Curly Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ja ik heb ze ook. Kwaliteit is idd niet best, maar ik hoef ze maar 1 keer te lezen denk ik ;) Nu de eerste 200 pagina's van boek 4 achter de rug. Tot nu toe boek 3 het beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Actor Roger Ashton-Griffiths will play Mace Tyrell on the fourth season of Game of Thrones Veel te oud joh. :cab: Acteur die Ilyn Payne speelt heeft trouwens kanker, zijn personage word nu helemaal weggelaten. Wel jammer, want [tekst]in de boeken waren zijn stukken met Jaime best leuk[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 8HqkSZ1SbCQ Bijna net zo leuk als Emillia :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Voor de geïnteresseerden. Enkele dagen geleden dook een verwijderde scène van de populaire serie 'Game of Thrones' op op YouTube. De drie minuten durende conversatie zal opgenomen worden in de Blu-Ray van seizoen 3, die pas eind februari 2014 in de rekken zal liggen. In de scène laat de schijnbaar oude en versleten grandmeister Pycelle eindelijk zijn ware aard zien aan 'Hand of the King' Tywin Lannister. Bekijk de beelden in onderstaande video, die ondertussen al meer dan 700.000 bekeken werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 1:12 - 1:17:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Pycelle :r stomme eikel is dat hé. Echt de grootste zak van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Ben overigens wel blij dat de scène de serie niet gehaald heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Ben overigens wel blij dat de scène de serie niet gehaald heeft. ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Sowieso dat Tywin daar in z'n uppie zit te vissen. Totaal out of character. Wel leuk om eens gezien te hebben though. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Weer een Nederlander in Game of Thrones: [spoiler= ]Onze eigen Michiel Huisman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ken 'm niet, maar toch leuk. Ben benieuwd welke rol hij krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ken m niet zegt ie dan. Heb jij geen jeugd gehad ofzo? Ben wel benieuwd naar z'n rol. Heeft in ieder geval wat jaartjes ervaring in een andere HBO serie, kan nooit kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Telkens als ik dit topic zie begint het alweer te kriebelen, heb nu al zin in seizoen 4. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 augustus 2013 Share Geplaatst 29 augustus 2013 Ken m niet zegt ie dan. Heb jij geen jeugd gehad ofzo? Ben wel benieuwd naar z'n rol. Heeft in ieder geval wat jaartjes ervaring in een andere HBO serie, kan nooit kwaad. Waar is die van dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Waar is die van dan? GTST, Costa, Volle Maan en vergelijkbare troep. Hij gaat Daario Naharis spelen (hij vervangt de huidige acteur) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 (bewerkt) Spoiler NIET openen als je boek 5 nog niet gelezen hebt. [spoiler=A dance with dragons] Benieuwd waar het heen gaat met de boeken nu. In vergelijking met de voorgaande boeken heel veel open einde etc, ook geen idee hoe ze het in 2 boeken dichtgebreid krijgen. - Zal Jon de aanval overleefd hebben? En wie is nu werkelijk de moeder? Er zouden zelfs geruchten zijn dat hij misschien de zoon zou zijn van Lyanna en Rheagar al lijkt me dat zelf vergezocht. - Heeft die veldslag met Stannis al plaatsgevonden of is het een truck van Ramsay? - Hoe gaan de processen van Cersei en Margeary aflopen? En wat zullen de gevolgen zijn nu Kevin dood LIJKT te zijn? Zal de alliance tussen Lannister en Tyrrell uit elkaar vallen? - Welke rol gaat Littlefinger in het grote geheel spelen? Hij lijk een of andere masterplan te hebben? Met welk doel? - Hoe gaat het verhaal rond Slaverbay zich ontwikkelen? Komt Deany nog terug naar Mereen? Zo ja wanneer? En met of zonder Dothraki? Gaat Tyrion het lukken om zich bij haar aan te sluiten? er zijn daarnaast theorien die zeggen dat hij misschien zelf een Targaryen is? - Gaat Victarion haar ooit nog vinden? - Zal Dorne zich achter Aegon scharen en wat zullen de gevolgen zijn? - Wat gaat Varys nog allemaal doen in King's Landing? - Wat gaat er gebeuren in Old Town nu Sam, een Tyrell, een Lannister, een sand snake en Jaaqen er zijn? Kortom genoeg openingen voor discussies ;) 30 augustus 2013 bewerkt door Curly Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 GTST, Costa, Volle Maan en vergelijkbare troep. Hij gaat Daario Naharis spelen (hij vervangt de huidige acteur) Ja die series keek ik nooit. Wel een grote rol voor 'm dan. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 augustus 2013 Share Geplaatst 30 augustus 2013 Hopelijk nu wel met blauw haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 augustus 2013 Share Geplaatst 31 augustus 2013 (bewerkt) Tommen ook gerecast. http://winteriscoming.net/2013/08/tommen-recast/ Dan zullen we hem wel veel meer gaan zien nu. + http://winteriscoming.net/2013/08/angolan-actor-hoji-fortuna-reportedly-joins-the-cast/ Waarschijnlijk als [tekst]Brown Ben Plumm[/tekst]. Boeklezers kennen 'm wel. 31 augustus 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 31 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2013 Tommen moet iets jonger en molliger zijn eigenlijk, maar misschien komt dat wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Niemand zin in discussies? :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Of niemand heeft boek 5 al gelezen.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Ik ben nog bij boek twee dus duurt nog eventjes voor ik een discussie aan ga :D:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Niemand zin in discussies? :cry: Ik heb boek 4 uit en ben nu zo'n 100 pagina's in aDwD. Dus prima, tot waar het veilig is. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Haha dan zou ik de spoiler boven nog niet openen en leg ik de bal bij jou ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten