cimbomcu Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Denk dat Omeruo nooit een Chelsea speler zal zijn dan lenen ze hem meestal ook niet 2/3 keer uit aan dezelfde club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Hahahaha alsof Omeruo ooit in het eerste van Chelsea gaat spelen. Die vent heeft moeite met het niveau ADO Den Haag, en centraal zijn Beugelsdijk en Wormgoor gewoon beter. Dan zie ik hem deze zomer al de strijd aangaan met Luiz en Cahill :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 januari 2013 Share Geplaatst 12 januari 2013 Tuurlijk gaat ie daar niet spelen dat weten ze bij Chelsea ook wel anders verhuren ze hem niet 2/3 keer aan Ado. Meestal gewoon naar een club in een slechte competitie. Hoe ontwikkelt zich die goed? Dan naar een club in een sterkere competitie. Zo niet dan gewoon blijven uitlenen tot zijn contract verloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Hij is pas 1x uitgeleend hoor, alleen een langere periode ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Snap sowieso niet wat Pietje de Visser en co ooit in Omeruo gezien hebben om hem naar Chelsea te halen. Kan me niet voorstellen dat hij in de jeugd zo goed was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 13 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 13 januari 2013 Nee die Omeruo gaat natuurlijk nooit het eerste van Chelsea halen :p Maar voor ADO wel een prima speler, dus van mij mogen ze 'm volgend seizoen nog een keertje uitlenen aan ADO :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Hij is pas 1x uitgeleend hoor, alleen een langere periode ;c Met volgend jaar erbij 2 dan ;c @Baddoo Hij was 17 ofzo groot, sterk dus ze denken we proberen het wel even ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Hij is waarschijnlijk al eind 20, maarja, Nigerianen he :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Snap sowieso niet wat Pietje de Visser en co ooit in Omeruo gezien hebben om hem naar Chelsea te halen. Kan me niet voorstellen dat hij in de jeugd zo goed was Doorverkoopwaarde. Gewoon uitlenen, uitlenen, uitlenen, en dan wil vast iemand hem wel een keer kopen als ie het goed doet. Doe ik ook altijd in FM huhu. Bussen vol jeugdspelers die nog nooit een voet op m'n jeugdcomplex hebben gezet doorverkopen. Zijn vaak ook de mindere goden. Denk dus niet dat Chelsea echt iets van hem verwacht. Misschien een miljoentje of 3, maximaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Doorverkoopwaarde. Gewoon uitlenen, uitlenen, uitlenen, en dan wil vast iemand hem wel een keer kopen als ie het goed doet. Doe ik ook altijd in FM huhu. Bussen vol jeugdspelers die nog nooit een voet op m'n jeugdcomplex hebben gezet doorverkopen. Zijn vaak ook de mindere goden. Denk dus niet dat Chelsea echt iets van hem verwacht. Misschien een miljoentje of 3, maximaal. Zie Stoch gehaald voor weinig zou nooit Chelsea 1 halen, uitgeleend aan Twente 10 goals gemaakt verkocht voor 5 mill :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Oh maar dat weet ik ook niet hoor Erik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 13 januari 2013 Share Geplaatst 13 januari 2013 Typisch zo'n vent die in de jeugd uitblonk omdat hij vier keer zo groot was als de rest, denk ik. Al ben ik niet cimbomcu, dus geen idee hoe hij speelde als 13/14 jarige. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 Er zouden gesprekken zijn om Nijland te halen. Zou ik op zich wel voorstander van zijn, voorin zitten we niet zo heel breed, dus een aanvallende versterking zou wel welkom zijn. En dan heb ik natuurlijk veel liever Nijland dan Kolk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Heb 't gelezen ja, Nijland staat ook open voor Ado :). Nijland - Poepon - Vicento ----------- Chery -------------- Toornstra -------- Holla _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 Van Duinen ipv Poepon aub. Dan ben ik het met je eens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Huhu, owja, Poepon pas 2 goals he, waarvan 1 penalty? :cab:. Van Duinen al meer goals als buitenspeler? Nijland - van Duinen - Vicento ----------- Chery --------- Toornstra --------------- Holla _O_. Dan heb je met Jansen en Visser nog 2 goeie wissels op het middenveld en met Poepon nog een wissel voorin. Als Vicento er dan uitgaat, kan Mike naar rechts bijvoorbeeld :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 14 januari 2013 Poepon kun je nu al bestempelen als miskoop. Geen goals, en ADO gaat ook nog eens gewoon slechter voetballen door hem. Bijna elk balcontact is balverlies bij hem. Visser ben ik niet zo gecharmeerd van, die had eigenlijk ook wel weg gemogen van mij, als er dan toch geld verdiend moet worden. Voorin heb je natuurlijk ook nog Elbers als wissel, daar verwacht ik ook veel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Ja, klopt, ik was eerst enthousiast over Poepon, maar opzich is het niet veel nee. Vind Visser wel redelijk, geen basisspeler, maar goed genoeg als wissel. Elbers, kan als die zich ontwikkels nog wel eens basisspeler worden, als Vicento wordt weggekaapt (wat ik zeker verwacht, is jeugdinternational). Daarnaast ook nog beast Tano voorin ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 januari 2013 Share Geplaatst 14 januari 2013 Nijland moet je niet willen, bange wijf in het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2013 Ach, liever Nijland dan Kolk. Die Mendes die nu uitgeleend is aan Dordrecht zou volgend jaar ook zomaar in de basis kunnen staan bij ons, heb een aantal wedstrijden gezien en vond hem leuk spelen. Vaak verrassende acties, snel en komt vaak dreiging van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Mendes ken ik niet, maar zal ik binnenkort eens gaan bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Ado mondeling akkoord met Kolk :(, geen Nijland meer denk ik dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Nijland wilde zelf niet. Dan heb je echt een te hoge pet van jezelf op, ADO is een prachtige club voor zo'n jongen, maar goed, als hij zelf niet wil, dan niet he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Nijland ;e Misluk je zelfs bij Jong PSV en dan wil je niet eens naar ADO? Wel een beetje een watje trouwens, weet niet of die bij de macho;s van ADO past :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Nijland wilde zelf niet. Dan heb je echt een te hoge pet van jezelf op, ADO is een prachtige club voor zo'n jongen, maar goed, als hij zelf niet wil, dan niet he. Prachtige club voor Nijland? Nijland is een bange schaap die geen duel aan durft te gaan, moet je vooral naar ADO gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten