Alessandro Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 Kreeg vannacht een mailtje dat seizoen 2 verzonden was' date=' maar hij is nog niet binnen. :([/quote'] Soort van geruststelling: Ik heb hetzelfde, alleen een dag langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 maart 2013 Share Geplaatst 7 maart 2013 Ook via bol.com? Ik heb hem nog steeds niet. :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 maart 2013 Share Geplaatst 8 maart 2013 Vandaag nog even met de special edition van seizoen twee gestaan, uitermate terecht artwork met de sigil van House Lannister. En volgens mij was het hier in dit topic nog niet aan bod gekomen, maar van 19 mei tot 27 mei is er in Amsterdam een tentoonstelling met de kostuums en andere attributen van de drie seizoenen. Slechts in vijf steden wordt het gedaan, dus best tof dat ze het ook in Amsterdam gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 Even het geheugen opfrissen: Damn, zin aan _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 Wanneer is de eerste eps van S03? wil daarvoor S02 nog eens kijken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 12 maart 2013 Share Geplaatst 12 maart 2013 31 maart in de vs(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 14 maart 2013 Share Geplaatst 14 maart 2013 Heeft er iemand hier ervaring met HBO? En als de afleveringen in de VS worden uitgezonden, wanneer kan ik ze dan bij HBO via Ziggo bekijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 31 maart in de vs(y) Thanks, dat wordt krap/gaat niet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Heeft er iemand hier ervaring met HBO? En als de afleveringen in de VS worden uitgezonden, wanneer kan ik ze dan bij HBO via Ziggo bekijken? Volgens mij worden ze in VS op HBO uitgezonden, dus dan zou je ze gelijktijdig kunnen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Dag erna zeggen de reclames volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 http://www.dumpert.nl/mediabase/6533096/16ecc154/game_of_thrones_in_16_bit.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Volgens mij worden ze in VS op HBO uitgezonden, dus dan zou je ze gelijktijdig kunnen kijken. HBO Nederland komt 1 dag later met de series uit Amerika. Dus als Game op maandag wordt uitgezonden in Amerika, dan is het dinsdag bij HBO zender via KPN, Ziggo enzovoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Nieuwe promo; Meer budget zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Wordt echt een héérlijk seizoen :< http://www.dumpert.nl/mediabase/6533096/16ecc154/game_of_thrones_in_16_bit.html Nice :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 In Amerika begint het op zondag 31 maart. In Nederland kan je het op HBO kijken om 20:30 maandag 1 april en nee dat is geen grap. Heb er wel al weer zin in om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 (bewerkt) Nieuwe beelden blijven maar komen 18 maart 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Deze serie moet snel beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 (bewerkt) En weer een :cab: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R4XSeW4B5Rg Deze is wel heul vet _O_ 18 maart 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Baas _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Wilde misschien S2 opnieuw gaan kijken, maar kom dit tegen. Zal wel nep zijn? http://labaia.ws/torrent/8270722/Game_of_Thrones_S03E01_HD_TV_x264-_ASAP_[eztv] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 (bewerkt) Wilde misschien S2 opnieuw gaan kijken, maar kom dit tegen. Zal wel nep zijn? http://labaia.ws/torrent/8270722/Game_of_Thrones_S03E01_HD_TV_x264-_ASAP_[eztv] Ik download 'm wel even. Laat het zo wel weten. ;) Edit: In de comments staat dat het fake is... 18 maart 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Ff gechecked. 't Is een rar file met een password. Text documentje linked naar een gure site om het password te krijgen. Fake dus... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 (bewerkt) Er zijn twee korte scenes uitgelekt van Episode 1. Zitten geen spoilers in. [spoiler=] 20 maart 2013 bewerkt door bril_idioot Spoiler, zie post hier onder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Wel spoilers voor diegenen die nog seizoen 1 niet gezien hebben natuurlijk, zou ze toch in spoilerfunctie zetten, vooral die eerste is al een zware spoiler zonder dat je op play drukt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Geldt dan toch ook voor alle trailers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten