Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Heb het hele uur toch nog afgekeken. Enigste interessante was op het einde waar Benioff en Weiss uitleg geven over hoe en waarom sommige dingen niet in de serie te zien zijn en waarom een seizoen maar tien aflevering heeft.

Dit mocht er ook wel wezen.

vwric2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het hele uur toch nog afgekeken. Enigste interessante was op het einde waar Benioff en Weiss uitleg geven over hoe en waarom sommige dingen niet in de serie te zien zijn en waarom een seizoen maar tien aflevering heeft.

vwric2.png

En waarom is dat dan? Geen geduld voor om dat hele filmpje te kijken namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vwric2.png

Echt een hoop van die verklede lui liepen er rond he. :P Aantal Night's Watch lui gezien in het filmpje. Of die Jack Sparrow :-D

Wat ik trouwens ook wel mooi vond in dat filmpje, was dat Pedro Pascal (Oberyn) vertelde dat zijn allereerste scène die scène was met Tyrion in de cel. Hoe knap om dan meteen zo'n emotionele scene te spelen met zo'n chemie al. _O_

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

A Feast For Crows uit:

[spoiler=boek 4 / boekspoileralert]

Cersei: vond haar verhaallijn vrij saai, beetje zeuren en haar papa na proberen te doen, alles en iedereen wantrouwen. Alleen einde werd boeiend, ben benieuwd hoe het met haar afloopt

Jaime: gaap

Arya: hhnngg, hopelijk is ze niet permanent blind, zou ik niet tof vinden. Vind die Faceless Men sekte wel fascinerend

Sansa/Alayne: mwah, wel interessant om Littlefinger ''the game'' zien te spelen, maar op zich niet echt een boeiende verhaallijn in dit boek, ben wel benieuwd hoe het verder gaat

Brienne: gaap, gebeurt geen ene reet en dan op het eind pats boem hanged. RIP podrick. Al is ze volgens mij nog niet echt dood, zal wel weer een cliffhanger geweest zijn

Samwell: gaap. Ben wel benieuwd, gezien de proloog ook, wat er verder gaat gebeuren bij de Citadel

Iron Islands: in het begin wat saai, na de King's Moot wordt het een stuk toffer

Dorne: had gehoopt op meer van de Sand Snakes te zien, op het verraad na vond ik de Dorne stukjes nog niet echt spectaculair, ben wel benieuwd hoe het verder gaat nu met Dorne vs de Iron Throne

Al met al niet het meest spectaculaire boek, alleen de Arya stukjes vond ik tof

bewerkt door Kweekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites