Ozan Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Dat is wel ergerlijk zeg, een jaar wachten :cab: gaat nergens over. Ben overigens begonnen met de boeken (in het Engels), kan niet wachten tot Joffrey sterft. Daarvoor lees ik t. Ik hoop dat je het bedoelt als in "hij zal ooit toch moeten sterven" en dat dit nu geen huge spoiler is :-D Zou wel jammer zijn :r Ik wil de boeken niet lezen, omdat ik me dan ga irriteren aan de serie. Aangezien boeken meestal veel beter zijn dan de verfilming, zal ik alleen maar teleurgesteld zijn. En zodra ik begin met boek 1, wil ik meteen alle boeken lezen. Allochtoon en boeken lezen gaat niet samen, dus niet dingen gaan verzinnen Iljes :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Goh, ik suggereer dat. Had je ook zelf kunnen bedenken aangezien ik aangeef dat ik net begonnen ben met het lezen van de boeken en dat ongetwijfeld nog niet zeker kan weten :cab: #feyenoordfans#tokkie#goh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Goh, ik suggereer dat. Had je ook zelf kunnen bedenken aangezien ik aangeef dat ik net begonnen ben met het lezen van de boeken en dat ongetwijfeld nog niet zeker kan weten :cab: #feyenoordfans#tokkie#goh #guur#grimmig#hachelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Nouja, even serieus dan, niet bepaald slim ofwel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Zoals ik al dacht dus, begon al te twijfelen door Alessandro :D Denk dat niemand kan wachten op de dag dat dat kutkind gaat sterven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Nouja, even serieus dan, niet bepaald slim ofwel? Nou ja, als ik wil kan ik nu op internet het antwoord zoeken. Daar zal het vast wel staan. Jij had dat toch ook kunnen doen en aan de hand van die info die boeken gaan lezen? Lekker kortzichtig tokkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Net als jou eerdere reactie. Pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Net als jouw eerdere reactie. Pot. Guur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Je vergeet de hashtag # [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Nou ja, als ik wil kan ik nu op internet het antwoord zoeken. Daar zal het vast wel staan. Jij had dat toch ook kunnen doen en aan de hand van die info die boeken gaan lezen? Lekker kortzichtig tokkie. Waarom eerst de info opzoeken en dan de boeken lezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Niemand doet dat toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Waarom eerst de info opzoeken en dan de boeken lezen? Zodat het minder leuk is om de boeken te lezen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Nu weer bijna een jaar wachten idd :( Dit is wel erg zuur idd, ik wil gwn doorkijken haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Eerste 2 afleveringen van seizoen 1 gezien, vind er tot nu toe weinig aan maar ik hou vol :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Gewoon blijven kijken ;) Officiële map: [spoiler=WorldMap] Veeeet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Nice map Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 (bewerkt) Kun je nagaan hoever Dany nog weg is. Zoek voor de gein eens Asshai op, helemaal rechts onderin. Daar komt Melisandre vandaan. Dat is pas ver weg. :cab: 10 juni 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Dany is toch begonnen in Pentos? Hoe is ze dan zo ver weggeraakt eigenlijk. Seizoen 1 is alweer een tijdje geleden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Ze moest vluchten toen het grote deel van hun groep Dothraki's overstapte naar een ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Zo, dat was seizoen 2 [spoiler=2]Ik vind Tyrion echt een baas, Arya is tof, en Bronn ook, en Daenarys is mooi. Joffrey is een kut kind, en Theon vind ik een enorm lelijke grafmongool. Wat een loser is dat zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Al die haat op Theon :( ik kan alleen maar medelijden hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Seizoen 2 is hij toch echt een lul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Al die haat op Theon :( ik kan alleen maar medelijden hebben. Ja, maar wij [tekst]zijn een seizoen verder. In S2 is hij echt een lul.[/tekst];c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Ja komt ook wel door z'n pa vind ik. Theon kwam er heel blij heen van 'hai pap mogen wij je schepen lenen?' en dan doet z'n pa zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Ja oke, maar goed [tekst] Theon heeft een wel een van de meest domme keuzes gemaakt uit de serie. Hij is geen Greyjoy, maar gewoon een Stark.[/tekst] Dat had hij wel wat eerder kunnen realiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten