Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

"Just to be clear: our night with Resident Advisor will cross over into our Trouw op Zondag x Drukpers event. That means 30+ hours of non-stop partying and you can stay as long as you like"

Ziek zeg eigenlijk, kun je Four Tet en Jon Hopkins ook nog zo even oa Talabot, Mano le Tough en Tom Trago meepakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Just to be clear: our night with Resident Advisor will cross over into our Trouw op Zondag x Drukpers event. That means 30+ hours of non-stop partying and you can stay as long as you like"

Ziek zeg eigenlijk, kun je Four Tet en Jon Hopkins ook nog zo even oa Talabot, Mano le Tough en Tom Trago meepakken.

Echt absurd ja, hoop eigenlijk ook nog daarheen te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2yjyqnk.png

Dus ja, je kunt op zaterdagavond naar binnen en op maandagmorgen pas weer naar buiten komen :huhu:

Ja trouw, zo zonde dat hij dichtgaat al kom ik er nooit meer. Maar altijd weer mooi als vrienden me maandag bellen en doodleuk vertellen dat ze al sinds zaterdag 23:00 ofzo geen licht meer hebben gezien haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, eindelijk weer eens een goede line-up voor ILT inderdaad. 2012 voor de laatste keer heen geweest. Het hele techno aspect was naar de klote, hebben ze ook flink wat kritiek op gehad. Trek een korte broek aan. Flanders Expo is echt een zweethol, vele malen erger dan de Gashouder bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, eindelijk weer eens een goede line-up voor ILT inderdaad. 2012 voor de laatste keer heen geweest. Het hele techno aspect was naar de klote, hebben ze ook flink wat kritiek op gehad. Trek een korte broek aan. Flanders Expo is echt een zweethol, vele malen erger dan de Gashouder bijvoorbeeld.

Haha nog erger? :D Wat is dat vies zeg, gewoon druppels vanaf het plafond haha. Voor bekerfinale dit jaar was er ook feestje, nou maar even snel bij zon chick wezen douche voor we naar de kuip gingen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de lineup juist superhard dit jaar, maar 61 euro voor een feest van 1 nacht. NEVER betaal ik dat, voor dat geld haal ik voor 3/4 kleinere feestjes kaarten die ik vaak ook veel leuker vind dan die massale feesten waar je amper de helft van de artiesten kan zien (ook al staan er in elke zaal echt dikke namen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag wel sommige gasten om een uurtje of 10 sochtends even een nakkie nemen ja :r. Maar alleen maar van die rare hippies, overal 24/7 joints in de hens. En je komt vanzelf gesloopt dat festival af, slapen in die tent was drama en door de zon om 7u sochtends eruit gebrand. Naja dan en dan overleven totdat het festival terrein weer open gaat haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag wel sommige gasten om een uurtje of 10 sochtends even een nakkie nemen ja :r. Maar alleen maar van die rare hippies, overal 24/7 joints in de hens. En je komt vanzelf gesloopt dat festival af, slapen in die tent was drama en door de zon om 7u sochtends eruit gebrand. Naja dan en dan overleven totdat het festival terrein weer open gaat haha

Haha oke oke. Ja niks voor mij. Na een feest wil ik nog wel afteren ergens maar gewoon chil op de bank want me poten zijn dan helemaal naar de klote.

Link naar opmerking
Deel via andere websites