Bm Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 [YOUTUBE]4iisysmwB_k[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Uqb92o-7iuo[/YOUTUBE] [YOUTUBE]G-P3Pl-3EkY[/YOUTUBE] The Office US is een Amerikaanse adaptatie van de Britse comedyserie The Office. De serie heet ook gewoon The Office maar wordt in Nederland uitgezonden door Comedy Central onder de naam The Office US. The Office heeft een aantal prijzen gewonnen, waaronder een Golden Globe Award in 2006 voor hoofdrolspeler Steve Carell in de categorie Best Performance by an Actor in a Television Series - Musical or Comedy, een Emmy Award in 2006 in de categorie Outstanding Comedy Series en een Writers Guild of America Award in 2007 in de categorie Best Comedy Series. Officiële site Geniale comedy met Steve Carell in Optima Forma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2011 [YOUTUBE]4iisysmwB_k[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Uqb92o-7iuo[/YOUTUBE] [YOUTUBE]G-P3Pl-3EkY[/YOUTUBE] The Office US is een Amerikaanse adaptatie van de Britse comedyserie The Office. De serie heet ook gewoon The Office maar wordt in Nederland uitgezonden door Comedy Central onder de naam The Office US. The Office heeft een aantal prijzen gewonnen, waaronder een Golden Globe Award in 2006 voor hoofdrolspeler Steve Carell in de categorie Best Performance by an Actor in a Television Series - Musical or Comedy, een Emmy Award in 2006 in de categorie Outstanding Comedy Series en een Writers Guild of America Award in 2007 in de categorie Best Comedy Series. Officiële site Geniale comedy met Steve Carell in Optima Forma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Soms grappig, maar over het algemeen vind ik het niet zo heel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Steve Carell stopt ermee he :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoulrq77 Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 beetje erg droge humor, ook al kijk ik altijd, maar desondanks is het wel leuk om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DePrikkelFM Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Dit programma is vaker saai dan leuk, niet mijn soort humor.. niet echt de humor van de gemiddelde Nederlander volgens mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Ik vind dit juist zo geniaal. Heerlijk droge humor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Pff dit is echt zo geniaal he. Heb seizoen 1 t/m 5 op dvd. 6 en 7 waren toen nog niet uit op dvd. Zal zo eens kijken. Voor de eckte liefhebbers; http://www.cucirca.com/2009/06/18/watch-the-office-online/ Alle afleveringen online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 16 januari 2011 Share Geplaatst 16 januari 2011 Gortdroog, en supertof. Steve Carrell is een held en om zijn gezichtsuitdrukkingen kan ik al lachen. Hij heeft ook zo'n aanstekelijke lach :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Dwight Schrute is ook een held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 januari 2011 Share Geplaatst 17 januari 2011 Michael Scott. Wat een baas, echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 UK is beter. Véél beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 Ik vind UK nou niks.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 18 januari 2011 Share Geplaatst 18 januari 2011 UK is best goed, en lig daar ook altijd dubbel om. Maar US heeft Jim, Dwight, Pam, Micheal en Kevin:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Heb gisteren Seizoen 5 afgekeken, inderdaad wachten totdat ergens seizoenen 6 en 7 uitkomen. Vind die droge humor geweldig en ook die acties van Dwight en Jim zijn altijd geniaal. Maar denk sowieso dat het ook minder grappig is als je het niet altijd volgt en niet alle afleveringen hebt gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Oh, had dit topic nog niet gespot. Favorietje van mij, zal het altijd blijven. Dwight K. Schrute _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 27 januari 2011 Share Geplaatst 27 januari 2011 Haha ja met zijn geniale quotes Reject a woman, and she will never let it go. One of the many defects of their kind. Also, weak arms. When my mother was pregnant with me, they did an ultrasound and found she was having twins. When they did another ultrasound a few weeks later, they discovered that I had adsorbed the other fetus. Do I regret this? No, I believe his tissue has made me stronger. I now have the strength of a grown man and a little baby. Before I do anything I ask myself “Would an idiot do that?†And if the answer is yes, I do not do that thing. Security in this office park is a joke. Last year I came to work with my spud-gun in a duffel bag. I sat at my desk all day with a rifle that shoots potatoes at 60 pounds per square inch. Can you imagine if I was deranged? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 29 januari 2011 Share Geplaatst 29 januari 2011 Ghehe echt geniaal. Ben ondertussen weer bij seizoen 4, zometeen maar ff seizoen 6 en 7 bestellen als ergens te krijgen is. Inmiddels zijn er 6 seizoenen volledig uitgezonden en wordt seizoen 7 op dit moment uitgezonden in Amerika. De extra lange kersteditie (aflevering 11 en 12) was de laatste uitzending waarin Steve Carell meespeelt. De seizoenen 1 tot en met 5 zijn uitgebracht op dvd. Aan het einde van 2010 zal in de Verenigde Staten seizoen 6 uitgebracht worden. Europa zal pas begin april 2011 seizoen 6 op dvd kunnen verwachten Nee dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Van de week seizoen drie binnen gekregen op dvd, ben net bezig met de aflevering die begint met Jims imitatie van Dwight. Geniaal. :D Check. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 augustus 2011 Share Geplaatst 12 augustus 2011 Sinds 2 weken begonnen met kijken vanaf aflevering 1. Had al wel veel gezien op CC, maar nog nooit chronologisch. Moest aan het begin wel even wennen, de eerste afleveringen lijken namelijk wel héél erg op het origineel. Vanaf seizoen twee krijgt US echter meer een eigen smoel en wordt het met de aflevering leuker. Mooiste moment tot nu toe: Creed die zich halverwege seizoen twee of aan het begin van seizoen 3 uit het niets gaat voorstellen aan Meredith :D. Sowieso een helden personage die Creed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Kevin Mallone is ook zo'n held, helemaal als je hem als normaal persoon ziet zie je wat een briljante rol hij speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Zojuist op vakantie seizoen 6 afgekeken, nu wachten totdat seizoen 7 op DVD uitkomt. Wat Petterson zegt klopt overigens wel, eerste seizoen lijkt best veel op de UK versie maar daarna is de stijl wel wat anders geworden en ook beter imo. Ook heeft elk personage wel iets wat hem/haar zo sterk maakt, zelfs iemand als Creed die een wat kleinere rol heeft vind ik echt geweldig :mrgy: Vooral hoe die Creed dan altijd met van die vage opmerkingen komt en bijvoorbeeld vraagt 'Who's Pam' als Kevin tegen hem zegt dat Jim en Pam iets met elkaar hebben :mrgy: En natuurlijk the thats whats she said grappen blijven tijdloos :D [YOUTUBE]SAAi_42uIkQ[/YOUTUBE] Deze heb ik gisteren nog gezien, vond ik wel hilarisch momentje, sowieso vind ik Dwight eigenlijk wel het grappigst als ik moest kiezen, hoe die altijd de meest geniale dingen zegt met een uber serieus gezicht :mrgy: [YOUTUBE]4cD8y50fM_w[/YOUTUBE] Overigens stopt Steve Carrell er na seizoen 7 dus mee, James Spader zal erbij komen of hij echter ook de nieuwe baas wordt of iemand van de huidige cast hebben ze nog niet laten weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 d8QVdONvV84 :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 19 augustus 2011 Share Geplaatst 19 augustus 2011 Ja die haat op Toby is ook wel geniaal ja, vooral ook omdat die Toby zo zielig en treurig overkomt: [YOUTUBE]4pwYjcaBqP0[/YOUTUBE] Maakt ie eerst een geslaagde grap, komt ie met zoiets :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Een tijdje terug ook hiermee begonnen, maar helaas nog niet helemaal onder de indruk. Vooral erg jammer dat bepaalde delen gewoon letterlijk uit UK komen. Het zal voor mij ook wel niet zo goed worden als de Engelse versie, maar zolang ze het niet kopiëren en gewoon hun eigen variant maken kan het wat mij betreft nog best wel goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten