Magikarp Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Heb 2 eps gezien ofzo maar het pakte me niet. Geef het in de vakantie misschien nog wel een tweede kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ik vond de aflevering van gisteren niet meer dan degelijk. Minder dan de eerste in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Wat minder dan vorige week ja, maar nog steeds meer dan prettig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2011 Bubbles _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ik heb 'm al gezien, maar voor de rest misschien even spoileren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 18 oktober 2011 Share Geplaatst 18 oktober 2011 Ik heb 'm al gezien, maar voor de rest misschien even spoileren ;) Aub spoileren inderdaad! Heb nu helaas al wat gelezen terwijl ik de aflevering nog niet gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 [spoiler=S02E03]Jammer dat Ben en Julia uit elkaar zijn. Leuk meisje en past veel beter bij hem. Hij heeft nu alleen andere dingen aan zijn kop. Shirts die soms gemaakt worden zijn echt zo dope! Die milf ziet er ook niet verkeerd uit. Vaag dat die ex van hem met Kid Cudi gaat. Dat is net even te kort uitgewerkt puur omdat er zo weinig eps zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2011 (bewerkt) Vond ik niet te snel gaan. Je ziet duidelijk haar [tekst]teleurstelling als ze merkt dat Ben een nieuwe vriendin heeft. Dan gaat ze met Kid Cudi wandelen, stoned, onschuldig kusje (vorige ep), stiekem koestert ze dan toch gevoelens (check de blik van hem na dat kusje bv.: duidelijk), later gaan ze weer wat doen, weer stoned en dan is het 1+1=2. Ik had het direct na dat onschuldige kusje al verwacht[/tekst]. 10 oktober 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 Moet hem nog kijken deze week, vind het een leuke serie maar vooral om te kijken als al het andere al gekeken is. Kid Cudi is eigenlijk de enige reden dat ik het kijk hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 19 oktober 2011 Share Geplaatst 19 oktober 2011 (bewerkt) Vond ik niet te snel gaan. Je ziet duidelijk haar [tekst]teleurstelling als ze merkt dat Ben een nieuwe vriendin heeft. Dan gaat ze met Kid Cudi wandelen, stoned, onschuldig kusje (vorige ep), stiekem koestert ze dan toch gevoelens (check de blik van hem na dat kusje bv.: duidelijk), later gaan ze weer wat doen, weer stoned en dan is het 1+1=2. Ik had het direct na dat onschuldige kusje al verwacht[/tekst]. Je hebt wel gelijk dat het te verwachten was. Maar vind het zo jammer dat bepaalde dingen niet uitgewerkt worden. Daar is ook de serie ene kant er ook niet naar. Zal denk ik nooit echt een serie worden dat uitgewerkt zal zijn, maar meer diverse ideeën in een ep gestopt. Niks mis aan, maar hoop op eigenlijk wat meer. 10 oktober 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2011 @Jan: mjah, ik heb het snel geaccepteerd dat het een korte serie is, dus het maakt mij niet zoveel uit. Diepgaand is het niet en dat moet het ook niet worden naar mijn mening. @Dennis: ja, daar heb je wel gelijk in inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 25 oktober 2011 Share Geplaatst 25 oktober 2011 (bewerkt) Fijne episode hoor. Die redhead van Cam :<, mooie meid hoor. Qua verhaal is 't wel interessant nu met [tekst]Domingo en Rachel en hoe Ben erover denkt. Hij is overduidelijk nog niet over Rachel heen, maarja dat was al een tijdje duidelijk.[/tekst] 10 oktober 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 (bewerkt) Veel tieten deze aflevering zeg :r. Heeft m'n vader ook van mee mogen genieten.. Anyway, goeie episode. Dat einde zag ik al wel aankomen. Terecht ook trouwens, [tekst]wát een milf zeg[/tekst]. Verder gewoon wel toffe gebeurtenissen. 10 oktober 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 Ben, tik m aan ouwe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 31 oktober 2011 Share Geplaatst 31 oktober 2011 (bewerkt) Veel tieten deze aflevering zeg :r. Heeft m'n vader ook van mee mogen genieten.. Anyway, goeie episode. Dat einde zag ik al wel aankomen. Terecht ook trouwens, [tekst]wát een milf zeg[/tekst]. Verder gewoon wel toffe gebeurtenissen. Zat er zeker aan te komen dat zoiets zou gebeuren in een van de afleveringen. Was zeker mooi om alles te zien haha! 10 oktober 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 31 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2011 Heerlijke aflevering, precies om datgene waar deze serie goed in is: een gevoel overbrengen. Niet teveel gemekker, dikke soundtrack eronder en lekker feelgood: love it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Ben :-D, wat een gozer weer echt. Kan 't maar niet laten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 november 2011 Auteur Share Geplaatst 7 november 2011 Mooi he. Ook hoe hij voor het eerste tegen Cam zegt dat hij met Nancy heeft gesekst, geniaal moment. Einde was te verwachten natuurlijk, maar toch een big smile. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 [spoiler=Laatste aflevering]Leuke aflevering. Mooi dat Crisp de goeie kant op gaat, maar ben toch bang dat Yozi misschien ervoor gaat zorgen dat ze in de standaard winkels gaan komen. Dat is iets wat we in de komende afleveringen of seizoen zullen merken denk ik. Behoorlijk lullig dat Rene maar niet Rasta Monsta op kan zetten door een fout van Kid Cudi (weet even niet meer hoe hij in de serie heet). Shit can turn ugly with him als Rene erachter komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Ik val in herhaling, maar Ben TIK M AAN OUWE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 En dat was m weer dit seizoen, nu weer drie jaar ofzo wachten op deze dope serie :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Wil ik zoals altijd op maandagochtend de nieuwe ep gaan downloaden, blijkt ineens dat vorige week de season finale was!? Wat een crappy einde dan zeg. Pffff... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Moet dit seizoen nog gaan kijken, na de operatie was dit de serie die ik heb laten liggen. Komt met de kerstvakantie straks wel weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Wil ik zoals altijd op maandagochtend de nieuwe ep gaan downloaden, blijkt ineens dat vorige week de season finale was!? Wat een crappy einde dan zeg. Pffff... Klopt! Wordt weer 3 jaar wachten, zoals Petterson al zei, op een nieuw seizoen. :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 december 2011 Auteur Share Geplaatst 1 december 2011 Inderdaad. En het einde van S02 is vergelijkbaar met S01 en ligt geheel in de lijn van de sfeer van de serie: met potentie naar succes, waarvoor gevochten is, met een klein vleugje drama dat toch positief gebracht wordt en uiteindelijk dus toch feelgood is. Ik vond het een prima einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten