Mr. Eko Geplaatst 6 september 2012 Share Geplaatst 6 september 2012 Op vakantie Hauk 'n Baum gehoord, ook lekker hoor: [YOUTUBE]gDOaWaK7jyI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 1 november 2012 Share Geplaatst 1 november 2012 Paul Kalkbrenner komt naar de HMH, 9 maart '13. Misschien dat ik dit wel mee pak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Zijn niet echt veel Techno liefhebbers op MU he :p Helaas niet nee ;s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 Ik zie er al 4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 november 2012 Share Geplaatst 14 november 2012 YNKtIgqettk Om toch nog een bijdrage te leveren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Pfffff, maat van me was met school in Berlijn geweest. Echt zieke verhalen gehoord over underground techno parties in fabriekshallen waar dan ineens een paar duizend man staat te raven als een mf. :< Ik wil ook een keer (d) [spoiler=sascha braemer] 2H2zzVDAGwA nhGPLiW7OFY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 (bewerkt) Dat laatste nummer is echt meeega relax voor laat op de avond/vroeg op de morgen. EDIT: Kom net deze tegen. JMftUvS-VG0 20 november 2012 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Pfffff, maat van me was met school in Berlijn geweest. Echt zieke verhalen gehoord over underground techno parties in fabriekshallen waar dan ineens een paar duizend man staat te raven als een mf. :< Ik wil ook een keer (d) Berlijn moet ik ook sowieso ooit heen! [MENTION=972]Dost[/MENTION] Zijn die nachtsport feestjes eigenlijk wat? Zag toevallig op fb dat jij en een hele hoop andere bekenden erheen gaan ;p Ben wel es bij Planet Rose geweest (toen Oscar Mulero kwam) dat was wel hard, is dat een beetje te vergelijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 (bewerkt) Ehm, ja. Alleen dan wordt het georganiseerd door Nachtsport ipv Planet Rose. Ik vind nachtsport over het algemeen echt supervet iig, 31 maart was ook echt het beste feestje dat ik ooit heb gehad qua techno. En die was ook van Nachtsport, maar geowon even kijken of je de dj's tof vind, hangt iig een goede sfeer met veel bekenden ja. [MENTION=330]Manager Mitchell[/MENTION] Hmm, je mention doet 't niet, dus hoop dat je 't leest :cab: 21 november 2012 bewerkt door Dost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 [YOUTUBE]RD_pQOXVrJE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 (bewerkt) Ehm, ja. Alleen dan wordt het georganiseerd door Nachtsport ipv Planet Rose. Ik vind nachtsport over het algemeen echt supervet iig, 31 maart was ook echt het beste feestje dat ik ooit heb gehad qua techno. En die was ook van Nachtsport, maar geowon even kijken of je de dj's tof vind, hangt iig een goede sfeer met veel bekenden ja. [MENTION=330]Manager Mitchell[/MENTION] Hmm, je mention doet 't niet, dus hoop dat je 't leest :cab: Hmm ait, klinkt goed. Misschien die in december maar eens meepakken, zie dat die gratis is ;p Maar is het dan zo dat je echt op tijd moet zijn omdat t gratis is of is er dan wel genoeg plek? Vind zelf de feestjes in Waalhalla ook altijd wel vet. Daar wil ik misschien met nieuwjaar weer heen 21 november 2012 bewerkt door Manager Mitchell Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Hmm ait, klinkt goed. Misschien die in december maar eens meepakken, zie dat die gratis is ;p Maar is het dan zo dat je echt op tijd moet zijn omdat t gratis is of is er dan wel genoeg plek? Vind zelf de feestjes in Waalhalla ook altijd wel vet. Daar wil ik misschien met nieuwjaar weer heen Dunnow, ik zou gewoon voor die van 30 november gaan haha. En Waalhalla ben ik nog nooit geweest, maar die gaat het bij ons waarschijnlijk ook worden met oud en nieuw ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Daar heb ik geen geld voor haha ;p Ait, ja vorig jaar was Waalhalla met oud en nieuw echt vet, was mn eerste technofeestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Bijna stufi ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Ja iknow, maar die gaat naar m'n ouders en dan betalen hun mijn collegegeld hehe. En wil in december ook nog naar dubstepfeestje haha. zoveel vette feesten, zo weinig geld :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 dubstep ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Haha ja ik vind dat wel vet opzich hehe. Deze is trouwens wel nice. http://soundcloud.com/silkybastard/speakingnumbers5 [MENTION=4286]David[/MENTION] dat is een vriend van jou toch ? dacht ik dat je ooit es postte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Jep een van mijn beste maten, heb er ook jaartje mee in 1 huis gewoond! Grappig dat je het nice vindt haha, hij gooit nu volle focus op muziek en ik denk dat hij het ook gewoon gaat maken uiteindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 5v3HnEwtabk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Aiiit, vind em wel lekker Jep een van mijn beste maten, heb er ook jaartje mee in 1 huis gewoond! Grappig dat je het nice vindt haha, hij gooit nu volle focus op muziek en ik denk dat hij het ook gewoon gaat maken uiteindelijk. Haha ik was afgelopen zomer bij een kijkavond voor kamer waar hij woont haha, maar kwam afgelopen week toevallig deze tegen haha. Hij organiseert ook dat FACK IT in Tilburg toch? Lijkt me ook wel dik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MajinRico Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 Erg verneukt... vind ik nog steeds geweldig. It brings back memories! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yacie Geplaatst 11 december 2012 Share Geplaatst 11 december 2012 http://www.youtube.com/watch?v=mEYWvvDWP9k lekker nummertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Een van mijn helden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Hoogstwaarschijnlijk naar Awakenings 26/01, en kan misschien gratis kaartjes fixen voor Nachtduik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 13 december 2012 Share Geplaatst 13 december 2012 Hulde aan mensen die naar Nachtduik gaan. Als je toevallig een extra gratis kaartje over hebt, verkoop ik de mijne wel door :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten