Arsène Geplaatst 5 september 2011 Auteur Share Geplaatst 5 september 2011 (bewerkt) Nou ja het blijft maar een serie. [tekst]Maar ik had dus ergens gelezen dat hij doodgeschoten werd door de Armeense mafia, maar blijkbaar had ik me vergist ik las het ook vluchtig omdat ik schrok dat er stond wat er ging gebeuren, maar blijkbaar stond er dus iets heel anders hehe. Dus ik was vooral sprakeloos dat het Shane was, echt een sukkel die kerel. Die Kavanaugh doet trouwens wel tof pffff[/tekst]. 30 augustus 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Natuurlijk blijft het maar een serie, maar zoiets heet volgens mij inlevingsvermogen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 september 2011 Auteur Share Geplaatst 17 september 2011 Aanbeland bij het laatste seizoen :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 september 2011 Auteur Share Geplaatst 24 september 2011 (bewerkt) Het zit erop voor mij Wel genoten al die tijd _O_ [tekst]Alleen wel jammer van Ronnie :( Ik mocht hem wel. Altijd zo trouw als een hond. Maarja hij heeft natuurlijk ook wel foute dingen gedaan.[/tekst] 30 augustus 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2011 Wat ik nu tegenkom in de mediamarkt folder, alle seizoenen voor 12,99 per stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Zeven ook? Die moet ik nog hebben, de rest heb ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2011 Er staat alleen 12,99 per seizoen verder niet of het om alle 7 gaat. Ik heb even gekeken en er staan wel alleen plaatjes van de 1e 5. Dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 Kick. Ben nu bij laatste aflevering van seizoen 3. Damn deze shit is echt fucking goed zeg, niet normaal!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Share Geplaatst 27 juni 2012 Ja man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 27 juni 2012 Share Geplaatst 27 juni 2012 En dan moet het beste nog komen... ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 Je hebt series met goede seizoenseindes, maar deze serie heeft echt steeds (nouja, zit nu in seizoen 2) een geweldig begin. Je zit er vanaf minuut 1 volledig in, geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 En dan moet het beste nog komen... ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Bovendien als er een show is met goede seizoenseindes dan is het The Shield wel. Seizoenseindes van 5 en 7 staan wat dat betreft op eenzame hoogte in mijn favoriete seizoenseindes top 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Eerste aflevering van seizoen 4 gezien gister. Glenn Close _O_ Ze speelt ook al 4 seizoen fantastisch in Damages en nu dit :D. Maar ik geef momenteel even Sopranos seizoen 1 prioriteit boven Shield omdat ik al door de eerste 3 seizoen van The Shield ben heen gedenderd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 juni 2012 Share Geplaatst 29 juni 2012 Eerste aflevering van seizoen 4 gezien gister. Glenn Close _O_ Ze speelt ook al 4 seizoen fantastisch in Damages en nu dit :D. Maar ik geef momenteel even Sopranos seizoen 1 prioriteit boven Shield omdat ik al door de eerste 3 seizoen van The Shield ben heen gedenderd :) En in seizoen 5 krijg je Forest Whitaker er nog bij. Man oh man, wat speelde hij een fucking briljante rol zeg. Zoals Bril zei is het einde van het seizoen al enorm sterk (wat mij betreft nummer één ooit), maar dat hele seizoen. Damn. Krijg er nog altijd kippenvel van als ik eraan terug denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik kon gewoon niet slapen nadat ik gisteren seizoen 5 had afgekeken. Da fuck man:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik zei het je. Beste. Seizoenseinde. Ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 [spoiler=einde seizoen 5]Ja fuck man, had het gewoon lekker bij Lem's vertrek naar Mexico gelaten als einde, zoals die op de één na laatste aflevering was.:cab: Kan gewoon niet bevatten dat die Lem er gewoon niet meer in zit, zo'n geweldig personage he. Ne natuurlijk wel een geweldig einde, maar je bent gewoon echt ff in shock. Apart dat je zo van slag kan zijn na een serie man:cab: Geeft ook wel aan hoe erg je er in zit en dus hoe goed die serie wel niet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik zei het je. Beste. Seizoenseinde. Ooit. QFT. Kippenvel. Zelfs als ik er aan terug denk valt mijn mond weer open :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ja, lach er maar om. Ik ben er nog steeds niet overheen. :( En inderdaad [MENTION=6882]Keko[/MENTION]: het is tekenend voor de serie dat je er zo door geraakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 De :D staat ook meer voor mijn enorme blijdschap dat series (of andere kunstvormen) dit soort extreme emoties bij me los kunnen brengen. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Enige andere serie die dat tot nu toe bij me heeft kunnen doen is Dexter, en ik hoef je niet te vertellen welk moment. Toen vroegen me ouders gewoon of ik ergens mee zat toen ik totaal verstrooid beneden kwam;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 Nou, net de laatste aflevering gezien. Geen woorden voor, kan niet geloven dat het nu afgelopen is. Dit komt wel heel erg in de buurt van the Wire als beste serie ooit, misschien overtreft het die wel. Alles is zo ongeëvenaard sterk en heeft zo'n diepe inpact op mij gemaakt. Alles is in dit topic al gezegd, ik kan er weinig meer aan toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Nou, net de laatste aflevering gezien. Geen woorden voor, kan niet geloven dat het nu afgelopen is. Dit komt wel heel erg in de buurt van the Wire als beste serie ooit, misschien overtreft het die wel. Alles is zo ongeëvenaard sterk en heeft zo'n diepe inpact op mij gemaakt. Alles is in dit topic al gezegd, ik kan er weinig meer aan toevoegen. QFT Heel dat Strike Team is in die 7 seizoenen zo mooi laten zien, zoals je zegt gewoon echt heel sterk. Elk personage daarvan is ook echt geweldig gecast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2012 Share Geplaatst 5 december 2012 Nu de een na laatste aflevering van de serie kijken. Ga het missen. Hoop vanavond nog de laatste te kijken!! Wat een serie zeg. Seizoen 7 is zo briljant goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten