Starálfur Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Homer Simpson Stewie Griffin Randy Marsh Bart Simpson Misschien heb ik iets gemist hoor, maar Stewie Griffin in American Dad?.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Homer Simpson Stewie Griffin Daffy Duck Bart Simpson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Er komt geen 1 vs. 1 in dit geval he, de vier winnaars van deze kwartfinale komen in de grote finale van de vier categorieën terecht. ;) Ach ja, aangezien Michael (ga ik tenminste vanuit) en ik zo'n beetje de enige zijn die hier op Vegeta stemmen is het animatie toernooi voor mij toch afgelopen. Nu is m'n hoop gevestigd op Cartman! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Ach ja, aangezien Michael (ga ik tenminste vanuit) en ik zo'n beetje de enige zijn die hier op Vegeta stemmen is het animatie toernooi voor mij toch afgelopen. Nu is m'n hoop gevestigd op Cartman! Dragonball Z noch American Dad is mijn ding, dus ik zal deze tweestrijd sowieso overslaan. Weet je ook eens wat het is, na mijn persoonlijke ESOTSM-drama. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Homer Simpson Stewie Griffin Randy Marsh Bart Simpson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 RONDE 4 – KWARTFINALE Eric Cartman vs. Homer Simpson Verdienen het allebei niet. Stewie Griffin Daffy Duck Bart Simpson Ach ja, aangezien Michael (ga ik tenminste vanuit) en ik zo'n beetje de enige zijn die hier op Vegeta stemmen is het animatie toernooi voor mij toch afgelopen. Nu is m'n hoop gevestigd op Cartman! Ik ben ook een groot fan van Vegeta, veruit het coolste DBZ-personage. Maar tegen Stewie kan hij niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Ik denk dat Stewie wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Ik hoop het. Van de commerciële animatieseries mijn all-time favo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Eric Cartman Stewie Griffin Randy Marsh Cosmo jammer van Vegeta, toch echt wel een tof personage. Mja Stewie he, die is geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Ik denk dat Stewie wint. Nogmaals: het is een toernooi voor alle tv-personages, niet voor alleen animatie. Dit is nog maar de voorselectie voor de grote finale, waarin uit de vier categorieën (actie, animatie, drama, komedie) vier afgevaardigden om de titel gaan strijden. Hier gaat dus nog even niemand winnen, bij animatie. ;) Als je bedoelt dat Stewie daar gaat winnen, dan vind ik persoonlijk dat het toernooi heeft gefaald. Maar dat is slechts een mening. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Ik ben ook een groot fan van Vegeta, veruit het coolste DBZ-personage. Maar tegen Stewie kan hij niet op. Die Stewie is idd ook wel ruig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Eric Cartman Stewie Griffin Randy Marsh Bart Simpson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 [ Homer Simpson Stewie Griffin Randy Marsh Cosmo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Homer Simpson Vegeta (omdat de strijd toch al gestreden is en om Alex, Hansje en Lange een klein pleziertje te doen) Daffy Duck Bart Simpson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Vegeta (omdat de strijd toch al gestreden is en om Alex, Hansje en Lange een klein pleziertje te doen) Das aardig van je Vin mja, dit hele tournament is nu gewoon :Ox Het is dat jullie ook mods zijn anders had ik dit topic al direct in het archief geknikkerd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Homer Simpson Vegeta Randy Marsh Bart Simpson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Das aardig van je Vin mja, dit hele tournament is nu gewoon :Ox Het is dat jullie ook mods zijn anders had ik dit topic al direct in het archief geknikkerd ;c Maar je had toch ook niet verwacht dat Vegeta dit zou winnen, er zullen gewoon niet zoveel Dragonball Z fans zijn. En zeker tegen Stewie had ik ook niks anders verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 + Dragonball Z faalt gewoon heel hard... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Cartman Vegeta (_O_) Randy Bart Simpson Overigens is Stewie van Family Guy en er staat American Dad bij :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Excuse me. In de kwartfinale (vier categorieën bij elkaar dus) zal ik de goed uploaden. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Maar je had toch ook niet verwacht dat Vegeta dit zou winnen, er zullen gewoon niet zoveel Dragonball Z fans zijn. En zeker tegen Stewie had ik ook niks anders verwacht. Tuurlijk wel. Vegeta veegt in z'n uppie de vloer aan met alle andere karakters tegelijk. Mja, DBZ is dan ook al wat ouder. Tegenwoordig gaat de voorkeur naar zo grof mogelijk gebekte animatie, wat ik trouwens zelf ook wel kan waarderen. Stewie is leuk maar Cartman is de baas!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 april 2011 Auteur Share Geplaatst 6 april 2011 + Dragonball Z faalt gewoon heel hard... Normaal reageer ik er niet op, maar ik vind het leuk je met argumenten de hoek in te lullen, want aan deze post kan je echt zien dat je geen kaas hebt gegeten van series beoordelen. Als jij me nog een serie kan noemen die al 22 jaar populair is, terwijl er al 15 jaar geen NIEUWE afleveringen meer worden gemaakt, dan heb je gelijk. Of een serie die dusdanig populair is, dat na 15 jaar een opgepoetste versie ervan uitbrengen weer voor miljoenen volgers zorgt? Of noem mij een franchise, gebaseerd op een serie van 22 jaar oud die met elk nieuw product dat word uitgebracht (games, strips e.d.) miljoenen binnen brengt? Knap als je hierop een antwoord kan verzinnen, ik verwacht het niet. Ik denk namelijk dat je de mening over Dragonball Z baseert op de film van 2 jaar geleden, die volgens zelfs de meest diehard fans een schande voor de naam Dragonball is. Mocht je je mening toch echt gebaseerd hebben op de anime, dan kan ik niet anders doen dan :nono: Homer, want eigenlijk is SP maar matig tegenover The Simpsons. Vegeta (_O_), want Dragonfuckingball Z! Randy, want Daffy Duck mag het nooit van Goku winnen. Bart Simpson, _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Ik baseerde mijn mening inderdaad op een film... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 We zitten in het animatie tournament en je hebt het over die waardeloze film, waar Vegeta ook nog eens niet eens in voorkomt. Die flut film heeft de kijk op echte animatie helden blijkbaar nogal vertroebeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten