Kyrill Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Wil niet lullig en vervelen klinken. Maar de Gemeente Den Haag geeft duidelijk om ADO en is erg coulant. Misschien is een faillissement maar beter? Dat doen ze in Italië of normaalste zaak van de wereld is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 37 minuten geleden zei Kyrill: Wil niet lullig en vervelen klinken. Maar de Gemeente Den Haag geeft duidelijk om ADO en is erg coulant. Misschien is een faillissement maar beter? Dat doen ze in Italië of normaalste zaak van de wereld is... Waarom zouden we een faillissement opteren als de nieuwe eigenaar op de stoep staat te wachten? Daarnaast stroomt de club ergens in bij de amateurs, dat betekent einde club. Uiteraard zijn we ook nog afhankelijk van de schuldeisers. Reiziger heeft een saneringsplan neergelegd wat zo'n 1,2 miljoen gaat kosten. Globalon/Bolt heeft hiervoor 1,5 miljoen overgemaakt. Januari volgt het hoger beroep van UVS voor het moeten betalen van 2 miljoen en de kans dat zij tegen het saneringsplan zijn is ook nog aanwezig. Dit ivm de verkoop aan Globalon terwijl UVS al rond zou zijn met HHC(Jol en Lentze). Over de gemeente en het stadion wil ik best een keer een stukje schrijven (moet ik stukken voor bij elkaar zoeken). Dat is een heel verhaal op zich vol vriendjespolitiek, schimmige deals en vervuilde grond zaken (hiervan is een hoop niet meer goed terug te vinden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2021 Share Geplaatst 17 december 2021 10 uur geleden zei Rossi: Waarom zouden we een faillissement opteren als de nieuwe eigenaar op de stoep staat te wachten? Daarnaast stroomt de club ergens in bij de amateurs, dat betekent einde club. Uiteraard zijn we ook nog afhankelijk van de schuldeisers. Reiziger heeft een saneringsplan neergelegd wat zo'n 1,2 miljoen gaat kosten. Globalon/Bolt heeft hiervoor 1,5 miljoen overgemaakt. Januari volgt het hoger beroep van UVS voor het moeten betalen van 2 miljoen en de kans dat zij tegen het saneringsplan zijn is ook nog aanwezig. Dit ivm de verkoop aan Globalon terwijl UVS al rond zou zijn met HHC(Jol en Lentze). Over de gemeente en het stadion wil ik best een keer een stukje schrijven (moet ik stukken voor bij elkaar zoeken). Dat is een heel verhaal op zich vol vriendjespolitiek, schimmige deals en vervuilde grond zaken (hiervan is een hoop niet meer goed terug te vinden). Je hebt gelijk. Maar op z'n minst zijn die belachelijke hoge salarissen van vroeger in ED geen goed idee gebleken toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 december 2021 Share Geplaatst 18 december 2021 17 uur geleden zei Kyrill: Je hebt gelijk. Maar op z'n minst zijn die belachelijke hoge salarissen van vroeger in ED geen goed idee gebleken toch? Heb ik sowieso nooit achter gestaan. Meijers, Beugelsdijk, Bakker, Immers (na terugkeer), Havenaar, Duplan, Schaken, zomaar wat spelers die 400k+ verdienden. Restwaardes van nul. Totaal verkeerd beleid. Dat hebben we te danken aan met name Wigt, als we naar de UVS-periode kijken. Die gaf graag geld uit wat er (nog) niet was, want dat zou wel goed komen vanuit China toch? Dat was toch beloofd? Als jij zegt joh Rossi ik geef jou volgende week dinsdag 1.000 euro, dan wacht ik met 1.000 euro uitgeven tot ik het in mijn zak heb, helaas dacht Wigt niet zo. Wanbeleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ado-en-hoofdsponsor-cars-jeans-beeindigen-samenwerking-stadion-krijgt-een-nieuwe-naam~a5c7ec9d/ Wordt het Koning @Rossi stadion nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 5 minuten geleden zei MNie: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ado-en-hoofdsponsor-cars-jeans-beeindigen-samenwerking-stadion-krijgt-een-nieuwe-naam~a5c7ec9d/ Wordt het Koning @Rossi stadion nu? Maakt mij werkelijk geen zak uit wat het wordt, blijft een kutstadion. Maak me meer druk om de selectie. De kern is goed, (sub)top waardig in deze competitie. Alleen als we, zoals laatste tijd, teveel terug moeten vallen op de jonge gasten dan komen we in de problemen. Vertrek van Besuijen werkt dan ook niet mee. Geen topper, nog te weinig rendement, maar wel een jonge jongen met al wat ervaring bij de club en heeft nog wat potentie. Ik hoop echt op een godswonder dat er nog iets bij komt, alleen verwacht ik zolang Globalon het stokje nog niet officieel heeft overgenomen, eigenlijk geen inkomende (huur)transfers. Maar ik laat me graag verrassen. Aan de andere kant is er wel een speler uit hun bestand op proef. Gaan er geruchten over een terugkeer van Trybull (destijds wat onderschat in mijn ogen) en trekt Twente aan Steijn. Die laatste moet je echt houden. En hoor je dat ze een nieuwe keeper willen. Als dat betekent dat Koopmans na zijn herstel vertrekt is dat prima. Anders Wentges de kans blijven geven, daarachter is er ook nog genoeg keeperstalent. Maar ik snap het als ze een meer ervaren keeper aan de selectie toe willen voegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 (bewerkt) Helaas te weinig gekregen. Hadden hier de drie punten moeten pakken, ondanks de grote kans van De Graafschap in de slotfase. Zo nog wat terugkijken want in het stadion leek het optreden van de scheids erg armoedig. 30 januari 2022 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 (bewerkt) Belangrijk dagje vandaag. The future is brIght🔰 Citaat Dinsdagmiddag zijn alle ogen gericht op de rechtbank in Den Haag. Daar buigen om 13.00 uur drie rechters zich over het WHOA-akkoord dat tot stand is gekomen met de schuldeisers van ADO Den Haag. Het moet uiteindelijk leiden tot een nieuwe start voor de club, die in grote financiële problemen is gekomen. Op de zitting is in elk geval Jeroen Reiziger aanwezig. De herstructureringsdeskundige heeft om goedkeuring gevraagd van het akkoord. Naast hem zit ongetwijfeld ADO-directeur Edwin Reijntjes. Eerder zei Reiziger bij de procedure geen problemen te verwachten. Of er ook bezwaarmakers komen opdagen, is nog even de vraag. UVS heeft zich lange tijd gekeerd tegen de voorgenomen overname door Globalon en het afpakken van haar aandelen, iets wat via deze zitting zou moeten gebeuren. De Chinezen hebben verschillende advocaten gehad. Onduidelijk is of iemand hen nog juridisch bijstaat. Er is hoe dan ook een belangrijke kwestie die op de zitting aan de orde zal komen. En dat is hoe het staat met het oordeel van de licentiecommissie van de KNVB over de overgang van de aandelen naar Globalon. Want ook de goedkeuring van de voetbalbond is een nog te nemen horde in het overnameproces. De zaak wordt bij de rechtbank behandeld door de zogeheten insolventiekamer (vroeger faillissementskamer) onder voorzitterschap van mr. Cats. Na de zitting van dinsdag duurt het normaal gesproken ongeveer twee weken voordat een uitspraak volgt. ADO twijfelt er niet aan dat alle seinen op groen komen te staan. In dat geval maakt Globalon, de Europese vertegenwoordiger van het Amerikaanse Bolt Football Holdings, het geld over voor de schuldeisers. Vervolgens kan dan ook de aandelenoverdracht plaatsvinden. Daarmee zou een einde komen aan een langdurige soap rond de club en kan ADO een nieuwe fase in. Bron: https://www.clubachterdeduinen.nl/nieuws/alle_ogen_gericht_op_rechtbank 8 februari 2022 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Het zou in elk geval mooi zijn als er een einde komt aan die hele soap. Heeft nu wel lang genoeg geduurd lijkt me toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 3 uur geleden zei Tim': Het zou in elk geval mooi zijn als er een einde komt aan die hele soap. Heeft nu wel lang genoeg geduurd lijkt me toch. Duurt al veel te lang inderdaad. Hopelijk is er een versnelde uitspraak, hoe eerder Globalon officieel in kan stappen hoe beter. Hoop dat ze dan meteen Reijntjes bij het grofvuil zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 februari 2022 Share Geplaatst 9 februari 2022 21 uur geleden zei Rossi: Duurt al veel te lang inderdaad. Hopelijk is er een versnelde uitspraak, hoe eerder Globalon officieel in kan stappen hoe beter. Hoop dat ze dan meteen Reijntjes bij het grofvuil zetten. Zo simpel is het dus allemaal niet.... Lang verhaal kort, als de licentiecommissie over twee weken geen groen licht geeft is het klaar met de WHOA (en dus Globalon) en zijn we failliet. Citaat De rechter moest dinsdag vooral de gevoerde procedure beoordelen. Daarnaast was hij bovenmatig geïnteresseerd in de investering die het Spaanse Globalon wilde doen, of De Groep Lentze/Jol daadwerkelijk nog interesse heeft én hoe het nu zat met de Licentiecommissie van de KNVB. Om de WHOA-procedure succesvol af te ronden is het geld van Globalon nodig. Maar zoals gezegd, de licentiecommissie kwam afgelopen vrijdag opnieuw met aanvullende vragen. ADO/Globalon hopen volgende week nieuwe stukken aan te leveren en denken dan op 22 februari uitsluitsel te krijgen vanuit Zeist. Maar dat is niet zo hard toegezegd. De rechter was duidelijk. ‘Geld is pas geld als je het in je zak hebt’, sprak hij. ‘En geen geld, geen akkoord.’ Hij vroeg de betrokken partijen om extra documenten en komt op 25 februari met een vonnis. Een bewuste keuze: dan weet hij namelijk of de Licentiecommissie akkoord is gegaan. Zegt de Licentiecommissie ja én ziet de rechter verder geen beren op de weg, dan is ADO gered, Globalon de nieuwe eigenaar en United Vansen alles kwijt. Gaat de Licentiecommissie niet akkoord, dan klapt de deal met Globalon en zijn de problemen voor ADO niet te overzien. Bron: https://www.vi.nl/pro/china-haalt-keihard-uit-naar-ado-directie-sabotage-discriminatie-leugens-en-bedrog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 Op 28-1-2022 om 17:32 zei Rossi: Aan de andere kant is er wel een speler uit hun bestand op proef. Gaan er geruchten over een terugkeer van Trybull (destijds wat onderschat in mijn ogen) en trekt Twente aan Steijn. Die laatste moet je echt houden. En hoor je dat ze een nieuwe keeper willen. Als dat betekent dat Koopmans na zijn herstel vertrekt is dat prima. Anders Wentges de kans blijven geven, daarachter is er ook nog genoeg keeperstalent. Maar ik snap het als ze een meer ervaren keeper aan de selectie toe willen voegen. Toch nog naar FC Twente he, zonde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 februari 2022 Share Geplaatst 16 februari 2022 22 minuten geleden zei MNie: Toch nog naar FC Twente he, zonde! Ja zat er al aan te komen. Begrijp dat het een puinzooi is bij de club, maar had eerlijk gezegd van hem wel verwacht dat hij de komende korte periode (mbt licentie en uitspraak) even zou afwachten. Helaas niet. Nu doorpakken, zet 'm maar op de bank en laat andere jongens hun kansen grijpen. Promotie is geen must, liever niet zelfs met deze selectie. Laat, mocht alles doorgaan, Globalon maar een prima basis leggen waarmee we wel kunnen en vooral willen promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 ADO Den Haag hoopt vandaag of morgen te weten of Globalon Football Holdings de club over kan nemen. Althans, dat denkt men in de Residentie. Of nog beter: dat hoopt men. Want niemand die het zeker weet, schrijft Voetbal International. Zo dacht Kakhi Jordania eerder FC Den Bosch te hebben gekocht, maar werd hij teruggefloten vanuit Zeist. De licentiecommissie van de KNVB, een groep van onafhankelijke mannen en vrouwen, bepaalt of ADO kan worden overgenomen door het Spaanse Globalon. De rechtbank hoeft er dan deze week alleen nog maar een klap op te geven. Bij een wijziging van de zeggenschap moet de identiteit van de nieuw eigenaren bekend zijn bij de licentiecommissie, alsook hun belangen, activiteiten en de herkomst van hun vermogen. Dit om onder meer witwassen en andere integriteitsrisico’s tegen te gaan. Zo moeten kopieën van bankafschriften en jaarrekeningen van de beoogde koper worden overlegd. ADO Den Haag heeft voor deze klus advocaat Dolf Segaar in de hand genomen, iemand die bekend is met licentiezaken en veel voetbalgerelateerde zaken heeft gedaan, aldus het voetbalblad. Het proces werd na een aanscherping van de regels, een paar jaar terug, alleen maar complexer. Eerder ging het dus mis bij FC Den Bosch. De licentiecommissie een streep door de deal met Jordania. Een beroepsommissie oordeelde later dat de licentiecommissie daavoor wel erg veel tijd (een jaar) nodig had en dat wel heel erg op de letters van de wet was gelet. De licentiecommissie komt in actie als iemand meer dan 25 procent van de aandelen wil overnemen. Bij ADO Den Haag gaat het om bijna 100 procent van de aandelen. De rechtbank vroeg twee weken geleden bij de behandeling van het krediteurenakoord van ADO naar een tijdslijn van de gang naar de licentiecommissie. Daarbij bleek dat de eerste stukken ongeveer twee maanden geleden waren aangeleverd. In de tussentijd was er intensief contact met de KNVB en de licentiecommissie. Als laatste vroeg de commissie kort voor de rechtszitting van twee weken geleden om informatie over de Amerikaanse topaandeelhouders, de individuele investeerders, achter Globalon. Bij eerdere overnamepogingen in Nederland was er vaak sprake van een kat-en-muis-spel. Waar de potentiële kopers er alles aan deden om zo min mogelijk in hun kaarten te laten kijken, wilde de licentiecommissie de onderste steen boven. En dan krijg je aanvullende vragen op aanvullende vragen, aldus VI. ADO sprak eerder over een formaliteit omdat Globalon al actief in onder meer België, Spanje en Portugal. Bij de club zijn ze hoopvol gestemd. Althans, dat zei Segaar in rechtbank. ‘Er worden geldstromen inzichtelijk gemaakt. Wij gaan ervan uit dat op 21 februari de KNVB een definitief antwoord kan geven. De KNVB werkt daar hard aan.' De rechtbank wil komende vrijdag 25 februari uitspraak doen. Bron: VI/CADD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Dat is één Nu de rechter nog. Citaat Vandaag heeft ADO Den Haag bericht ontvangen dat de licentiecommissie van de KNVB toestemming geeft voor de nieuwe aandeelhouder en overdracht van de licentie. De herstructureringsdeskundige heeft de rechtbank eerder verzocht het door hem bereikte WHOA-akkoord te homologeren (goed te keuren). Voor die homologatie is noodzakelijk dat de licentiecommissie van de KNVB de beoogde nieuwe aandeelhouder goedkeurt en goedkeuring geeft voor overdracht van de licentie van HFC naar ADO Den Haag. Pas dan komen de gelden beschikbaar om het akkoord uit te voeren. ADO Den Haag kreeg tot de 23e de tijd om de betreffende goedkeuring te verkrijgen. Vandaag heeft de KNVB de betreffende goedkeuring verleend. Hiermee is binnen de tijdslimiet aan deze eis voldaan en er is goede hoop dat de rechtbank het akkoord thans snel zal homologeren. Binnen 14 dagen na de uitspraak krijgen de schuldeisers het bedrag dat uit het WHOA-akkoord voor hen voortvloeit. Daarna volgt zo snel mogelijk de aandelenoverdracht aan de nieuwe aandeelhouder. Bron: ADO Den Haag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 februari 2022 Share Geplaatst 24 februari 2022 Acht dit vrij kansloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 @Mansveld Goed nieuws lees ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 4 minuten geleden zei MNie: @Mansveld Goed nieuws lees ik! Ja wilde het net posten haha. Ben benieuwd naar hun exacte planning. Zover ik tot nu toe hoorde/wat er bekend is; promotie binnen twee seizoenen, reorganisatie (vermoed dat ze het huidige bestuur het seizoen laten afmaken) en natuurlijk de investering van minima 7,5 miljoen euro. Hiervan gaat het bedrag (+-1,4 miljoen euro) voor de schuldeisers wel vanaf begreep ik. Kan @Lazy mooi doorvoeren in de nieuwe MU update Spoiler ADO Den Haag is definitief gered, rechter geeft goedkeuring voor akkoord met schuldeisers ADO Den Haag kan definitief blijven bestaan. De rechter is vanochtend akkoord gegaan met het plan dat de club met haar schuldeisers heeft opgesteld. Met Bolt ADO Den Haag Holding LLC als nieuwe eigenaar kan de Haagse club nu een doorstart maken. Het onderhandse akkoord waarmee ADO Den Haag sinds afgelopen lente heeft geprobeerd faillissement af te wenden, is goedgekeurd door de rechter. De vele schuldeisers van de Haagse club krijgen nog een klein gedeelte terug van het geld dat ze nog van ADO te goed kregen. Met het totaal bedrag van 1,2 tot 1,5 miljoen euro waren de crediteuren zelf akkoord gegaan via de Wet Homologeen Onderhands Akkoord en nu heeft de rechter daar ook goedkeuring voor gegeven. In het akkoord is ook opgenomen dat de Chinese grootaandeelhouder United Vansen al haar aandelen is kwijtgeraakt. Dat betekent ook dat de club met een nieuwe eigenaar verdergaat en de overnamesoap eindelijk is afgerond. Rondom die eigenaar is er overigens nog wat veranderd. Dat zou Globalon Football Holdings worden, de Spaanse tak van de Amerikaanse investeringsmaatschappij Bolt Football Holdings. Maar die nieuwe Spaans-Amerikaanse eigenaar was een consortium van dusdanig veel verschillende investeerders dat de licentiecommissie van de KNVB te veel tijd nodig zou hebben om die allemaal individueel te toetsen. Om de overname toch op tijd rond te krijgen, heeft de grootste geldschieter van het consortium, de Amerikaan David Blitzer, daarom maar besloten om ADO zelf over te nemen. Onder de nieuwe naam Bolt ADO Den Haag Holding LLC is Blitzer, uitvoerend partner bij The Blackstone Group, een investeringsmaatschappij met een beleggingsvermogen van miljarden, dus de nieuwe eigenaar van ADO. Bron: AD.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 Gefeliciteerd @Mansveld, mooi nieuws! Ik had er nog een beetje een hard hoofd in na het nieuws van vorige week, maar sinds maandag leken alle lichten op groen te springen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 1 uur geleden zei Tim': Gefeliciteerd @Mansveld, mooi nieuws! Ik had er nog een beetje een hard hoofd in na het nieuws van vorige week, maar sinds maandag leken alle lichten op groen te springen. Heel blij mee. Nu hopen dat er wederom een bezem door de club gaat en er nu wel de juiste poppetjes op de juiste plek worden gezet. Hoeven van mij geen poppetjes te zijn met een verleden of liefde voor de club. Tijd dat er eens goed beleid gevoerd gaat worden, maar er ook meer oog komt voor de supporters. Wel zonde dat Steijn niet wilde wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 1 uur geleden zei Mansveld: Hoeven van mij geen poppetjes te zijn met een verleden of liefde voor de club. Misschien maar beter ja, want anders komt Martin Jol weer even om de hoek kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 februari 2022 Share Geplaatst 25 februari 2022 We gaan toch direct onder Bolt vallen in plaats van Globalon, maar die laatste blijft wel het aanspreek punt. Spoiler Verrassing: Bolt toch nieuwe eigenaar 25 februari 2022 De nieuwe aandeelhouder van ADO Den Haag wordt verrassend toch het Amerikaanse Bolt. Het bedrijf is eigendom van de Amerikaanse miljardair David Blitzer, een investeerder in sport. Eerst was de bedoeling dat de aandelen naar het Spaanse Globalon zouden gaan. Dat is een consortium van meerdere bedrijven/eigenaren. Maar in het licentieproces bij de KNVB bleek dat het veel tijd zou vergen totdat de licentiecommissie groen licht zou kunnen geven, zo meldt de club. Die tijd had ADO niet meer. Daarop heeft de oorspronkelijke initiatiefnemer David Blitzer – tevens meerderheidsaandeelhouder in Globalon – besloten om in een eenvoudige structuur zelf ADO Den Haag via Bolt ADO Den Haag Holding LLC over te nemen. Globalon Spanje blijft namens Bolt wel het aanspreekpunt voor ADO Den Haag. De club had Globalon-voorman Ignacio Beristain al over de vloer. Dus wat dat betreft zal er niet veel veranderen. Globalon/Bolt zit al in de Europese clubs FC Augsburg (Duitsland), Crystal Palace (Engeland), Waasland-Beveren (België), Alcorcón (Spanje) en Estoril (Portugal). Bron: CADD Ivan Bravo, wie kent hem niet, moet "de nieuwe man" worden. Spoiler `De mogelijke sterke, nieuwe man` 25 februari 2022 Als het gaat om de nieuwe organisatie van ADO Den Haag onder Bolt, valt vaak één naam. De huidige ADO-directie zal volgens Voetbal International normaliter een pas op de plaats maken. Het is aannemelijk dat er een sterke man van buitenaf wordt neergezet. Daarbij valt veelvuldig de naam van de Spanjaard Ivan Bravo, aldus VI. Bravo werd eerder bij het Belgische Waasland-Beveren, eveneens van Globalon, aangesteld in een leidende rol om de algemene strategie van de club te bepalen. Daarmee was hij de schakel tussen Globalon/Bolt en de dagelijkse leiding. Bravo was eerder onder meer werkzaam was bij Real Madrid. Ook werkte lange tijd voor de Aspire Academy (een voetbalschool) én zat hij in de board van het Spaanse Alcorcón, eveneens één van de nieuwe zusterclubs van ADO Den Haag. ADO is voor de overname rond was, al doorgelicht door Ignacio Beristain van Globalon. De verwachting is dat de Bask de komende periode meer te zien is zien in Den Haag, schrijft VI. Behalve dat er nog onduidelijkheid is over de nieuwe organisatie, is ook nog niet helder of het voorlopig bij de aangekondigde investering van 'minimaal' 7,5 miljoen euro van Globalon/Bolt blijft. Dat bedrag is volgens kenners aan de karige kant als ADO naar de eredivisie wil terugkeren en daar ook wil blijven. Bron: CADD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 Brood ontslagen, manmanman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 februari 2022 Share Geplaatst 28 februari 2022 45 minuten geleden zei Satyr: Brood ontslagen, manmanman Kan er niet rouwig om zijn, overigens ook Sietaram weg. Daar al helemaal niet rouwig om, is een man met een verhaal. Zal dat tzt nog wel eens plaatsen hier als ik wat meer weet dan nu. (nu maar een paar zaken) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 maart 2022 Share Geplaatst 1 maart 2022 Op 28-2-2022 om 16:55 zei Satyr: Brood ontslagen, manmanman https://www.omroepwest.nl/sport/4534947/directeur-ado-verklaart-ontslag-brood-het-gaat-om-professionele-omgangsnormen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten