Hurricane Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Weet nog wel dat dacht ik oa Gino dat zei ;) Qua films vooral, veel klassiekers niet gezien. Wat mij overigens helemaal niet boeit hoor. Ging wel stuk om die verhoogde bloedruk reactie huhu Maja als je Breaking Bad niet goed gaat vinden is er wat mis :5 Mag hij heus hoor, over smaken twist men niet. Maar hij moet het op z'n minst wel een kans geven.(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Dat gesprek tussen Domingo (Crazy 8) en Walter in episode 3, als Walter verteld dat hij longkanker heeft en ze samen bier aan het drinken zijn.... Ik kan niet anders als een diepe buiging doen, schitterend stukje televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Zo, we zijn nu bij seizoen 4 aflevering 6, gun mezelf eindelijk eens de tijd om het af te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Seizoen 1 inmiddels gezien (ja ik ga snel als ik een serie leuk vind) en ja, wat valt er te zeggen. Het is zeker sterk, de chemie tussen Walt en Jesse is heel goed, ik vind itt tot wat ik gelezen heb Skylar geen slecht personage, maar realistisch hoe een zwangere vrouw in een nietszeggend plaatsje in Amerika in deze situatie zal reageren. Haar zus itt moeten ze wel echt doodschieten, al vind ik haar man wel weer heel goed. Waarom zijn zoon precies gehandicapt moet zijn vraag ik me af, want het voegt in seizoen 1 vrij weinig toe aan de verhaallijn, buiten een extra motivatie om geld te verdienen. Waarom Ruud de raakvlakken met Weeds ziet begrijp ik wel, beide hoofdpersonages worden vanwege financiele zekerheid voor hun familie de drugswereld in geholpen, al houd het daar wel op. Bij Weeds is het allemaal een stuk luchtiger, een stuk losser, en Breaking Bad houd het heel serieus, heel donker. Al is dat niet gek met een hoofdpersonage die een ernstige vorm van kanker heeft. Sowieso is Walt wel echt baas, en ben ik benieuwd hoe Jesse gaat veranderen, aangezien ik hem nu persoonlijk nogal een typische junk vind. Episode 1 van seizoen 2 gaan we nu aan beginnen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Ziek. Inmiddels bij seizoen 3 zeker? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Ik ben nu bij seizoen 4 ep 2. Vond seizoen 3 minder, wel goed voor het verhaal, maar die zware spanning was maar een paar momenten. Terwijl zeker in seizoen 1 en 2 het vaker echt gigantisch spannend was. Desalniettemin weer geslaagd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 januari 2012 Share Geplaatst 16 januari 2012 Halverwege seizoen 2 pas hoor Piet, het voordeel van kunnen multitasken ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik mag toch hopen dat seizoen 4 een stuk beter word dan de rest, want anders vind ik de mening (en zelfs dan nog denk ik) van vele dat dit ''een van de beste series'' op dit moment is toch wel heel erg overdreven. Halverwege seizoen 3 moet ik heel eerlijk zeggen dat de magie van seizoen 1 een beetje begint af te zwakken waardoor ik de serie niet meer dan gewoon goed vind. Waar een serie als Weeds een nadeel heeft dat de afleveringen te kort zijn, vind ik bij Breaking Bad de afleveringen net iets te lang. Ook moet ik heel eerlijk zijn dat ik het vrij mild vind voor een echte drama serie en niet grappig genoeg voor een comedy serie, waardoor ik me afvraag welke kant de makers op willen qua stijl. Nu klinkt dit heel negatief, maar dat ben ik niet hoor. De intro is heel bruut, de voorstukjes voor de intro ook heel sterk. Heel goed camerawerk wat me niet eerder echt opgevallen is bij een serie en een goede personage ontwikkeling. Misschien waren mijn verwachtingen wat te hoog vanwege de lovende kritieken overal, want mijn verwachtingen worden niet helemaal waar gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik weet niet, maar kan het ook komen omdat je teveel te snel achter elkaar kijkt? Dat je er dan moe van wordt? Ik kijk nu misschien 1 epistel per 2 dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Mwa, vind 2 en 3 ook zeker minder dan 1. Kan ook zijn doordat ik iig andere series gewend ben. HIMYM, TAAHM en TBBT gaan echt snel door, bij Breaking Bad heb je wel eens een scene waar gewoon niet zo veel gebeurd, maar wat wel mooi is gefilmd ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik vind niet echt dat je kan spreken van betere/mindere seizoenen. Elke aflevering, elke scène draagt bij aan de ontwikkeling van de personages. Kan zijn dat het ene seizoen je wat minder aanspreekt dan het andere, maar probeer het als een geheel te zien. Dan pas zul je de ware genialiteit van Breaking Bad en Vince Gilligan inzien. Klinkt een beetje gay maar you get the point Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja ik vind het ook zeker geniaal. Maar omdat ik snellere series gewend ben heb ik af en toe wel van chop chop. Komt er trouwens ook nog een 5e seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 Ik vind seizoen 3 tot nu toe juist echt geniaal. Die broers, prachtig. Ben nu bij eps 0308, en 0307 was echt _O_ En Aaron Paul zou elke post geprezen moeten worden. Absolute uberheld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Na het zien van alle 4 de seizoenen (ja fuck al die haters maar alvast) kan ik maar 1 ding zeggen, en dat is dat ik niet snap waarom deze serie zo de hemel in geprezen word. In mijn ogen is het een goede serie, maar zeker niet een van de beste die er nu op TV is. De verhaallijnen zijn voor een groot gedeelte redelijk voorspelbaar wat de verassing toch voor een groot gedeelte weghaalt. Ik heb me geen moment verveelt tijdens het kijken hoor, maar mijn (hoge) verwachtingen (mede dankzij jullie geschept) zijn jammer genoeg niet waar gemaakt. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik niet heel erg uitkijk naar seizoen 5, omdat ik niet echt een duidelijke richting zie die ze nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 4 seizoenen in een week, ga eens werk zoeken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja dan verpest je het voor jezelf hoor, Breaking Bad is een serie waar je rustig mee moet omspringen om er echt van te kunnen genieten. Maar niet 4 seizoenen in 3 dagen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Het snel achter elkaar kijken heeft bij geen enkele andere serie invloed gehad op hoe goed ik het vond, dus lijkt me stug dat het nu wel zo is. Verder in 5 dagen met 2 vrije weekend dagen er tussen, dus ook dat valt nog wel mee met maar 39 afleveringen van gemiddeld 45 min vind ik. En Piet, ik kan vanwege die operatie niet werken jongennnnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 18 januari 2012 Share Geplaatst 18 januari 2012 Die scene in seizoen 3 met die vlieg ... die hele episode is masterlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Nog 4 afleveringen te gaan, en dan hebben we seizoen 1 t/m 4 gezien, verdomd spannend nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Echt hè, ik ben ook zover. De muziek is ook ongeëvenaard. Deze serie is zo enorm goed in de details. Aaron Paul _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 29 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2012 Pff en toch vind ik BB een van de beste series ooit. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Echt hè, ik ben ook zover. De muziek is ook ongeëvenaard. Deze serie is zo enorm goed in de details. Aaron Paul _O_ Juh. Ik ben nu bij aflevering 11 van seizoen 4, viel gister in slaap halverwege, dus nu maar even af kijken. Kunnen we eindelijk eens beginnen met The Wire. W00t, wat is aflevering 11 briljant, vooral dat einde. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Ik heb hetzelfde, ik heb juist de laatste episode gezien, meesterlijke hoor. Nu toevallig ook van plan om aan The Wire te beginnen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Ik heb hetzelfde, ik heb juist de laatste episode gezien, meesterlijke hoor. Nu toevallig ook van plan om aan The Wire te beginnen ;) Ik begin nu aan de laatste, spannenddd! :< Briljant die laatste aflevering, ben benieuwd hoe het nu verder gaat in seizoen 5, alleen jammer dat het nog zo lang duurt. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Heb net het einde van seizoen 3 gezien wat geweldig was btw, en ik moet zeggen dat het tot nu toe echt een geniale serie is. Las ergens dat Lange vond dat het tempo te laag lag. Is ook wel een beetje zo bijvoorbeeld met die aflevering die enkel alleen maar over die vlieg gaat, maar dat maakt het verhaal wel wat realistischer. Sterke van de serie, las het net hier ook al, zijn de details. Allerlei kleine verwijzingen naar iets wat eerder is gebeurd, dat houd je steeds bezig. Echt een topserie, na Dexter mijn favoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten