Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Shield

Arsène

Aanbevolen berichten

Nou ja het blijft maar een serie.

[tekst]Maar ik had dus ergens gelezen dat hij doodgeschoten werd door de Armeense mafia, maar blijkbaar had ik me vergist ik las het ook vluchtig omdat ik schrok dat er stond wat er ging gebeuren, maar blijkbaar stond er dus iets heel anders hehe. Dus ik was vooral sprakeloos dat het Shane was, echt een sukkel die kerel. Die Kavanaugh doet trouwens wel tof pffff[/tekst].

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eerste aflevering van seizoen 4 gezien gister. Glenn Close _O_ Ze speelt ook al 4 seizoen fantastisch in Damages en nu dit :D. Maar ik geef momenteel even Sopranos seizoen 1 prioriteit boven Shield omdat ik al door de eerste 3 seizoen van The Shield ben heen gedenderd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste aflevering van seizoen 4 gezien gister. Glenn Close _O_ Ze speelt ook al 4 seizoen fantastisch in Damages en nu dit :D. Maar ik geef momenteel even Sopranos seizoen 1 prioriteit boven Shield omdat ik al door de eerste 3 seizoen van The Shield ben heen gedenderd :)

En in seizoen 5 krijg je Forest Whitaker er nog bij. Man oh man, wat speelde hij een fucking briljante rol zeg. Zoals Bril zei is het einde van het seizoen al enorm sterk (wat mij betreft nummer één ooit), maar dat hele seizoen. Damn. Krijg er nog altijd kippenvel van als ik eraan terug denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=einde seizoen 5]Ja fuck man, had het gewoon lekker bij Lem's vertrek naar Mexico gelaten als einde, zoals die op de één na laatste aflevering was.:cab: Kan gewoon niet bevatten dat die Lem er gewoon niet meer in zit, zo'n geweldig personage he.

Ne natuurlijk wel een geweldig einde, maar je bent gewoon echt ff in shock.

Apart dat je zo van slag kan zijn na een serie man:cab: Geeft ook wel aan hoe erg je er in zit en dus hoe goed die serie wel niet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, net de laatste aflevering gezien. Geen woorden voor, kan niet geloven dat het nu afgelopen is. Dit komt wel heel erg in de buurt van the Wire als beste serie ooit, misschien overtreft het die wel. Alles is zo ongeëvenaard sterk en heeft zo'n diepe inpact op mij gemaakt.

Alles is in dit topic al gezegd, ik kan er weinig meer aan toevoegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, net de laatste aflevering gezien. Geen woorden voor, kan niet geloven dat het nu afgelopen is. Dit komt wel heel erg in de buurt van the Wire als beste serie ooit, misschien overtreft het die wel. Alles is zo ongeëvenaard sterk en heeft zo'n diepe inpact op mij gemaakt.

Alles is in dit topic al gezegd, ik kan er weinig meer aan toevoegen.

QFT

Heel dat Strike Team is in die 7 seizoenen zo mooi laten zien, zoals je zegt gewoon echt heel sterk. Elk personage daarvan is ook echt geweldig gecast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites