sirkeith Geplaatst 12 november 2011 Share Geplaatst 12 november 2011 Ik zag ze inderdaad allemaal langskomen van je op follwmy.tv. Ik ga er zéér binnenkort ook aan geloven. Kan niet achter blijven als serie-addict. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Jeff Goldblum zou ook zo echt zijn vader kunnen zijn, lijken echt op elkaar :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 november 2011 Share Geplaatst 18 november 2011 Vandaag seizoen 1 gezien. Was wel leuk maar nog niet Friends-niveau qua comedy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 27 november 2011 Share Geplaatst 27 november 2011 Is er deze week geen nieuwe ep geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Nope, donderdag weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Vandaag seizoen 1 gezien. Was wel leuk maar nog niet Friends-niveau qua comedy. Als je friendsniveau zoekt stop dan maar :cab: this is way better. Net 3-09 gezien, huilen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Heb ook al heel seizoen 2 gezien hoor. Vind het wel een goede serie, maar bij Friends heb ik toch meer lach-momenten gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Seizoen 3 is echt briljant! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Deze hele serie is gewoon briljant, hoe ze met elkaar omgaan, priceless. En natuurlijk Taco _O_ Opperbaas van beroep hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 ''I just assumed it wasn't loaded'' © Taco :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Beste comedy ooit _O_ Huilen weer vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Vandaag ook aan begonnen en ik jaag ze er weer doorheen. Inmiddels bijna door seizoen 2 heen. Fantastische humor. En geen irritante lachband, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Die laatste was inderdaad prachtig. En die vriendin van Pete ook trouwens. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 december 2011 Share Geplaatst 21 december 2011 Zo, ik loop ook weer helemaal bij. Is opzich wel een leuke komedie, anders dan alle andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 december 2011 Share Geplaatst 24 december 2011 Raap me op kerel met Ravi en Ruxin in het voorstukje van de laatste aflevering, ga hier helemaal stuk :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Deze serie ook maar eens in de download gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 december 2011 Share Geplaatst 27 december 2011 Haha, na 1 aflevering vind ik het al geniaal. Dit wordt weer een nieuwe verslaving:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 29 december 2011 Share Geplaatst 29 december 2011 Briljante seizoensafsluiter :D echt de beste comedy evarrrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 december 2011 Share Geplaatst 29 december 2011 Was wel een leuke afsluiting ja. Vond het einde van de 1na laatste aflevering (het pissen op Ruxin) wel leuker dan het einde van de laatste. Blijft een leuke komedie. Geen hele goede maar gewoon een leuke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Begonnen met seizoen 2. Begint alweer geniaal:mrgy: Taco is trouwens echt baas haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Was wel een leuke afsluiting ja. Vond het einde van de 1na laatste aflevering (het pissen op Ruxin) wel leuker dan het einde van de laatste. Blijft een leuke komedie. Geen hele goede maar gewoon een leuke. Waarom nou weer geen hele goeie, maar wel leuke?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Ja ik weet het niet precies. De show kijkt lekker weg en af en toe zitten er briljante momenten bij. Maar ik heb nou niet het gevoel dat dit zo'n speciale serie is. De humor is hard en daar kan ik wel om lachen. Echter moet ik er minder vaak en hard om lachen dan bij Friends. En dat is toch echt wel de standaard geworden voor comedy's bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 The League is juist de enige serie waar ik de gehele twintig minuten huilend van het lachen zit te kijken. Daar kan een serie als Friends echt niet aan tippen. Sowieso geen speciale comedy, vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Zo zie je maar dat humor best subjectief is. Grappen kunnen goed geschreven zijn, maar ergens goed om kunnen lachen ligt toch echt aan de persoon die het kijkt. Daarom staan TBBT en Modern Family qua huidige komedieseries voor mij nog altijd redelijk eenvoudig boven The League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Seizoen 2 af, morgen beginnen met seizoen 3:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten