Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Game of Thrones

Niels

Aanbevolen berichten

Minste van het seizoen imo.

[spoiler=S04E05]Wel tof om eindelijk achter de waarheid te komen van die Jon Arryn, gezien Ned daar heel seizoen 1 mee bezig was. Stukje met Arya was ook wel leuk, The Hound weer in vorm. :P Einde bij Craster's Keep vond ik tegenvallen. De dood van Locke ook een beetje een anti climax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler= MEGASPOILERPOSTAZEDAZJFIJZAFIAZ] Tsja, zitten nu een beetje in het middenstuk van het seizoen he, je moet opnieuw stukken verhaal opbouwen na de dood van Jof; maar op zich is er echt wel ziek veel gebeurd deze aflevering

Ik zet het maar even in een spoiler voor de zekerheid hoewel de ep al uit is:

[spoiler=S04E05]

*Tommen is tot koning gekroond

*Het koninkrijk is failliet (komt wss nog terug in de story arc van Stannis aangezien Davos pas een brief naar de bank gestuurd heeft)

*We hebben geleerd dat Baelish Jon Arryn vermoord heeft en niet de Lannisters (zoals we altijd dachten); toch wel een massive ontwikkelij

*Dany heeft duidelijk gemaakt dat ze nog niet naar Westeros gaat

*Story arc van Craster is afgerond

*Locke is dood dus Bran/Rickon zijn weer een stukje veiliger; onverwachte dood weer trouwens, had echt verwacht dat dat nog ergens naartoe zou gaan

*Oberyn was minder awesome dan in de eerste 3 afleveringen :(

Andere opmerking: Baelish is echt wel zot sterk/invloedrijk geworden nu :o Begonnen als een nobody van een klein huis en is inmiddels lord of the Riverlands (met Harrenhal als kasteel); is getrouwd met de regentes van de Vale + hij heeft Sansa Stark als "gijzelaar"

2 van de 7 kingdoms zitten in zijn "achterzak"; hij heeft de sleutel tot een derde in handen met Sansa (aangezien niemand weet dat Bran/Rickon nog leven) en bovendien een nieuwe bondgenoot met Olenna (maar wanneer Margaery trouwt met Tommen zal dat wel niet meer relevant zijn).

Bonus:

vMr1dgc.jpg

bewerkt door Jebus4life
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hodor _O_

Vermakelijke aflevering. Al blijven de stukjes met Bran me niet enorm boeien. Zag in de promo dat volgende week weer basterd Ramsey naar voren komt, de held!

De promo voor volgende week zag er inderdaad zaaaaaalig uit :<

[spoiler=Promo episode 6]

Stukje met Ramsey :<

Stannis bij de Iron bank

Big ass draak O_o Dat beest lijkt plots gigantisch?

Eindelijk dat proces, werd tijd...

Kijk ook wel uit naar die conversatie tussen held Varys en uberheld Oberyn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles spoileren, ook zaken uit eerdere afleveringen.

Ik heb alles er dan maar ingekapt, maar gaan we dan ook namen in spoilers zetten, want dat verraad als mensen nog leven in een bepaalde aflevering als we erover spreken ^^

Je kan toch geen discussietopic hebben waar mensen niets om mogen zetten wat er in de vorige aflevering gebeurd is...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De promo voor volgende week zag er inderdaad zaaaaaalig uit :<

[spoiler=Promo episode 6]

Stukje met Ramsey :<

Stannis bij de Iron bank

Big ass draak O_o Dat beest lijkt plots gigantisch?

Eindelijk dat proces, werd tijd...

Kijk ook wel uit naar die conversatie tussen held Varys en uberheld Oberyn

Ja die promo zag er leip uit inderdaad. (d) Ramsay (d)

Kwam nog wat handige personage overzichtjes tegen. Handig voor als je het even niet meer weet.

[spoiler=plaatjes]

Go_T_1.jpg

Go_T_2.jpg

Go_T_3.jpg

Go_T_4.jpg

Go_T_5.jpg

bewerkt door Justin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat in deze serie meer om de politieke machtsstrijd tussen families dan dat er zwaarden gebruikt worden. Al zitten de zwaarden er natuurlijk in, maar het kan zo maar zijn dat die een paar afleveringen niet gebruikt worden. Het is wel een echte aanrader though

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat in deze serie meer om de politieke machtsstrijd tussen families dan dat er zwaarden gebruikt worden. Al zitten de zwaarden er natuurlijk in, maar het kan zo maar zijn dat die een paar afleveringen niet gebruikt worden. Het is wel een echte aanrader though

Ik hou wel van macht en dergelijke. Ik ga het proberen! Al hoorde ik dat de eerste afleveringen van seizoen 1 wat minder waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou wel van macht en dergelijke. Ik ga het proberen! Al hoorde ik dat de eerste afleveringen van seizoen 1 wat minder waren.

Dat is ook heel logisch als je ziet hoeveel personages en verhalen ze introduceren. Gewoon een topserie dit. Zeker kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnen een week alles kerel? :mrg:

[MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Hoop dat het deze week los komt met het [tekst]proces tegen Tyrion[/tekst]

Ja niet alleen dat. Maar ook [tekst]Daenerys en wat er allemaal afspeelt in 't noorden. Gaat allemaal net iets te sloom. Vooral Daenerys die nu toch van plan verandert.[/tekst]

bewerkt door E2E
Link naar opmerking
Deel via andere websites