo single, een paar waarvan het meisje tijdens de bruiloft de benen neemt, een hysterische 30 jarige single dame en een interracial getrouwd stel. De mannelijke characters zijn vrij sterk, en 2 van de 3 vrouwen ook beter dan ik de meeste vrouwelijke comedy personages vind, alleen de hysterische dertiger (Penny) bevalt me niet helemaal. Ben vooral positief verrast door Elisha Cuthbert. Totaal een andere rol dan in 24, maar speelt een zeer sterke (en vooral grappige) rol vind ik. Zeker het kijken waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Niet zeurend bedoeld M, maar waar haal je de tijd vandaan om aaaaaaaaaaaal die series te checken en te volgen? Volgens mij ben je elke nacht op ofzo, hoe hou je dat vol man! Elisha Cutiebert is wel een reden om deze pilot eens te kijken btw ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2012 Het is zondag, ben morgen tot 11.00 vrij en heb pas 5 afleveringen gezien. Verder is het eigenlijk de enige hobby waar ik veel tijd in steek, en doe ik tijdens het kijken nog genoeg andere dingen, zoals bijvoorbeeld antwoord geven op dit soort vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik had in het begin ook wat moeite met Penny, maar gedurende de serie ben ik wel wat milder over haar geworden. Maar favoriet is natuurlijk Alex (Elisha Cuthbert (L))... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2012 En nog beter, hij word op woensdag uitgezonden in Amerika, en dit is mijn rustige dag, dus een kleine 20 minuten erbij kan nog net. Vind het echt een sterke cast, Penny begint me ook wel wat beter te bekoren. Vind zelf trouwens ook veel overeenkomsten met The League, ze gaan wel minder hard op elkaar tekeer, maar dat sarcastische elkaar uitdagen/dissen doet mij heel erg denken aan The League, en al helemaal als je Ruxin en Max naast elkaar zet, die klinken ook echt heel erg hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik vind het niet zo'n leuke serie, na 4 aflveringen gestopt. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Nu 3 afleveringen gezien. Ga stuk:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2012 Graag gedaan ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Hehe:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 januari 2012 Share Geplaatst 20 januari 2012 Enig vervelende van seizoen 1 is dat ze de afleveringen echt kriskras door elkaar hebben uitgezonden. Daardoor is er echt geen touw vast te knopen aan 't grotere verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Seizoen 1 ook bekeken. Wel een leuke serie, maar chronologisch is het idd fucked up. Maargoed, Elisha Cuthbert maar ALLES weer goed! (d) :love: :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 Huh, op TV ofzo? Ik heb namelijk totaal geen moeite gehad om het 'grote verhaal' te volgen (als dat er al is...). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 De volgorde van seizoen 1 is in Amerika niet op chronologische volgorde uitgezonden. Als je dus aflevering 9 bekijkt, dan zie je eigenlijk aflevering 2 of 3. Hierdoor komen in de latere afleveringen een stuk meer ongemakkelijke momenten tussen Alex en Dave voor dan in de eerste. Wat een beetje raar is. In seizoen 2 is dit overigens niet meer zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erich Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Doen ze in Amerika wel iets te vaak met die series, in het eerste seizoen alles door elkaar gooien. Heerlijke serie trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Doen ze in Amerika wel iets te vaak met die series, in het eerste seizoen alles door elkaar gooien. Heerlijke serie trouwens. Heeft volgens mij iets te maken met dat ze de beste afleveringen in bepaalde weken willen hebben, omdat dan kijkcijfers extra belangrijk zijn. Iemand heeft me dat ooit uitgelegd. Komt er iig op neer dat die weken cruciaal zijn voor nieuwe series, omdat voor de meeste dan bepaald wordt of ze een nieuw seizoen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Sweeps week ja, wist alleen niet dat ze daarvoor bewust de goede eps achter houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Vandaag was weer goed, blijft gewoon met de week beter worden. Eliza Coupe (Jane) en Damon Wayans Jr. (Brad) zijn hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 8 maart 2012 Share Geplaatst 8 maart 2012 Eliza Coupe was ook geweldig in Scrubs seizoen 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 9 maart 2012 Share Geplaatst 9 maart 2012 Erg leuke serie. Die homo vind ik echt een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 9 maart 2012 Share Geplaatst 9 maart 2012 Max is wel een baas ja. En Elisha Cuthbert blijft natuurlijk áltijd leuk om naar te kijken! Vanavond maar weer ff de laatste aflevering kijken, dan ben ik weer bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart 2012 Share Geplaatst 10 maart 2012 Ik dacht is die ene nou die gast uit Flash Forward en dat is hem ook :D Ga deze serie wellicht op mijn to watch list plaatsen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 (bewerkt) Ik tik 'm aan, en i.t.t. anderen heb ik een crush op Penny. :< Hilarische serie verder, erg plezant om te volgen. edit: Jezus, die [spoiler=Episode]racistische papegaai :-D 15 juni 2012 bewerkt door Vegas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Het is weer begonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Hij was maandag al te downloaden en was weer geniaal. Samen met Rules of Engagement en the League toch wel de creme de la creme van de comedyseries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten