Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

White Collar

JanKnul

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blijkbaar was vorige week weer zo'n semi seizoensfinale. Resterende 6 afleveringen worden vanaf januari uitgezonden. Wel jammer, aardige cliffhanger namelijk.

Dat wist ik niet?! Heb daar niet eens naar gekeken. Damn nu heb ik dus alleen Entourage nog en Weeds. :( Hopelijk is het snel tijd voordat Dexter begint.

Behoorlijk erg, maar weet niet eens meer hoe die laatste aflevering afloopt...!

EDIT: Ohja weet het alweer. Zeker een goede cliffhanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker weten!

[spoiler=Seizoensfinale S03]I hate Kramer, maar het was natuurlijk te verwachten dat zoiets zou gebeuren. Hoop dat het goed komt en dat hij gewoon weer voor de FBI gaat werken. Ook ben ik echt benieuwd naar de geschiedenis van Neil. Wie is die vrouw bijvoorbeeld en gaat hij ooit zijn pa aanpakken oid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat klopt inderdaad, maar [tekst]ben benieuwd naar de mensen die Neil achterwege houdt. Ik bedoel als Moz in principe niet weet wie het is, geeft het al aan dat Neil die mensen liever niet bekend maakt aan anderen. [/tekst].

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BUMP! 3 seizoenen erdoorheen gejaagd en wat heb ik genoten zeg. White Collar maakt een goede kans om in mijn top 3 te komen.

[spoiler=Einde seizoen 3] Ben heel benieuwd hoe ze dit gaan vervolgen. De vogel is gevlogen, en het lijkt me heel lastig om dat nog recht te breien met Peter en de FBI zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super goeie laatste aflevering van het seizoen inderdaad. Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen.

Edit: is geen einde van het seizoen, gister sowieso nog een aflevering, straks even terug kijken.

bewerkt door MD.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mozzzieee is wel een bossss. Theodore. :mrg: Toen hij oppas voor Diana was, traantjes in m'n ogen. Heerlijke kerel is het ook, alles wat ie zegt is interessant, grappig en zo fuckingg geniaal. Toen ie Peter geen suit meer noemde, stuk. :-D Of toen ie bijna dood ging; :-D Ging ie gesprek met Napoleon aan. Echt heerlijke gozert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar ik heb nu al heel wat 'top'series gezien en echt niemand kan tippen aan Mozzie aka The Dentist of Detroit aka Barry aka Dante Haversham aka The Cleaner aka Ivan Bliminse aka Theodore Teddy Winters. Die man is echt geweldig, ook altijd met 'z'n conspiracy theories, heerlijk gewoon:

After handing him a bundle of bendable straws:

Elizabeth: "You know, they do wash the glasses here."

Mozzie: "Oh yeah. Next you'll tell me that Paul McCartney wasn't replaced by a lookalike in 1966."

Peter: "Mozzie, the US Government is not conducting mind control experiments."

Mozzie: "Ha ha, that's what they've made you believe."

“If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story.”

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once."

"We can't change the direction of the wind, but we can adjust the sails."

It's like a Kardashian. Not very refined, but it has a lot of cargo space.

"A wise man once said it's fun to do the impossible."

"Life is more manageable when thought of as a scavenger hunt as opposed to a surprise party."

" Let's just say enigma gave paradox a very special hug." (Reply to Peter's "Where did you come from?!")

Die man ook altijd random met quotes van anderen, volgens mij in elke aflevering wel minimaal een paar heerlijke quotes random als antwoord gooien.

images?q=tbn:ANd9GcRLj5y3P_Cbem2ReK74xT35CaMZ2zdo5-xeetUqWS6Ge3iJ-wUeVA

Link naar opmerking
Deel via andere websites