Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

How To Make It In America

vinnypassy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Seizoen 1 klaar, jammer dat 't maar 8 afleveringen zijn. Once again, goeie filler serie maar niet heel speciaal. Victor ''Cam'' Rasuk vind ik een beetje een irritante gast, hij wil te graag ofzo.

En Bryan ''Ben'' Greenberg vind ik dan weer een beetje te sloom overkomen altijd. Nouja, Lake Bell & Margarita Levieva (_O_) maken het qua vrouwelijk schoon wel goed.

En sowieso een dikke + voor Kid Cudi en Eddie Kaye Thomas.

Geef 'm toch een 7+ deze serie. Zeker veel potentie, want an sich is de cast uitstekend (iedere serie heeft z'n flaws qua cast), muziek is top (Phoenix _O_) en verhaal kan ik ook wel respecteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, Lange, ik denk dat je daarop komt doordat niet al het materiaal geschikt is voor een runtime van meer dan 20/25 minuten en een aflevering of 20. Voor de lengte van de aflevering wordt meestal gekozen om het niet te langdradig te maken, omdat er te weinig diepgang in zit om echt 40 minuten te boeien. Daarbij wordt er wel gekozen voor enige karakterontwikkeling en daarvoor is het lastig om gedurende 15+ afleveringen hetzelfde hoge, constante niveau vast te houden. Daarom dus een beetje. ;c

Al zou ik er ook liever 12 zien ofzo, maar ik kan er wel mee leven. Genoeg andere series en vooral ook genoeg anders te doen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed begin. Vond in het begin wel dat ze teveel dingen wilden laten zien. Als het weer 8 afleveringen worden, vind ik dat wel echt kut. Cool dat ze nu[tekst] eindelijk echt wat hebben en dat ze toch redelijk wat verkocht hebben. Was wel een goede lancering geworden.

[/tekst]

Zo'n serie heeft toch echt 12 afleveringen nodig vind ik. Dan kunnen de karakters wat ontwikkelingen doorgaan.

Inderdaad erg vervelend is die ex. Die kop van haar ook en dat ze dr bij wil horen. Haha enorm vervelend. Ben heeft een enorme upgrade gemaakt met zijn huidige vriendin.

Looking forward!

bewerkt door bril_idioot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin was inderdaad wat rommelig, maar voor de rest erg sterke aflevering. Er is iets aan deze serie wat mij zo'n ultiem feelgoodgevoel geeft, nog meer eigenlijk dan Entourage. Kan er niet helemaal mn vinger op leggen, misschien omdat HTMIIA wat herkenbaarder is.

Stimmt, erg plezierig om naar te kijken.

En die vriendin van Ben is inderdaad zeer me gusta.

Blijft toch een vermakelijke serie dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites