Ruben. Geplaatst 21 september 2011 Auteur Share Geplaatst 21 september 2011 Ja inderdaad, snap niet waarom ze die weg gedaan hebben. Desnoods geef je Supusepa een kans op die positie. Nog een kwartiertje bij Scheveningen-ADO, nog steeds 1-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opper Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Toornstra 1-2. We houden ons maar vast aan het resultaat en niet aan het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 21 september 2011 Auteur Share Geplaatst 21 september 2011 Maak me toch wel zorgen hoor. Spel is dramatisch, hou me hart vast zaterdag tegen VVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opper Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Maak me toch wel zorgen hoor. Spel is dramatisch, hou me hart vast zaterdag tegen VVV. 1-3 John Verhoek. Eerste helft tegen Twente was best prima. Tegen VVV mag je het niet verliezen. Die gasten speelden gisteren minstens zo dramatisch als wij nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 september 2011 Auteur Share Geplaatst 24 september 2011 Steijn lijkt het licht eindelijk gezien te hebben; Chery in de basis tegen VVV en Luksik eruit. Met deze opstelling moeten we kunnen winnen van VVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 september 2011 Auteur Share Geplaatst 24 september 2011 2-0 voor. Rust nu. De eerste driepunter in eigen huis, dit mogen we niet meer weggeven :) Doelpunten van Johnny Verhoek en Horvath trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opper Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 vvv is echt onthutsend zwak. Coutinho had beter thuis kunnen blijven. Hoop dat we nu werken aan het doelsaldo. Echt genieten van chery trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 september 2011 Auteur Share Geplaatst 24 september 2011 VVV had ik idd sterker ingeschat. En ik snap niet dat Steijn Chery de eerste speelrondes niet in de basis liet starten. Hopen dat er nog een goal (of meer) bijkomt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2011 Prima overwinning tegen Feyenoord. Lekker gespeeld door ADO, het begint eindelijk een beetje te draaien. Als we dit niveau over twee weken weer halen, denk ik dat we Roda JC ook wel kunnen hebben. Sowieso denk ik dat ADO, met deze opstelling, een lastige ploeg is om tegen te spelen. Met Horvath, Kum, Ammi en Supusepa (die me positief verrast) staat er nu een redelijk solide verdediging. Met Toornstra, Immers en (in mindere mate) Rado heb je een middenveld dat razendsnel kan omschakelen. Laatstgenoemde is echter ook van onschatbare waarde, die knapt al het vuile werk op en verovert erg veel ballen. En dan een aanval die bij een counter dodelijk is. Dat hebben Chery en de Verhoekjes vandaag wel laten zien (alle drie 1 keer gescoord). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Wat is John toch een lekkere spits voor Ado. Krachtig, snelheid, kan goed afwerken. Zijn broer die goed voorzet (Y) Lekkere overwinning op Feyenoord, compleet uit de wedstrijd gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Gefeliciteerd met de punten. Zeer (tactisch) gedisciplineerd gespeeld. Al gaf Feyenoord ook geen enkel tegengas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2011 Die duo-interviews met de Verhoekjes zijn trouwens ook heerlijk om naar te kijken :D http://eredivisielive.nl/video/26654-broers-verhoek-na-feyenoord-ado-den-haag.html Vanaf 0;55 word het leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Wel een beetje jammer dat Wesley Verhoek zo nodig moest provoceren na de 0-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 1600 supporters meenemen naar de Kuip_O_ Heel netjes! Gefeliciteerd trouwens. Goed gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Mooi dat soms als er spelers beschreven worden het net lijkt alsof clubs een nieuwe Drogba onder contract hebben ;c Voor Ado niveau wel ja, waar Drogba een topspits is bij Chelsea, is Verhoek dat bij Ado. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2011 Het waren er 800 dacht ik :P @Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 1600 supporters meenemen naar de Kuip_O_ Heel netjes! Gefeliciteerd trouwens. Goed gedaan. Nooit 1600 hoor. Ze hadden alleen dat middelste vak.:cab: Maar alsnog netjes. HAAGSE JODEN :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Dat middelste vak is groot man. Ajax en PSV zaten ook altijd in dat vak. Als het er maar 800 waren, hadden ze boven gezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 oktober 2011 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2011 Volgens mij waren er 'maar' 800 kaarten beschikbaar voor ADO-fans, en die zijn allemaal verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Er zaten 1600 ADO-fans en die hebben De Kuip stil gekregen. Prachtig toch", besloot de aanvoerder. Lex Immers op Elfvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Compleet verdiend, leuk publiek nemen jullie telkens mee, gefeliciteerd met 3 punten. (HAAGSE JODEN) :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Opper Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Waar is dat feestje?!? Heb vanmiddag genoten in de Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Na 15 minuten 0-1 voor op Roda. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 t was na 8 seconden al 0-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 Weet ik, maar ik bedoelde gewoon na 15 minuten spelen. Inmiddels al wel weer 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten