Ruben. Geplaatst 10 december 2012 Auteur Share Geplaatst 10 december 2012 Chery inzetbaar tegen Feyenoord. Weet niet of we daar nou zo blij mee moeten zijn. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Jansen weer op de bank. Nog steeds last van z'n rug dus. Opgelopen bij Feyenoord/Oranje -zoveel. Had hem gebroken ofzo, toch meegegaan naar dat EK/WK. Maar nog steeds last van na elke wedstrijd :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 16 december 2012 Auteur Share Geplaatst 16 december 2012 Vorige week zat ie om tactische redenen op de bank, daarvoor gewoon wekelijks in de basis. Heb nog nooit iets gehoord over rugklachten ofzo bij hem. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION] Heerlijke wedstrijd gezien vandaag, sfeer in het stadion was grootste gedeelte van de wedstrijd heerlijk. Liep wel bijna uit de hand toen paar van die gasten uit het vak naast ons over het hek probeerden te komen :cab: Gedeelte van dat vak is volgens mij ook nog ontruimd, of die mensen zijn in ieder geval wat verder van dat hek weg gestuurd. Over de wedstrijd; prima ADO gezien. Spel was redelijk, niet altijd even goed, maar dat werd gecompenseerd met veel strijd. Vanuit het stadion leek die penalty van Feyenoord heel makkelijk gegeven, sowieso was die Pelle daarvoor al iets van vijf keer om niets gaan liggen. Jammer dat we uiteindelijk geen punt meenemen, hadden we denk ik wel verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Heb via z'n broer vernomen dat ie nog na elke wedstrijd last van z'n rug heeft, vandaar. Was een heerlijke wedstrijd inderdaad. Vond, toen ik nog een scc had, de wedstrijden tegen ADO één van de leukste van het jaar. Vooral door de supporters. Vond het nu ook mooi om dat uitvak zo vol te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Weet iemand ook hoe het ondertussen met Danny Holla gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Die schijnt nog steeds om gele kaarten te staan/zitten/liggen vragen. Feyenoord -Ado zijn altijd mooie wedstrijden. Had hem een paar jaar geleden (met die lawinepijl in eigen vak) meegenomen. Z'n eerste wedstrijd. :-D Die heeft echt zijn ogen uit staan/zitten kijken, zelfs toen er wat ADO fans over de wand probeerden te klimmen. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 16 december 2012 Auteur Share Geplaatst 16 december 2012 Heb via z'n broer vernomen dat ie nog na elke wedstrijd last van z'n rug heeft, vandaar. Was een heerlijke wedstrijd inderdaad. Vond, toen ik nog een scc had, de wedstrijden tegen ADO één van de leukste van het jaar. Vooral door de supporters. Vond het nu ook mooi om dat uitvak zo vol te zien. Mooi gezicht dat uitvak ja, zag het net ook terug in de samenvatting. Vind het eigenlijk wel jammer dat er voor de buscombi is gekozen vanuit de club, daardoor konden we 'maar' met 800 man mee. Als je dan ziet dat het 2 weken van te voren al uitverkocht is, denk ik dat die 1600 kaarten ook wel verkocht waren als we met de trein waren gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 17 december 2012 Auteur Share Geplaatst 17 december 2012 http://www.groengeelhart.nl/nieuws/02494_rene-s-column-trots-op-tommie Had het niet beter kunnen verwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 23 december 2012 Auteur Share Geplaatst 23 december 2012 Mixed feelings na gisteren. Eerste helft was prima, enige verwijt is dat de wedstrijd niet dan al beslist wordt. Tweede helft was weer barslecht, schandalig dat je met een man meer nog achter de bal aan moet rennen. Leek soms wel alsof NEC met een man meer speelde. 2-0 was dan ook een enorme opluchting. Van Duinen viel me op, die speelde een prima wedstrijd. Verdediging met Omeruo centraal stond ook gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2013 ADO gaat Kolk halen. Leren ze dan niks van types als Boussabon en Smolarek :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 3 januari 2013 Share Geplaatst 3 januari 2013 Ik hoop ook niet dat ze 'm halen. En dan willen ze Tano en Elbers verhuren, gewoon Elbers speeltijd gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 4 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2013 Keeper Ruud Swinkels (ex-PSV en FC Eindhoven) is op proef, gaat mee op trainingskamp ook. Zou mooi zijn als die aangetrokken kan worden. We hebben wel behoefte aan een jonge keeper die over een paar jaar evt eerste keeper kan worden bij ons, Coutinho en Zwinkels zijn ten slotte allebei al 30. Ken 'm eigenlijk alleen maar van FM, maar in FM was het een prima keeper. ;c ADO oefent op dat trainingskamp trouwens niet tegen Celtic (die hadden al een tegenstander volgens mij), maar tegen amateurclub V.U.C. Oh ja, en Horvath zijn seizoen is voorbij; afgescheurde kruisbanden. Kut natuurlijk, maar who needs Horvath als je Tommie hebt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2013 Omeruo bij de definitieve selectie van Nigeria voor de Afrika Cup, leuk voor hem :) Gelukkig hebben we met Malone een prima vervanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Ado wil Omeruo ook huren na dit seizoen, hopen op Chelsea dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2013 Zou mooi zijn, al is Malone volgens mij ook al goed genoeg om in het eerste te staan. Dus geen ramp als het niet lukt om hem te huren, maar wel mooi meegenomen als het wel lukt. We hebben maar 4 verdedigers beschikbaar voor Willem II-uit trouwens, dus het is al bekend hoe de achterhoede eruit gaat zien :p Meijers - Wormgoor - Supusepa - Malone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Ruben op rechtsback kun je Malone gewoon inzetten maar centraal moet je gewoon Omeruo opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2013 Heb je het over die opstelling voor tegen Willem II? Dan is Omeruo naar de Afrika Cup he. Normaal, als iedereen fit is, zou ik Omeruo of Malone op rechts zetten. Centraal altijd Wormgoor en Tommie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Nee ik bedoel volgend seizoen. Omeruo is centraal beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2013 Hoe weet jij dat? Hij heeft bij ADO nog nooit centraal gespeeld. En centraal moet je denk ik gewoon Beugelsdijk en Wormgoor laten staan, met dat duo gaat 't nu prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Omdat hij bij Chelsea als centrale verdediger is binnengehaald. Maar door een tekortkoming aan rechtsback speelde hij altijd rechtsback bij Ado maar nu Malone het aardig doet kun je hem best centraal neerzetten in plaats van 1 van die 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2013 Dan verschillen we van mening, ik vind Omeruo niet beter dan een Wormgoor of Beugelsdijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Wanneer loopt Omeruo's contract af eigenlijk bij Chelsea? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2013 Geen idee, kon 't ook nergens vinden op internet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Heb zo'n gevoel dat Ado hem net zolang wilt lenen tot zijn contract afloopt om hem daarna vast te leggen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 11 januari 2013 Share Geplaatst 11 januari 2013 Helaas ziet Chelsea het talent in Omeruo ook wel. Neem ik iig aan ;c. En sowieso, Beugelsdijk - Wormgoor moet je nu niet gaan breken, spelen beiden heel goed samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten