bril_idioot Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Qua verhaallijn zit het in ieder geval wel goed kwalitatief gezien. Qua casting voor het tweede seizoen ook. En een action-RPG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 De vraag is eerder of de serie niet eerder gecanceld wordt. HBO staat nou niet bepaald bekend om zijn langlopende series. Hoe populair ze ook zijn. HBO heeft al aangegeven niet vroeg te gaan stoppen. HBO’s top executives reassured nervous critics that Game of Thrones won’t be treated like Deadwood — a serialized favorite that was cancelled without an ending. “We told [author George R.R. Martin] we’d go as long as he keeps writing,†said HBO co-president Richard Plepler. “I hope it lasts for 20 years,†says HBO programming president Michael Lombardo of the show. “I promise you we won’t stop it before it’s ready to stop … There’s a great relationship fans have with the show and we appreciate that. We’ve never seen people get so excited about casting [decisions].†One critic worried about the possibility of Thrones finishing in the middle of Martin’s saga. “Nor do we expect it to,†Plepler said. “I don’t know where the show ends compared to the books,†Lombardo added. “We’re doing this without any predetermined number of seasons.†Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Qua verhaallijn zit het in ieder geval wel goed kwalitatief gezien. Qua casting voor het tweede seizoen ook. En een action-RPG. Dat was bij Heroes ook het geval ;) Maar alles staat en blijft met hoe het uiteindelijk op het scherm over komt. Ik snap dat mensen dit een goede serie vinden, maar vind het wel jammer dat er gedaan word alsof het een van de beste series ooit is terwijl er nog zoveel mogelijkheden zijn dat het uiteindelijk niets word. Het zal niet de eerste keer zijn namelijk. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Het einde van seizoen twee wordt echt wel een topper, afgaande van het boek. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Ik had eigenlijk ook moeten zeggen dat het een geweldig seizoen was ipv een geweldige serie :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Nou, tweede aflevering gezien, snap de hype niet echt. Het is niet slecht ofzo, maar beste serie ooit? Ik vrees ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Beste serie ooit is zwaar overdreven. Maar het wordt echt goed. Meeste mensen die niet om zijn, zijn dat na aflevering 5 of 6 wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 @ Niels: Het blijft ongeveer dezelfde verhouding. Hoe weet jij dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Hoe weet jij dat? Omdat ik ten eerste de boeken heb gelezen en ten tweede dat de serie daar zijn identiteit aan verleent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 19 september 2011 Share Geplaatst 19 september 2011 Peter Dinklage heeft een Emmy gewonnen. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Haha, hij heeft echt een heldenrol in de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 20 september 2011 Share Geplaatst 20 september 2011 Voel de spanningsboog in episode 3 stilaan verder uitrekken, daar houd ik wel van. De serie geeft me nu echt het gevoel dat er grootse climaxen staan aan te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Omdat ik ten eerste de boeken heb gelezen en ten tweede dat de serie daar zijn identiteit aan verleent. Ahja natuurlijk het is gebaseerd op een boekenserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milo Geplaatst 27 september 2011 Share Geplaatst 27 september 2011 Ik kan echt niet wachten op seizoen 2! Heb het al in me agenda genoteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Episode 5 en 6 gezien net, ik ben weer bij tot volgende week. Begin er meer en meer in te geraken. En die Imp is een held (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 April 2012 gaat seizoen 2 dus beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Ik ga even een gokje wagen en zeggen dat SBS 6 vanaf 1 januari 2012 deze serie gaat uitzenden. Waarom? Nou, dat valt op een zondag, SBS start dit soort series altijd op zondag (check BoB maar b.v.) en dan ligt de serie ongeveer een seizoen achter in Nederland elke keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Alsof SBS6 kijkers deze serie waard zijn :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Deze moet gewoon op 1, 2 of 3 komen zonder reclame (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Net als dexter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Die RTS is dus blijkbaar een flop. Was te denken als Cyanide, de maker van wielrenspelletjes, zich er mee ging bezig houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Alsof SBS6 kijkers deze serie waard zijn :S SBS bezit in mijn ogen op dit moment de beste series van de Nederlandse televisie en heeft in het verleden soort gelijke series (Rome) ook de kans gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 [YOUTUBE]JT67vxU7fOk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Op followmy.tv staat Game of Thrones op de eerste plek! Zegt toch wel iets dunkt mij aangezien dit echt een serie database is. http://followmy.tv/shows/top_rated Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten