Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Tuurlijk gaat ie daar niet spelen dat weten ze bij Chelsea ook wel anders verhuren ze hem niet 2/3 keer aan Ado. Meestal gewoon naar een club in een slechte competitie. Hoe ontwikkelt zich die goed? Dan naar een club in een sterkere competitie. Zo niet dan gewoon blijven uitlenen tot zijn contract verloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap sowieso niet wat Pietje de Visser en co ooit in Omeruo gezien hebben om hem naar Chelsea te halen. Kan me niet voorstellen dat hij in de jeugd zo goed was

Doorverkoopwaarde. Gewoon uitlenen, uitlenen, uitlenen, en dan wil vast iemand hem wel een keer kopen als ie het goed doet. Doe ik ook altijd in FM huhu. Bussen vol jeugdspelers die nog nooit een voet op m'n jeugdcomplex hebben gezet doorverkopen. Zijn vaak ook de mindere goden. Denk dus niet dat Chelsea echt iets van hem verwacht. Misschien een miljoentje of 3, maximaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doorverkoopwaarde. Gewoon uitlenen, uitlenen, uitlenen, en dan wil vast iemand hem wel een keer kopen als ie het goed doet. Doe ik ook altijd in FM huhu. Bussen vol jeugdspelers die nog nooit een voet op m'n jeugdcomplex hebben gezet doorverkopen. Zijn vaak ook de mindere goden. Denk dus niet dat Chelsea echt iets van hem verwacht. Misschien een miljoentje of 3, maximaal.

Zie Stoch gehaald voor weinig zou nooit Chelsea 1 halen, uitgeleend aan Twente 10 goals gemaakt verkocht voor 5 mill :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu, owja, Poepon pas 2 goals he, waarvan 1 penalty? :cab:. Van Duinen al meer goals als buitenspeler?

Nijland - van Duinen - Vicento

----------- Chery ---------

Toornstra --------------- Holla

_O_.

Dan heb je met Jansen en Visser nog 2 goeie wissels op het middenveld en met Poepon nog een wissel voorin. Als Vicento er dan uitgaat, kan Mike naar rechts bijvoorbeeld :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poepon kun je nu al bestempelen als miskoop. Geen goals, en ADO gaat ook nog eens gewoon slechter voetballen door hem. Bijna elk balcontact is balverlies bij hem. Visser ben ik niet zo gecharmeerd van, die had eigenlijk ook wel weg gemogen van mij, als er dan toch geld verdiend moet worden. Voorin heb je natuurlijk ook nog Elbers als wissel, daar verwacht ik ook veel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, klopt, ik was eerst enthousiast over Poepon, maar opzich is het niet veel nee. Vind Visser wel redelijk, geen basisspeler, maar goed genoeg als wissel. Elbers, kan als die zich ontwikkels nog wel eens basisspeler worden, als Vicento wordt weggekaapt (wat ik zeker verwacht, is jeugdinternational). Daarnaast ook nog beast Tano voorin ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nijland wilde zelf niet. Dan heb je echt een te hoge pet van jezelf op, ADO is een prachtige club voor zo'n jongen, maar goed, als hij zelf niet wil, dan niet he.

Prachtige club voor Nijland? Nijland is een bange schaap die geen duel aan durft te gaan, moet je vooral naar ADO gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites