Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

How To Make It In America

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=S02E03]Jammer dat Ben en Julia uit elkaar zijn. Leuk meisje en past veel beter bij hem. Hij heeft nu alleen andere dingen aan zijn kop. Shirts die soms gemaakt worden zijn echt zo dope! Die milf ziet er ook niet verkeerd uit.

Vaag dat die ex van hem met Kid Cudi gaat. Dat is net even te kort uitgewerkt puur omdat er zo weinig eps zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond ik niet te snel gaan. Je ziet duidelijk haar [tekst]teleurstelling als ze merkt dat Ben een nieuwe vriendin heeft. Dan gaat ze met Kid Cudi wandelen, stoned, onschuldig kusje (vorige ep), stiekem koestert ze dan toch gevoelens (check de blik van hem na dat kusje bv.: duidelijk), later gaan ze weer wat doen, weer stoned en dan is het 1+1=2. Ik had het direct na dat onschuldige kusje al verwacht[/tekst].

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond ik niet te snel gaan. Je ziet duidelijk haar [tekst]teleurstelling als ze merkt dat Ben een nieuwe vriendin heeft. Dan gaat ze met Kid Cudi wandelen, stoned, onschuldig kusje (vorige ep), stiekem koestert ze dan toch gevoelens (check de blik van hem na dat kusje bv.: duidelijk), later gaan ze weer wat doen, weer stoned en dan is het 1+1=2. Ik had het direct na dat onschuldige kusje al verwacht[/tekst].

Je hebt wel gelijk dat het te verwachten was. Maar vind het zo jammer dat bepaalde dingen niet uitgewerkt worden. Daar is ook de serie ene kant er ook niet naar. Zal denk ik nooit echt een serie worden dat uitgewerkt zal zijn, maar meer diverse ideeën in een ep gestopt. Niks mis aan, maar hoop op eigenlijk wat meer.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne episode hoor. Die redhead van Cam :<, mooie meid hoor.

Qua verhaal is 't wel interessant nu met [tekst]Domingo en Rachel en hoe Ben erover denkt. Hij is overduidelijk nog niet over Rachel heen, maarja dat was al een tijdje duidelijk.[/tekst]

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel tieten deze aflevering zeg :r. Heeft m'n vader ook van mee mogen genieten..

Anyway, goeie episode. Dat einde zag ik al wel aankomen. Terecht ook trouwens, [tekst]wát een milf zeg[/tekst].

Verder gewoon wel toffe gebeurtenissen.

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel tieten deze aflevering zeg :r. Heeft m'n vader ook van mee mogen genieten..

Anyway, goeie episode. Dat einde zag ik al wel aankomen. Terecht ook trouwens, [tekst]wát een milf zeg[/tekst].

Verder gewoon wel toffe gebeurtenissen.

Zat er zeker aan te komen dat zoiets zou gebeuren in een van de afleveringen.

Was zeker mooi om alles te zien haha!

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Laatste aflevering]Leuke aflevering. Mooi dat Crisp de goeie kant op gaat, maar ben toch bang dat Yozi misschien ervoor gaat zorgen dat ze in de standaard winkels gaan komen. Dat is iets wat we in de komende afleveringen of seizoen zullen merken denk ik.

Behoorlijk lullig dat Rene maar niet Rasta Monsta op kan zetten door een fout van Kid Cudi (weet even niet meer hoe hij in de serie heet). Shit can turn ugly with him als Rene erachter komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites