Magikarp Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik voel het niet. Vind die Ben maar een kneusje, sowieso staat z'n kop me niet aan, en ik vind hem ook niet bij z'n vrienden passen zegmaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Ben is minder dan Cam vind ik, maar nog steeds wel tof. Vind het trouwens niet echt een comedy, of ja, niet zo van ''hahahahahahaha''. Het doet me qua stijl wel denken aan Weeds, alleen met nog minder humor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Ben er door Dennis ook verkeerd ingegaan, hij zei dat hij tranen had door ep 1. Heb 1 keer een glimlachje gehad, meer niet. Maarja, even de eps die ik gezien heb opnieuw kijken morgen, want nu weet ik wat ik kan verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Hem vind ik dan wel weer uberbaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik vind Luis Guzman een beetje een irritante vent, speelt altijd dezelfde rol op dezelfde manier. In Community vind ik hem het best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Welke ep(s) van Community? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2011 In Community? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
#7926 Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Hahaha, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Seizoen 1 klaar, jammer dat 't maar 8 afleveringen zijn. Once again, goeie filler serie maar niet heel speciaal. Victor ''Cam'' Rasuk vind ik een beetje een irritante gast, hij wil te graag ofzo. En Bryan ''Ben'' Greenberg vind ik dan weer een beetje te sloom overkomen altijd. Nouja, Lake Bell & Margarita Levieva (_O_) maken het qua vrouwelijk schoon wel goed. En sowieso een dikke + voor Kid Cudi en Eddie Kaye Thomas. Geef 'm toch een 7+ deze serie. Zeker veel potentie, want an sich is de cast uitstekend (iedere serie heeft z'n flaws qua cast), muziek is top (Phoenix _O_) en verhaal kan ik ook wel respecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 31 juli 2011 Share Geplaatst 31 juli 2011 Kid Cudi is zeker tof :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 [YOUTUBE]OdEqS7hqpNI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Ik hoop toch op een volwaardig seizoen hoor, 8 afleveringen is veel te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Erg veel zin in, ziet er veelbelovend uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Morgen eindelijk weer een nieuwe aflevering : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Als ik followmytv moet geloven dan komen er dit seizoen 5 afleveringen ;e ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2011 Je moet niet alles geloven wat followmytv zegt he. ;) Volgens IMDb gewoon weer 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Alsnog een dikke vette ;e ;e ;e waard dan. 8 afleveringen, hoe kom je erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2011 Nou, Lange, ik denk dat je daarop komt doordat niet al het materiaal geschikt is voor een runtime van meer dan 20/25 minuten en een aflevering of 20. Voor de lengte van de aflevering wordt meestal gekozen om het niet te langdradig te maken, omdat er te weinig diepgang in zit om echt 40 minuten te boeien. Daarbij wordt er wel gekozen voor enige karakterontwikkeling en daarvoor is het lastig om gedurende 15+ afleveringen hetzelfde hoge, constante niveau vast te houden. Daarom dus een beetje. ;c Al zou ik er ook liever 12 zien ofzo, maar ik kan er wel mee leven. Genoeg andere series en vooral ook genoeg anders te doen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Toffe eerste aflevering. Vind die ex van Ben wel echt een kutwijf. En lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Eerste aflevering is nice, ben benieuwd naar het vervolg! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 (bewerkt) Goed begin. Vond in het begin wel dat ze teveel dingen wilden laten zien. Als het weer 8 afleveringen worden, vind ik dat wel echt kut. Cool dat ze nu[tekst] eindelijk echt wat hebben en dat ze toch redelijk wat verkocht hebben. Was wel een goede lancering geworden. [/tekst] Zo'n serie heeft toch echt 12 afleveringen nodig vind ik. Dan kunnen de karakters wat ontwikkelingen doorgaan. Inderdaad erg vervelend is die ex. Die kop van haar ook en dat ze dr bij wil horen. Haha enorm vervelend. Ben heeft een enorme upgrade gemaakt met zijn huidige vriendin. Looking forward! 10 oktober 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Begin was inderdaad wat rommelig, maar voor de rest erg sterke aflevering. Er is iets aan deze serie wat mij zo'n ultiem feelgoodgevoel geeft, nog meer eigenlijk dan Entourage. Kan er niet helemaal mn vinger op leggen, misschien omdat HTMIIA wat herkenbaarder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Wereldwijd trending op Twitter :< Vind de stijl van kleding die ze maken wel echt heel hard trouwens, is dat niet ergens te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Begin was inderdaad wat rommelig, maar voor de rest erg sterke aflevering. Er is iets aan deze serie wat mij zo'n ultiem feelgoodgevoel geeft, nog meer eigenlijk dan Entourage. Kan er niet helemaal mn vinger op leggen, misschien omdat HTMIIA wat herkenbaarder is. Stimmt, erg plezierig om naar te kijken. En die vriendin van Ben is inderdaad zeer me gusta. Blijft toch een vermakelijke serie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten