bril_idioot Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 In feite wel ja. Althans iig alle trailers waarbij je uit het beginshot belangrijke informatie kunt halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 maart 2013 Share Geplaatst 22 maart 2013 http://www.nme.com/filmandtv/news/game-of-thrones-could-get-hbo-prequel-series/298489 Doen ze vast omdat ze anders de boeken in gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Gisteren kwam er een brief langs op werk, die afkomstig was van HBO. Zat sowieso een cd-doosje in. Game of Thrones maybe. Had t moeten meenemen haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 http://www.nme.com/filmandtv/news/game-of-thrones-could-get-hbo-prequel-series/298489 Doen ze vast omdat ze anders de boeken in gaan halen. Lijkt mij sterk, volgend jaar tweede deel van het derde boek. Dan kunnen ze de twee jaren daarna delen vier en vijf doen en tegen die tijd zal het zesde boek ook wel eens uit zijn gekomen. Zou dan liever zien dat ze een prequel situeren in tijdens de Baratheon rebellion tegen the Mad King, lijkt mij een stuk interessanter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Lijkt mij sterk, volgend jaar tweede deel van het derde boek. Dan kunnen ze de twee jaren daarna delen vier en vijf doen en tegen die tijd zal het zesde boek ook wel eens uit zijn gekomen. Zou dan liever zien dat ze een prequel situeren in tijdens de Baratheon rebellion tegen the Mad King, lijkt mij een stuk interessanter. Martin staat niet bekend om zijn snelle schrijfkunsten. Voor zowel boek 4 als boek 5 had hij maar liefst vijf jaar nodig. Het is dus helemaal geen gek idee dat de serie uiteindelijk de boekenserie in zal halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Als hij er weer vijf jaar over zou doen zijn we in 2016 en zouden ze net klaar kunnen zijn met het vijfde boek, daarna zal het problematisch gaan worden ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Ja en dan nog vijf jaar voor het zevende boek.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Hij sukkelt ook nogal m'n z'n gezondheid, dus het is niet eens zeker of hij de serie wel kan afschrijven. Maar naar het schijnt (bron: mijn broer) heeft hij het einde hoe hij het wil zien doorgegeven aan twee mensen van de crew van de serie. Meteen de enige mensen naast Martin zelf op de wereld die het einde kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 Een soort van open einde kan ook mooi zijn. ([tekst]The Sopranos achtig.[/tekst]) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Hij sukkelt ook nogal m'n z'n gezondheid, dus het is niet eens zeker of hij de serie wel kan afschrijven. Maar naar het schijnt (bron: mijn broer) heeft hij het einde hoe hij het wil zien doorgegeven aan twee mensen van de crew van de serie. Meteen de enige mensen naast Martin zelf op de wereld die het einde kennen. Ja de serie kan sowieso afgerond worden omdat de makers weten hoe het gaat eindigen. Echter is het wel leuker en beter als de boeken afkomen, dan hebben de makers meer houvast en hoeven ze minder zelf te verzinnen. En ik wil verdomd nog aan toe gewoon die reeks uit kunnen lezen. :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Seizoen twee vanmiddag afgerond. Uiteraard weer erg sterk. Wel iets minder dan seizoen één, weet niet precies waardoor, maar misschien vanwege het ontbreken van een protagonist waar iedereen onomstotelijk van houdt. Wel weer fantastisch verzorgd, uitstekende casting en sterke plotontwikkelingen. Misschien ook net iets teveel karakters en subplotjes om seizoen één te kunnen overstijgen, maar ach. Waar hebben we het over, dit is dikke klasse. Nu moet ik nog een review zien te schrijven. Hels karwei, omdat je dit natuurlijk maar moeilijk beknopt kunt samenvatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Ja kk vond seizoen 2 ook minder, ze hadden dat boek ook gewoon oer twee seizoenen moeten uitsmeren. Doen ze nu met boek 3 wel en dat is veel beter. Doet me deugd dat Peter Dinklage zegt dat alle dingen die in het boek zitten ook in de serie komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 Emilie Clark @ overgang van 1:33 naar 1:34 :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Wie is trouwens jullie favoriete Throne contender? :) (Joffrey, Dany, Stannis, Robb, Balon (evt.)) Zelf ga ik voor Stannis. Eerlijke man die niet zozeer voor de prestige de troon wil, maar gewoon omdat hij het rijk zo dient. En hij ging tijdens Blackwater gewoon voorop in de strijd en dat vond ik ook gewoon top. En Davos zou de beste Hand of the King zijn die er is (imo) dus doe mij maar Stannis Dany is een goede 2e en Robb op drie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Zelfde argument, zelfde personage. Maar vind dat onze kleine vriend moet blijven ongeacht wie de troon gaat halen, jammer genoeg is dat niet mogelijk denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Roose Bolton zou wel mooi zijn, aimabel figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Roose Bolton _O_ [spoiler=-]Dat gaat echt de über villain worden later in het verhaal. Zo jammer dat zijn rol in seizoen 2 zo klein was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Is Vargo Hoat nu eigenlijk al gecast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Voor de liefhebbers, ik heb er toch een review uitgepoept. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 Roose Bolton zou wel mooi zijn, aimabel figuur. Ik ben voor, mooi figuur is dat zeg. Normaal gezien zou ik voor Stannis kiezen, maar vind het nogal zonde dat hij zich in laat met Melisandre :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 maart 2013 Share Geplaatst 25 maart 2013 (bewerkt) Is Vargo Hoat nu eigenlijk al gecast? Nee nog steeds niet. :S Net als Mace Tyrell en The Red Viper (al komt die in seizoen 4 denk ik). @vinnypassy; Erg leuk om te lezen. :) Ik kijk nu al uit naar je recaps voor seizoen 3. _O_ Edit: [spoiler=nieuwe promo]Draakjesss http://www.youtube.com/watch?v=mQTNi74GdmM&&hd=1&********=1&fs=1 26 maart 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 @vinnypassy Mooie review geschreven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Interessante review Vinny, leuk om te lezen. En Cersei for queen :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Voor de liefhebbers, ik heb er toch een review uitgepoept. ;sm; Mooi stukje (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Prima stuk Vince Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten