Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Vorige week zat ie om tactische redenen op de bank, daarvoor gewoon wekelijks in de basis. Heb nog nooit iets gehoord over rugklachten ofzo bij hem. [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]

Heerlijke wedstrijd gezien vandaag, sfeer in het stadion was grootste gedeelte van de wedstrijd heerlijk. Liep wel bijna uit de hand toen paar van die gasten uit het vak naast ons over het hek probeerden te komen :cab: Gedeelte van dat vak is volgens mij ook nog ontruimd, of die mensen zijn in ieder geval wat verder van dat hek weg gestuurd.

Over de wedstrijd; prima ADO gezien. Spel was redelijk, niet altijd even goed, maar dat werd gecompenseerd met veel strijd. Vanuit het stadion leek die penalty van Feyenoord heel makkelijk gegeven, sowieso was die Pelle daarvoor al iets van vijf keer om niets gaan liggen. Jammer dat we uiteindelijk geen punt meenemen, hadden we denk ik wel verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb via z'n broer vernomen dat ie nog na elke wedstrijd last van z'n rug heeft, vandaar.

Was een heerlijke wedstrijd inderdaad. Vond, toen ik nog een scc had, de wedstrijden tegen ADO één van de leukste van het jaar. Vooral door de supporters. Vond het nu ook mooi om dat uitvak zo vol te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die schijnt nog steeds om gele kaarten te staan/zitten/liggen vragen.

Feyenoord -Ado zijn altijd mooie wedstrijden. Had hem een paar jaar geleden (met die lawinepijl in eigen vak) meegenomen. Z'n eerste wedstrijd. :-D

Die heeft echt zijn ogen uit staan/zitten kijken, zelfs toen er wat ADO fans over de wand probeerden te klimmen. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb via z'n broer vernomen dat ie nog na elke wedstrijd last van z'n rug heeft, vandaar.

Was een heerlijke wedstrijd inderdaad. Vond, toen ik nog een scc had, de wedstrijden tegen ADO één van de leukste van het jaar. Vooral door de supporters. Vond het nu ook mooi om dat uitvak zo vol te zien.

Mooi gezicht dat uitvak ja, zag het net ook terug in de samenvatting. Vind het eigenlijk wel jammer dat er voor de buscombi is gekozen vanuit de club, daardoor konden we 'maar' met 800 man mee. Als je dan ziet dat het 2 weken van te voren al uitverkocht is, denk ik dat die 1600 kaarten ook wel verkocht waren als we met de trein waren gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mixed feelings na gisteren. Eerste helft was prima, enige verwijt is dat de wedstrijd niet dan al beslist wordt. Tweede helft was weer barslecht, schandalig dat je met een man meer nog achter de bal aan moet rennen. Leek soms wel alsof NEC met een man meer speelde. 2-0 was dan ook een enorme opluchting. Van Duinen viel me op, die speelde een prima wedstrijd. Verdediging met Omeruo centraal stond ook gewoon goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keeper Ruud Swinkels (ex-PSV en FC Eindhoven) is op proef, gaat mee op trainingskamp ook. Zou mooi zijn als die aangetrokken kan worden. We hebben wel behoefte aan een jonge keeper die over een paar jaar evt eerste keeper kan worden bij ons, Coutinho en Zwinkels zijn ten slotte allebei al 30. Ken 'm eigenlijk alleen maar van FM, maar in FM was het een prima keeper. ;c ADO oefent op dat trainingskamp trouwens niet tegen Celtic (die hadden al een tegenstander volgens mij), maar tegen amateurclub V.U.C.

Oh ja, en Horvath zijn seizoen is voorbij; afgescheurde kruisbanden. Kut natuurlijk, maar who needs Horvath als je Tommie hebt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou mooi zijn, al is Malone volgens mij ook al goed genoeg om in het eerste te staan. Dus geen ramp als het niet lukt om hem te huren, maar wel mooi meegenomen als het wel lukt.

We hebben maar 4 verdedigers beschikbaar voor Willem II-uit trouwens, dus het is al bekend hoe de achterhoede eruit gaat zien :p Meijers - Wormgoor - Supusepa - Malone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites