Ruben. Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2013 Lekkere overwinning, deze was heel belangrijk. Niet eens echt beter dan Heracles, maar wel gewonnen gelukkig. Eerste helft slordig, tweede helft gewoon goed gespeeld. Wel jammer dat die goal in de eerste helft onterecht afgekeurd werd, anders had je het toch een stuk makkelijker gehad. Vicento en Chery vond ik matig, al was die laatste toch wel bijzonder belangrijk met een mooie assist en een mooie goal. Mikey man of the match. Backs vond ik er soms slecht uitzien (net als tegen Ajax), centrale duo stond weer heerlijk te verdedigen. Coutinho ook weer prima. Middenveld was redelijk. Mooi gat geslagen met de nummer 9, 10 en 11 nu. Konden we ook wel gebruiken met het programma dat we nog krijgen. Ik begin nu echt nog erin te geloven dat we de play-offs kunnen halen ook :D Volgende week uit naar degradatiekandidaat AZ ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2013 Lekker puntje meegenomen uit Alkmaar. Wel terechte einduitslag denk ik. Ben wel ziek van die gele kaart voor Tommie. Die missen we nu volgende week tegen Vitesse, dat is wel echt een aderlating. Malone ook geschorst, dus puzzelen volgende week in de verdediging. Verwacht een nederlaag, maar dat is in principe geen schande tegen Vitesse. O ja, alle ballen op Mikey. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2013 10:20 Hoe kun je hier geel voor een schwalbe geven? ;e 8rDYQGZJQIk#! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 15 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2013 Verdediging voor morgen: Leeuwin - Supusepa - Wormgoor - Koppers Malone en Tommie zijn geschorst, Omeruo ziek (kleine kans dat ie nog gaat spelen, maar wss niet). Coutinho kan wss wel weer keepen. Gaat moeilijk worden tegen Vitesse, maar we zijn zo lekker bezig, dat ik eigenlijk wel hoop op een stuntje. Verhaal dat Derksen bracht over Mikey die naar Utrecht zou gaan is onzin trouwens. Volgens Derksen heeft ie een contract tot 2014, maar de club meldt dat Mikey toch echt nog een contract tot 2016 heeft. Dus als Utrecht hem wilt halen, zullen ze veel geld neer moeten leggen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2013 Ondanks de nederlaag, wel tevreden over de wedstrijd. 0-4 is ook wel geflatteerd. We hebben gewoon heel goed gespeeld, enige wat je de ploeg kunt verwijten is dat ze de kansen niet hebben afgemaakt. Eerste helft had Vitesse weinig in te brengen, ADO was simpelweg de betere, veel meer kansen. Maar Bony krijgt twee ballen en scoort twee keer, daar kun je weinig aan doen natuurlijk. Wat een fenomeen is dat. Tweede helft bij vlagen ook goed voetbal gezien, maar Vitesse werd ook sterker. Als we zo spelen tegen RKC over twee weken, winnen we dat makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 Heb de samenvatting van de NOS gezien, ADO zag er goed uit. Veel gevaarlijke schoten. Die rebound van v Duinen na die bal op de paal, hij kwam niet van de grond af :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2013 Ja inderdaad, was ongelukkig vandaag. Net als Chery en Kolk. Maar Mikey compenseert dat wel door de longen uit z'n lijf te lopen, die gaat echt achter elke bal aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 (bewerkt) Ado verdiende idd meer. Maar als je zo hongerig op zoek naar een goal bent, maak je eigenlijk de weg vrij voor 't spel van Vitesse. Als Ado net als vandaag voetbalt, moeten ze wel top7 eindigen. vdStruijk heeft de tegenstander wel ouderwets proberen te helpen haha Wel mooi, Steijn zegt; Vitesse is buitencategorie. :d 17 maart 2013 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 maart 2013 Share Geplaatst 17 maart 2013 Dat valt niet te ontkennen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Bony :(. Mikey voor Oranje, als Kuijt het kan, kan Mikey het ook. Zelfde type speler, alleen jonger huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 19 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2013 Contracten van de volgende spelers niet verlengd: Ammi, Broekhuizen, Elbers, Horvath, Leeuwin, Mulders, Rado, Tano, Tihouna, De Vogel Vooral van Elbers vind ik het jammer. Die maakten in zijn invalbeurten een goede indruk op mij (en vorig seizoen ook een paar keer), is denk ik een leuk talentje voor ADO. Ook Tano vond ik in zijn periode bij Dordrecht goed spelen, ook jammer dat die weg gaat dus. Van de rest vind ik het begrijpelijk en terecht. Keerzijde van het laten gaan van al deze spelers is natuurlijk wel dat je minder salaris hoeft uit te keren, en van dat vrijgekomen geld evt. betere spelers kunt halen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Vooral Horvath is balen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 19 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2013 Vooral Horvath is balen... Mwah, die gaat zich niet meer ontwikkelen en is overbodig, dan kan je 'm beter weg doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Mwah, die gaat zich niet meer ontwikkelen en is overbodig, dan kan je 'm beter weg doen. Een 28 jarige voetballer is inderdaad niet iemand om te behouden voor de toekomst. Ik vond het een leuke speler om naar te kijken die het profvoetbal weldegelijk aan kan op het niveau van ADO Den Haag. Ik heb hem gevolgd in zijn NAC-ADO tijd. Toen vond ik hem top! Laatste tijd zie ik hem nauwelijks meer. Is hij zo achteruit gegaan dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Leeuwin en Rado ook eigenlijk 2 prima spelers voor Ado. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 19 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2013 Een 28 jarige voetballer is inderdaad niet iemand om te behouden voor de toekomst. Ik vond het een leuke speler om naar te kijken die het profvoetbal weldegelijk aan kan op het niveau van ADO Den Haag. Ik heb hem gevolgd in zijn NAC-ADO tijd. Toen vond ik hem top! Laatste tijd zie ik hem nauwelijks meer. Is hij zo achteruit gegaan dan? Nee, heeft een blessure gehad en Beugelsdijk is toen erin gekomen en heeft z'n kans met beide handen aangepakt. Beugelsdijk-Wormgoor is nu een van de beste centrale duo's van Nederland, Steijn zou wel gek zijn om Horvath er dan weer in te brengen. Leeuwin vind ik helemaal niks Cim, Rado is wel een prima speler ja, maar dat van hem zal wel zijn gedaan met het oog op het nieuwe beleid (vooral jonge spelers in de selectie die zich nog kunnen ontwikkelen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Oh, zo zit dat dus. Ik dacht al:'Ik vond hem een prima speler en ik zie hem nooit meer.' Dit verklaart het dus. Tja, als zij het beter doen, wie ben ik dan om te zeggen dat Horváth een betere voetballer ben. Binnenkort zal ik erop letten. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Nee, heeft een blessure gehad en Beugelsdijk is toen erin gekomen en heeft z'n kans met beide handen aangepakt. Beugelsdijk-Wormgoor is nu een van de beste centrale duo's van Nederland, Steijn zou wel gek zijn om Horvath er dan weer in te brengen. Leeuwin vind ik helemaal niks Cim, Rado is wel een prima speler ja, maar dat van hem zal wel zijn gedaan met het oog op het nieuwe beleid (vooral jonge spelers in de selectie die zich nog kunnen ontwikkelen) Leeuwin is ook blessie geweest dacht ik. Maar toen in de periode dat Toivonen hem een rode kaart aannaaide (Als je weet wat ik bedoel) toen vond ik hem wel goed spelen multifunctioneel ook kon op CV, rechtsback en ook op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 19 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2013 Leeuwin is ook blessie geweest dacht ik. Maar toen in de periode dat Toivonen hem een rode kaart aannaaide (Als je weet wat ik bedoel) toen vond ik hem wel goed spelen multifunctioneel ook kon op CV, rechtsback en ook op het middenveld. Ja, Leeuwin heeft heel lang eruit gelegen met een zware blessure. Maar in die periode daarvoor speelde die vaak en vond ik 'm ook al niks, beetje een domme speler. Domme overtredingen en komt niet zo vaak mee op, dan heb je veel meer aan een Omeruo/Malone (op RB), Holla/Jansen (middenveld) of Omeruo/Wormgoor (CV). En weet nog wel welk moment je bedoelt ja, bij die hoekschop. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 Ja toen vond ik hem wel goed maar je hebt gelijk nu zou die er met deze spelers er niet instaan :) Groot compliment aan Steyn trouwens nooit verwacht dit Ado :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2013 We kunnen deze week hele goede zaken doen. Zelf spelen we uit bij RKC (niet makkelijk, maar wij zijn wel gewoon de favoriet), en drie van je vier concurrenten spelen tegen een topploeg / kampioenskandidaat (NEC naar Amsterdam, H'veen tegen Feyenoord en NAC tegen Twente). Kun je zomaar drie punten weglopen op al die drie ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 31 maart 2013 Share Geplaatst 31 maart 2013 Beugelsdijk zal vanavond wel tevreden naar zijn bankrekening kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 7 april 2013 Share Geplaatst 7 april 2013 Kevin Jansen. bah bah zeg. Wat een slechte speler, geen bal goed geraakt, en dan zo'n overtreding maken op die plek. Het ergste is dat je hem nu niet kan schorsen want het is beoordeeld. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 7 april 2013 Auteur Share Geplaatst 7 april 2013 Al met al goed hersteld van RKC-uit. Ongelukkige nederlaag, gelijkspel was een betere afspiegeling van de wedstrijd geweest. We waren niet slechter dan Utrecht vond ik. Mogen we wel trots op zijn, Utrecht-uit is en blijft een lastige wedstrijd. Jammer dat Toornstra hem dan maakt, haha. De meeste spelers haalden een voldoende. Alleen Kolk vond ik slecht, en zijn vervanger Poepon was (voor zover mogelijk) nog slechter, maar dat zijn we al van hem gewend. Verder weer ouderwets genoten van Tommie. Play-offs zijn nog steeds haalbaar, als we op deze manier blijven spelen. Had eigenlijk nog wel een 1-2 zege verwacht toen Verhoeven erin kwam, maar goed. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 13 april 2013 Auteur Share Geplaatst 13 april 2013 Chery heeft weer eens gezegd dat ie toe is aan een volgende stap, grappenmaker. :-D Heb er wel vertrouwen in tegen Twente vanavond. Die zijn niet echt in vorm, en Steijn wilt er vol op knallen vanaf 't begin, denk dat je dan wel kans hebt. Volledig fitte spelersgroep ook. Kolk en Poepon ook geblesseerd, maar die ben ik liever kwijt dan rijk, vooral Poepon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten