bril_idioot Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Nick begon ik naarmate het seizoen vorderde wel steeds meer te waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 7 juni 2012 Share Geplaatst 7 juni 2012 Schmidt is natuurlijk ook een held. Douche jar is nu al een classic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 juni 2012 Share Geplaatst 11 juni 2012 En seizoen 1 is af. Leuk tussendoortje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 juni 2012 Share Geplaatst 15 juni 2012 Douche jar is nu al een classic. Ja erg mooi is dat ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2012 Ik vond de laatste paar aflveringen (3-4) eigenlijk wel weer een stukje minder worden. Hadden jullie dat gevoel ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Nee, vond ik juist tof. Met name omdat de andere karakters wat centraler komen te staan. Het is minder de Jess-show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 juni 2012 Share Geplaatst 16 juni 2012 Heb seizoen 1 ook maar gedownload. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 juli 2012 Share Geplaatst 15 juli 2012 Leuke serie dit. Erg vermakelijk, vaak stuk gegaan om die Schmidt. Wat een heerlijke gozer met die humor en natuurlijk Jess, die is lief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Nick en de vader van Jess :-D Wat een heerlijke combi :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Laatste aflevering was echt heerlijk, één van de beste tot nu toe.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Oef, ook maar weer ff kijken dan. Moet er nog 2 of 3 terugkijken, bedankt voor de tip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Laatste aflevering was echt heerlijk, één van de beste tot nu toe.:D Akkoord. Blijft toch wel een ietwat ondergewaardeerde serie heb ik soms het gevoel. Trouwens, nu met Olivia Munn (:<:<) helemaal een aanrader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 december 2012 Share Geplaatst 14 december 2012 Erg toffe episode inderdaad, voor het eerst echt een paar keer hardop gelachen. De vibe is sowieso heel relaxed, gewoon een lekker wegkijkertje zonder al teveel onnodige moraal (wat andere Amerikaanse series nogal eens opbreekt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 december 2012 Share Geplaatst 15 december 2012 Heerlijk idd. Ik heb serieus constant hardop zitten lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik droomde dan Jess mij ten huwelijk vroeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Nou, laat daar Freud maar eens op los dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 maart 2013 Share Geplaatst 6 maart 2013 Hehe die aflevering met de parkeerplaats. En Fat Schmidt is gruwelijk :d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 (bewerkt) Re: New Girl Jaja de nieuwe baas van Nick! [spoiler=lala] 21 maart 2013 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Dit is uitgegroeid tot een bijzonder leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Re: New Girl Ik vind het typetje Jess echt zo leuk he, geen wonder dat ik ooit droomde dat Jess me ten huwelijk vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 maart 2013 Share Geplaatst 21 maart 2013 Echt awesome idd. Nieuwste is ook weer leuk, heb me dood gelachen om Schmidt en zijn fish :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 maart 2013 Share Geplaatst 21 maart 2013 Doodgelachen? Zo grappig was het toch ook weer niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 maart 2013 Share Geplaatst 21 maart 2013 Gelukkig hebben we ook allemaal jouw humor ja. Nee, zonder gekheid, ik vond het vrij hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Dit is uitgegroeid tot een bijzonder leuke serie. Nou, inderdaad! Begon wel oké en keek lekker weg voor tussendoor, maar inmiddels vind ik het écht leuk. Heb me er uitstekend mee vermaakt dit seizoen, leuke verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 april 2013 Share Geplaatst 15 april 2013 Beetje jammer dat die baas van Nick niet meer in beeld is geweest :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten