Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Morgen Basis en daarna 12 hour rave in Poema, zin innnn

Draaide Surgeon kut dan. Jezus. Drie keer niks. Ringo daarentegen, oei. Heerlijk.

Franky Rizardo presents Flow Episode ▽96 - lekker hoor Franky. Blijf z'n Flow-sets heerlijk vinden. (y)

Zo eens eventjes naar Thuishaven

En? Chill? Lijkt me wel lekker op de zondag. Gister Luuk van Dijk | In Het Zand Festival geweest. Kleinschalig en gratis, lekker bijkomen van Basis langs het water met een biertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draaide Surgeon kut dan. Jezus. Drie keer niks. Ringo daarentegen, oei. Heerlijk.

Franky Rizardo presents Flow Episode ▽96 - lekker hoor Franky. Blijf z'n Flow-sets heerlijk vinden. (y)

En? Chill? Lijkt me wel lekker op de zondag. Gister Luuk van Dijk | In Het Zand Festival geweest. Kleinschalig en gratis, lekker bijkomen van Basis langs het water met een biertje.

Ja inderdaad, ben om 3 uur weggegaan naar poema. Sfeertje daar was wel lekker, vond het alleen wel apart dat poema verbouwd wordt. DJ staat nu midden in de zaal ipv aan het einde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer eerst maar is binnen te komen bij Tresor :p

Dit is in Radion hoor ;c

Thuishaven is wel chill ja! Ligt overal zand en staan een paar banken. Alleen maar van die leuke Amsterdamse hipster grietjes :huhu:. Wordt ook gewoon beetje deep/techhouse gedraaid ipv dat pure pompwerk.

Die filmpjes van Katharsis trouwens :r. Gewoon hardcore op 't eind zeg, tering.

bewerkt door Rensationeel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dit is nog wel een stuk langzamer dan echte hardcore toch? Want dit vind ik dan nog wel vet, maar als het sneller wordt dan niet meer denk ik. Maar hou sowieso niet echt van hele snelle muziek. Behalve tekno haha.

Maar techno, bij Dour Perc live set zien doen oioi

[YOUTUBE]jDmY110Vm48[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dit is nog wel een stuk langzamer dan echte hardcore toch? Want dit vind ik dan nog wel vet, maar als het sneller wordt dan niet meer denk ik. Maar hou sowieso niet echt van hele snelle muziek. Behalve tekno haha.

Maar techno, bij Dour Perc live set zien doen oioi

[YOUTUBE]jDmY110Vm48[/YOUTUBE]

Nja hardcore heeft een hele brede strekking qua bpm. Deze track is 164 bpm en een track van Ophidian, maar dan onder de naam Enzyme X

Bart Revier, Bas Lint, Conrad Hoyer, Erwin van Kan, Eugene van Brakel, Jan Kamphuis, Jelle Neys, Knightvision, Nils van Lingen, Patrick van Kerckhoven, Rienk Bauritius, Tijs Ham, Timo van Scheltinga, Yuri van Vlijmen

Beter bekend als Ophidian dus (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men, naar is dat. Leuk dat exclusieve gedoe, maar als je ergens een paar uur in de rij staat wil ik potverdomme ook gewoon naar binnen ;c

Precies haha. Dan blijf je nog even kijken of andere gasten ook werden geweigerd. Gelukkig was dat ook het geval, anders kreeg je toch wel wat last van je zelfvertrouwen ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die zaterdag naar Paradigm in Groningen gaan? Wordt m'n tweede techno feestje. Ben zelf hardstyle fanaat.

Was daar nog voor uitgenodigd vorige week zaterdag -al was het ondertussen wel zondag- door een wijfie, weet enkel te weinig van der om in contact te komen en krijg sowieso niemand mee vanwege de kermis. ;c

Hier weer kaarten voor Heroes binnen. En misschien ook wel even bij Outsiders koekeloeren zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites