Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Band of Brothers/The Pacific

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Wtf?????

Dat is inderdaad op zijn minst merkwaardig te noemen.:|

Ik ben er laatst weer eens aan begonnen. Nog 2 afleveringen te gaan en het is weer puur genieten hoor.

Ja ik ben gewoon niet zo van de series :sorry: Ik heb Prison Break volledig gezien en Invasion heb ik willen volgen maar dat stopte al na 1 seizoen en dat was het wat series betreft voor mij. Hoeveel episodes telt BoB eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 episodes van ongeveer een uur.

Elke aflevering begint met een korte intro, met oa getuigenissen van de echte personen (waar de karakters op gebaseerd zijn).

Het is geen echte serie dus, zoals Prison Break. Maarja, het is wel het beste wat ooit op film gezet is.

edit: binnenkort ook maar weer eens kijken denk ik.. ik krijg altijd al kippenvel als ik nog maar die intro muziek hoor _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad een schijntje.

Het is ondertussen al de 3e of 4e keer dat ik hem heb gezien, maar ik val nog steeds even stil bij aflevering 9.:(

Lol en bedankt he Thijs, dat er een of meerdere hoofdrolspelers dood gaan in aflevering 9 is me nu al duidelijk :p

Heb voor die case 100 betaald. :cab:

Tsja ik ken het. Ik kan me herinneren nog 60 euro betaald te hebben voor de dvd van Gladiator, die kost nu overal 5 euro :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

60 euro voor één dvd? :cab:

Yup voor één dvd. Had 'm destijds al bij de FRS gekocht voor 39 euro wat toen een redelijk gangbare prijs was maar toen kwam de special edition en die had DTS geluid en dat had die andere versie niet. Heb ik 'm bij de Mediamarkt kunnen ruilen, die special edition was toen idd 59 euro. Belachelijk als ik eraan terugdenk maar dat soort prijzen kwamen toen wel vaker voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yup voor één dvd. Had 'm destijds al bij de FRS gekocht voor 39 euro wat toen een redelijk gangbare prijs was maar toen kwam de special edition en die had DTS geluid en dat had die andere versie niet. Heb ik 'm bij de Mediamarkt kunnen ruilen, die special edition was toen idd 59 euro. Belachelijk als ik eraan terugdenk maar dat soort prijzen kwamen toen wel vaker voor.

Klopt, ik heb voor mn Collector's Edition van Amélie ook veel te veel geld betaald destijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die folder had ik al weggegooid, dus thnx voor de tip Wouter (y) 19 euro voor de blu ray :huhu:

Voor de liefhebbers, The Pacific kost daar dan 29 euro en de Extended versions van LOTR 39 euro en de complete Pirates of the Caribbean 29 euro.

En ook voor het eerst op blu ray, de complete Star Wars saga (9 blu rays) voor 79 euro!

Link naar opmerking
Deel via andere websites