Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

True! Waar ga je nu spelen?

Stapje teruggedaan in provinciale, maar stapjes omhoog qua verloning :mrgy: Wouden we er erg graag bij dus gewoon maar gegaan, was beetje uitgekeken op m'n huidige team, had een nieuwe uitdaging nodig

Stuur nu maar via pb btw

bewerkt door Rossini'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Straks nog even lekker naar Paula Temple geweest @ Valkhof festival, nondeju wat ging dat lomp weer zeg :<

Was goed hè? Ben daarna nog doorgegaan naar Doornroosje met o.a. Dettman, Kobosil en Ryan Elliot. Dat ging me er toch een potje lekker aan toe :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was goed hè? Ben daarna nog doorgegaan naar Doornroosje met o.a. Dettman, Kobosil en Ryan Elliot. Dat ging me er toch een potje lekker aan toe :<

Daar had ik dan helaas weer geen ticket voor, scheen dat er nog een illegale was onder de brug, maar ben ik niet meer heen gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen jammer van de locatie...

Zaterdag mag ik ook weer. Lekker varen op het bootje. :love:

Mensen hier volgende week zaterdag nog naar Katharsis?

Ja daar had ik eerst ook interesse in, maar ben blij dat ik niet ga. Nu gewoon chille after bij iemand thuis (Y)

edit: bootje varen dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites