007mark Geplaatst 22 februari 2020 Share Geplaatst 22 februari 2020 Thuishaven was weer gaande vandaag. Jammer van de regen, maar daardoor eigenlijk ook meer de tijd gekregen om lekker te dansen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Op 22-2-2020 om 23:48 zei 007mark: Thuishaven was weer gaande vandaag. Jammer van de regen, maar daardoor eigenlijk ook meer de tijd gekregen om lekker te dansen haha. Wat doe je dan? Roken en ouwehoeren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 2 uur geleden zei sennid: Wat doe je dan? Roken en ouwehoeren? Roken vind ik niks. Maar als het zonnetje lekker schijnt is soms wel lekker om even te zitten, ballonetje erbij. Is er nu vanwege het verbod ook niet meer overigens. En is ook in de zomer altijd een stage buiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 februari 2020 Share Geplaatst 25 februari 2020 Zojuist zei 007mark: Roken vind ik niks. Maar als het zonnetje lekker schijnt is soms wel lekker om even te zitten, ballonetje erbij. Is er nu vanwege het verbod ook niet meer overigens. En is ook in de zomer altijd een stage buiten. Ah ok. Ik doe wel eens roken voor de gezelligheid (1 of 2 sigaretten maar). Ballonnetje op zn tijd is ook wel lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 Dit staat nu ook mn to do list Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 @sennid Zeker doen. Reaktor met grote afstand de beste organisatie in NL. Unpolished gaat mij persoonlijk laatste jaren te veel de hardcore kant op, maar boekingen zijn altijd zwaar on point + de locatie blijft ontzettend dik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 37 minuten geleden zei Regis: @sennid Zeker doen. Reaktor met grote afstand de beste organisatie in NL. Unpolished gaat mij persoonlijk laatste jaren te veel de hardcore kant op, maar boekingen zijn altijd zwaar on point + de locatie blijft ontzettend dik Las dat ze nu 6 hardcore acts hadden verdeeld over 2 dagen. Ik zou zeggen maak er dan een feest op zichzelf van met dat soort muziek. Ben 1x daar geweest en locatie is zeker tof (vergelijkbaar met de Maassilo in Rotterdam). Het is alleen best ver voor mij. Met de auto is het een uur en met ov 2 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 Op 8-3-2020 om 13:18 zei sennid: Dit staat nu ook mn to do list Ik ben vrijdag geweest, Zulke harde klappers heb ik nog nooit gehoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 maart 2020 Share Geplaatst 11 maart 2020 9 minuten geleden zei lennard95: Ik ben vrijdag geweest, Zulke harde klappers heb ik nog nooit gehoord Dat moet echt fucking bizar zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 maart 2020 Share Geplaatst 12 maart 2020 Wat een set Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 maart 2020 Share Geplaatst 13 maart 2020 Kijk hier wel naar uit morgen. Ik kom mijn avond wel door zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 maart 2020 Share Geplaatst 23 maart 2020 Dikke klappers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Chris Liebing stond afgelopen februari in De Marktkantine. In de techno scène toch wel mijn absolute held. 6 uur lang genieten. Zijn set komt nu uur voor uur online via zijn AM/FM podcast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 april 2020 Share Geplaatst 4 april 2020 (bewerkt) Om 14.00 uur maar dit even aanzetten denk ik. Morgen is deze dan aan de beurt. 4 april 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 mei 2020 Share Geplaatst 22 mei 2020 https://www.residentadvisor.net/news/72718 Karl O'connor aka Regis komt na 19 jaar eindelijk weer met een album release. Absolute masterpiece. Blijft onovertroffen deze man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart https://nos.nl/artikel/2512801-duitse-dancescene-blij-met-toevoegen-berlijnse-techno-aan-nationale-erfgoedlijst Weet nog niet goed wat ik hier van moet vinden. Past niet echt bij de techno scene. Snap overigens dat clubeigenaren hier blij mee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Het is wel een beetje tegendraads hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september ADE komt er weer aan Kaartjes voor Rough Material in ieder geval al gekocht. Nu nog een aansluitingsfeestje zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Ik ga naar een feestje van Intercell met ADE, net als vorig jaar. - Chlär - Dax J - Fadi Mohem b2b Philipp Pacho - Planetary Assault Systems - Stephanie Sykes Zit niet meer zo in de scene als vroeger, maar ken de helft van de namen ongeveer nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten