Justin Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 True, maar ik vond het verder wel aardig. Acteurs van Samwell en The Hound erg grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Nell Tiger Free : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Zijn altijd wel leuke stukjes op comic con. Rose :love: : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Heb het hele uur toch nog afgekeken. Enigste interessante was op het einde waar Benioff en Weiss uitleg geven over hoe en waarom sommige dingen niet in de serie te zien zijn en waarom een seizoen maar tien aflevering heeft. Dit mocht er ook wel wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Heb het hele uur toch nog afgekeken. Enigste interessante was op het einde waar Benioff en Weiss uitleg geven over hoe en waarom sommige dingen niet in de serie te zien zijn en waarom een seizoen maar tien aflevering heeft. Dit mocht er ook wel wezen. En waarom is dat dan? Geen geduld voor om dat hele filmpje te kijken namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Eigenlijk gewoon dat ze te weinig uitzendtijd hebben. Wel enorm benieuwd na de basterds van Oberyn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 En waarom is dat dan? Geen geduld voor om dat hele filmpje te kijken namelijk. Vanaf 53;50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 (bewerkt) Heb het hele uur toch nog afgekeken. Enigste interessante was op het einde waar Benioff en Weiss uitleg geven over hoe en waarom sommige dingen niet in de serie te zien zijn en waarom een seizoen maar tien aflevering heeft. Dit mocht er ook wel wezen. Echt een hoop van die verklede lui liepen er rond he. :P Aantal Night's Watch lui gezien in het filmpje. Of die Jack Sparrow :-D Wat ik trouwens ook wel mooi vond in dat filmpje, was dat Pedro Pascal (Oberyn) vertelde dat zijn allereerste scène die scène was met Tyrion in de cel. Hoe knap om dan meteen zo'n emotionele scene te spelen met zo'n chemie al. _O_ 29 juli 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Of die Jack Sparrow :-D 'I'm not drunk' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Haha. Die Jack nam het wel heel serieus inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Acteur J.J. Murphy is een paar dagen na de eerste opnames voor zijn rol als Ser Denys Mallister overleden, hij was 86 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Heb hier ook de gehele boeken reeks gehaald. Wel in het Engels natuurlijk. In de Nederlandse boeken vertalen ze de namen zo lekker. Mans Roover (Mance Rayder), Theon Grauwvreugd (Theon Greyjoy). Ben nog bezig in het eerste boek, maar wat een heerlijke serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Gisteravond begonnen met lezen in a Dance with Dragons :< Ik moest er ff inkomen maar zit nu op zo'n 450 pagina's en het is weer heerlijk. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik moest er ff inkomen maar zit nu op zo'n 450 pagina's en het is weer heerlijk. :< Dan lopen we bijna gelijk, zit nu ongeveer 490. Het is idd weer geweldig :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Fort Gruw en Bloedzuigerheer :r wat erg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Namen slaan inderdaad nergens op, maar heb er verder niet echt last van als ik lees. Boek 4 nu bezig met herlezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Die namen, wat een verschrikking. Alleen al daarom heb ik de hele serie in het Engels gekocht :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 [spoiler=plaatje Red Wedding] (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 augustus 2014 Share Geplaatst 22 augustus 2014 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 26 augustus 2014 Share Geplaatst 26 augustus 2014 (bewerkt) A Feast For Crows uit: [spoiler=boek 4 / boekspoileralert] Cersei: vond haar verhaallijn vrij saai, beetje zeuren en haar papa na proberen te doen, alles en iedereen wantrouwen. Alleen einde werd boeiend, ben benieuwd hoe het met haar afloopt Jaime: gaap Arya: hhnngg, hopelijk is ze niet permanent blind, zou ik niet tof vinden. Vind die Faceless Men sekte wel fascinerend Sansa/Alayne: mwah, wel interessant om Littlefinger ''the game'' zien te spelen, maar op zich niet echt een boeiende verhaallijn in dit boek, ben wel benieuwd hoe het verder gaat Brienne: gaap, gebeurt geen ene reet en dan op het eind pats boem hanged. RIP podrick. Al is ze volgens mij nog niet echt dood, zal wel weer een cliffhanger geweest zijn Samwell: gaap. Ben wel benieuwd, gezien de proloog ook, wat er verder gaat gebeuren bij de Citadel Iron Islands: in het begin wat saai, na de King's Moot wordt het een stuk toffer Dorne: had gehoopt op meer van de Sand Snakes te zien, op het verraad na vond ik de Dorne stukjes nog niet echt spectaculair, ben wel benieuwd hoe het verder gaat nu met Dorne vs de Iron Throne Al met al niet het meest spectaculaire boek, alleen de Arya stukjes vond ik tof 26 augustus 2014 bewerkt door Kweekie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 [spoiler=ffc]Cersei en Jaime vond ik juist de beste. Cersei die langzaam steeds meer paranoia aan het worden is en Jaime maakt ook genoeg mee. Eens met Arya verder en de rest. Die van Brienne waren in het begin echt niet door te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Grey Worm kan ook een heel aardig potje zingen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Haha had hem ook al gezien ja, geen verkeerd nummertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johannes. Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Tywin Lannister in een rugby commercial. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 september 2014 Share Geplaatst 4 september 2014 Begenadigd spreker :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten