MD. Geplaatst 25 juli 2011 Share Geplaatst 25 juli 2011 Seizoen 1 en twee inmiddels volledig gekeken. Komend weekend seizoen 3 althans wat er al van is :D Zaten op einde van seizoen 2 nog paar goeie afleveringen bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Blijkbaar was vorige week weer zo'n semi seizoensfinale. Resterende 6 afleveringen worden vanaf januari uitgezonden. Wel jammer, aardige cliffhanger namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 18 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2011 Blijkbaar was vorige week weer zo'n semi seizoensfinale. Resterende 6 afleveringen worden vanaf januari uitgezonden. Wel jammer, aardige cliffhanger namelijk. Dat wist ik niet?! Heb daar niet eens naar gekeken. Damn nu heb ik dus alleen Entourage nog en Weeds. :( Hopelijk is het snel tijd voordat Dexter begint. Behoorlijk erg, maar weet niet eens meer hoe die laatste aflevering afloopt...! EDIT: Ohja weet het alweer. Zeker een goede cliffhanger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Echt balen dat we weer tot januari moeten wachten.. Maar gelukkig beginnen er weer veel series in september. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Pff zieke cliffhanger in season 3 finale. Blijft toch een zeer vlot wegkijkende serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 maart 2012 Share Geplaatst 2 maart 2012 RTL5 is er na 1 seizoen mee gekapt om het uit te zenden :(. Dan maar via internet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2012 Zeker weten! [spoiler=Seizoensfinale S03]I hate Kramer, maar het was natuurlijk te verwachten dat zoiets zou gebeuren. Hoop dat het goed komt en dat hij gewoon weer voor de FBI gaat werken. Ook ben ik echt benieuwd naar de geschiedenis van Neil. Wie is die vrouw bijvoorbeeld en gaat hij ooit zijn pa aanpakken oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 maart 2012 Share Geplaatst 3 maart 2012 Die vrouw werd toch gewoon uitgelegd: [tekst]oude partner van zn pa bij de politie?[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 4 maart 2012 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2012 Ja, dat klopt inderdaad, maar [tekst]ben benieuwd naar de mensen die Neil achterwege houdt. Ik bedoel als Moz in principe niet weet wie het is, geeft het al aan dat Neil die mensen liever niet bekend maakt aan anderen. [/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Dit komt nu ook op vtm, zijn ze net 3 afleveringen ver in seizoen 1, tot nu toe vind ik het wel de moeite waard om te volgen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Geniaal einde van seizoen 3 ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 april 2012 Share Geplaatst 16 april 2012 BUMP! 3 seizoenen erdoorheen gejaagd en wat heb ik genoten zeg. White Collar maakt een goede kans om in mijn top 3 te komen. [spoiler=Einde seizoen 3] Ben heel benieuwd hoe ze dit gaan vervolgen. De vogel is gevlogen, en het lijkt me heel lastig om dat nog recht te breien met Peter en de FBI zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 juli 2012 Share Geplaatst 9 juli 2012 Bump! Deze week weer mensen, morgen in de States, dus Woensdag voor ons :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Dit is echt een toffe serie! Net de eerste aflevering gezien, plot is tof en leuke personages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 White Collar Vorige week seizoen 3 en 4 gekeken. Prima serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 23 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 23 juni 2013 Zeker een erg leuke serie. Volg hem nu al een tijdje. Kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 De laatste aflevering :o Wat een cliff-hanger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 13 januari 2014 Share Geplaatst 13 januari 2014 (bewerkt) Super goeie laatste aflevering van het seizoen inderdaad. Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen. Edit: is geen einde van het seizoen, gister sowieso nog een aflevering, straks even terug kijken. 17 januari 2014 bewerkt door MD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Seizoen 6 komt btw sowieso, wat een cliffhanger. Niet leuk meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 White Collar Heerlijk einde inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Mozzzieee is wel een bossss. Theodore. :mrg: Toen hij oppas voor Diana was, traantjes in m'n ogen. Heerlijke kerel is het ook, alles wat ie zegt is interessant, grappig en zo fuckingg geniaal. Toen ie Peter geen suit meer noemde, stuk. :-D Of toen ie bijna dood ging; :-D Ging ie gesprek met Napoleon aan. Echt heerlijke gozert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 White Collar Vind dat een prachtige kerel idd. Sowieso vind ik de karakters allemaal wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Klopt, maar ik heb nu al heel wat 'top'series gezien en echt niemand kan tippen aan Mozzie aka The Dentist of Detroit aka Barry aka Dante Haversham aka The Cleaner aka Ivan Bliminse aka Theodore Teddy Winters. Die man is echt geweldig, ook altijd met 'z'n conspiracy theories, heerlijk gewoon: After handing him a bundle of bendable straws: Elizabeth: "You know, they do wash the glasses here." Mozzie: "Oh yeah. Next you'll tell me that Paul McCartney wasn't replaced by a lookalike in 1966." Peter: "Mozzie, the US Government is not conducting mind control experiments." Mozzie: "Ha ha, that's what they've made you believe." “If you want a happy ending, that depends, of course, on where you stop your story.” "The reason for time is so that everything doesn't happen at once." "We can't change the direction of the wind, but we can adjust the sails." It's like a Kardashian. Not very refined, but it has a lot of cargo space. "A wise man once said it's fun to do the impossible." "Life is more manageable when thought of as a scavenger hunt as opposed to a surprise party." " Let's just say enigma gave paradox a very special hug." (Reply to Peter's "Where did you come from?!") Die man ook altijd random met quotes van anderen, volgens mij in elke aflevering wel minimaal een paar heerlijke quotes random als antwoord gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 20 juli 2014 Share Geplaatst 20 juli 2014 Mozzie _O_ Even snel 5 seizoenen er door heengejaagd en moet zeggen dat dit echt een toffe serie is, alleen mag ik Diana en die vader van Neal niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Goh, zit seizoen 6 terug te kijken. Wordt wel heel erg obvious dat Neal die 500 millie gaat naaien van de FBI en The Pink Panters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten