Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Pfffff, maat van me was met school in Berlijn geweest. Echt zieke verhalen gehoord over underground techno parties in fabriekshallen waar dan ineens een paar duizend man staat te raven als een mf. :< Ik wil ook een keer (d)

Berlijn moet ik ook sowieso ooit heen!

[MENTION=972]Dost[/MENTION] Zijn die nachtsport feestjes eigenlijk wat? Zag toevallig op fb dat jij en een hele hoop andere bekenden erheen gaan ;p Ben wel es bij Planet Rose geweest (toen Oscar Mulero kwam) dat was wel hard, is dat een beetje te vergelijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehm, ja. Alleen dan wordt het georganiseerd door Nachtsport ipv Planet Rose.

Ik vind nachtsport over het algemeen echt supervet iig, 31 maart was ook echt het beste feestje dat ik ooit heb gehad qua techno. En die was ook van Nachtsport, maar geowon even kijken of je de dj's tof vind, hangt iig een goede sfeer met veel bekenden ja.

[MENTION=330]Manager Mitchell[/MENTION]

Hmm, je mention doet 't niet, dus hoop dat je 't leest :cab:

bewerkt door Dost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehm, ja. Alleen dan wordt het georganiseerd door Nachtsport ipv Planet Rose.

Ik vind nachtsport over het algemeen echt supervet iig, 31 maart was ook echt het beste feestje dat ik ooit heb gehad qua techno. En die was ook van Nachtsport, maar geowon even kijken of je de dj's tof vind, hangt iig een goede sfeer met veel bekenden ja.

[MENTION=330]Manager Mitchell[/MENTION]

Hmm, je mention doet 't niet, dus hoop dat je 't leest :cab:

Hmm ait, klinkt goed. Misschien die in december maar eens meepakken, zie dat die gratis is ;p Maar is het dan zo dat je echt op tijd moet zijn omdat t gratis is of is er dan wel genoeg plek?

Vind zelf de feestjes in Waalhalla ook altijd wel vet. Daar wil ik misschien met nieuwjaar weer heen

bewerkt door Manager Mitchell
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ait, klinkt goed. Misschien die in december maar eens meepakken, zie dat die gratis is ;p Maar is het dan zo dat je echt op tijd moet zijn omdat t gratis is of is er dan wel genoeg plek?

Vind zelf de feestjes in Waalhalla ook altijd wel vet. Daar wil ik misschien met nieuwjaar weer heen

Dunnow, ik zou gewoon voor die van 30 november gaan haha.

En Waalhalla ben ik nog nooit geweest, maar die gaat het bij ons waarschijnlijk ook worden met oud en nieuw ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aiiit, vind em wel lekker

Jep een van mijn beste maten, heb er ook jaartje mee in 1 huis gewoond! Grappig dat je het nice vindt haha, hij gooit nu volle focus op muziek en ik denk dat hij het ook gewoon gaat maken uiteindelijk.

Haha ik was afgelopen zomer bij een kijkavond voor kamer waar hij woont haha, maar kwam afgelopen week toevallig deze tegen haha. Hij organiseert ook dat FACK IT in Tilburg toch? Lijkt me ook wel dik

Link naar opmerking
Deel via andere websites