Rossini' Geplaatst 4 juli 2016 Share Geplaatst 4 juli 2016 (bewerkt) True! Waar ga je nu spelen? Stapje teruggedaan in provinciale, maar stapjes omhoog qua verloning :mrgy: Wouden we er erg graag bij dus gewoon maar gegaan, was beetje uitgekeken op m'n huidige team, had een nieuwe uitdaging nodig Stuur nu maar via pb btw 4 juli 2016 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Deze set had niet misstaan op de Plane Rose Acid special :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 [video=youtube;MS9lIE8T-f0] Vind dit zo'n lekkere remix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 http://www.electricdeluxe.net/podcast/EDLXPodcast_ep176_Stranger.mp3 Allemachtig. Wat is dit goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 19 juli 2016 Share Geplaatst 19 juli 2016 Nog mensen te vinden op WTTF? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Straks nog even lekker naar Paula Temple geweest @ Valkhof festival, nondeju wat ging dat lomp weer zeg : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 27 augustus naar Voltt, mijn eerste techno-festival. Zin in. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Straks nog even lekker naar Paula Temple geweest @ Valkhof festival, nondeju wat ging dat lomp weer zeg :< Was goed hè? Ben daarna nog doorgegaan naar Doornroosje met o.a. Dettman, Kobosil en Ryan Elliot. Dat ging me er toch een potje lekker aan toe :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Was goed hè? Ben daarna nog doorgegaan naar Doornroosje met o.a. Dettman, Kobosil en Ryan Elliot. Dat ging me er toch een potje lekker aan toe :< Daar had ik dan helaas weer geen ticket voor, scheen dat er nog een illegale was onder de brug, maar ben ik niet meer heen gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Deze set is zo winnen he :< [soundcloud] [/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 27 augustus naar Voltt, mijn eerste techno-festival. Zin in. :< Nice, ga je vet vinden. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Dit wordt wel een zekerheidje voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Zaterdag Wonderland Festival, kijken of het wat is. Kaartje was maar 15 eu, ze gaan nu voor dik 35 volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Ja daar zou ik ook heen gaan, maar degene met wie ik zou gaan is afgehaakt en er kan niemand anders. Dus ik vrees dat ik ze moet verkopen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Dit wordt wel een zekerheidje voor mij. Alleen jammer van de locatie... Zaterdag mag ik ook weer. Lekker varen op het bootje. :love: Mensen hier volgende week zaterdag nog naar Katharsis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Alleen jammer van de locatie... Zaterdag mag ik ook weer. Lekker varen op het bootje. :love: Mensen hier volgende week zaterdag nog naar Katharsis? Ja daar had ik eerst ook interesse in, maar ben blij dat ik niet ga. Nu gewoon chille after bij iemand thuis (Y) edit: bootje varen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 juli 2016 Share Geplaatst 28 juli 2016 Melt!, wat een festival he. Aanrader voor een ieder hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Soenda Nijmegen ticket gekocht, wie zie ik hier misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Dit wordt wel een zekerheidje voor mij. Die locatie is echt klote man. Over twee weken wel naar Loveland, en Soenda Nijmegen pak ik denk ik ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Ik vind het wel meevallen. Alleen veel te weinig kluisjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Prima vermaakt gister. Echt de hele avond een heerlijk tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Waar was je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Nachtvaren. Was iig een goede warming up voor volgende week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Oh dat zegt me eigenlijk niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 Was van Strak en Kerk. Ook lekker wat mensen die vanaf Craft festival even gingen afteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten