Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei sennid:

Wat doe je dan? Roken en ouwehoeren? ;c

Roken vind ik niks. Maar als het zonnetje lekker schijnt is soms wel lekker om even te zitten, ballonetje erbij. Is er nu vanwege het verbod ook niet meer overigens. En is ook in de zomer altijd een stage buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Roken vind ik niks. Maar als het zonnetje lekker schijnt is soms wel lekker om even te zitten, ballonetje erbij. Is er nu vanwege het verbod ook niet meer overigens. En is ook in de zomer altijd een stage buiten.

Ah ok. Ik doe wel eens roken voor de gezelligheid (1 of 2 sigaretten maar). Ballonnetje op zn tijd is ook wel lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Regis:

@sennid   Zeker doen. Reaktor met grote afstand de beste organisatie in NL.    Unpolished gaat mij persoonlijk laatste jaren te veel de hardcore kant op, maar boekingen zijn altijd zwaar on point + de locatie blijft ontzettend dik 

Las dat ze nu 6 hardcore acts hadden verdeeld over 2 dagen. Ik zou zeggen maak er dan een feest op zichzelf van met dat soort muziek.

Ben 1x daar geweest en locatie is zeker tof (vergelijkbaar met de Maassilo in Rotterdam). Het is alleen best ver voor mij. Met de auto is het een uur en met ov 2 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga naar een feestje van Intercell met ADE, net als vorig jaar. 

- Chlär

- Dax J

- Fadi Mohem b2b Philipp Pacho

- Planetary Assault Systems

- Stephanie Sykes

Zit niet meer zo in de scene als vroeger, maar ken de helft van de namen ongeveer nog wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites