Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Weeds

Hurricane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wederom een goede aflevering, seizoen begint weer goed. Verhaal is een goede kant op gegaan, wat van te voren lastig in te schatten was. De verhaallijnen die nu aangekaart worden lijken mij ook zeer tof, dus ik ben weer tevreden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, die scene in seizoen 3, aflevering 1 in het begin dat zo'n gezin binnen komt lopen terwijl Nancy en Conrad ''berooft'' worden van hun weed, als dat kleine meisje dat wegloopt en ''bye'' roept, en al die gangster heel lief hetzelfde terug roepen, schitterend (y).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft een sterke serie, maar ik begin me nu echt zwaar te ergeren aan de korte speelduur van de aflveringen. Heb er al eerder kritiek op geleverd, maar het begint nu een beetje te gek te worden. De verschillende verhaallijnen krijgen zo veel te weinig aandacht per aflevering :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me er bij neergelegd onder het motto ''Liever 25 minuten, dan helemaal geen minuten''. ;) Maar het blijft zeer jammer ja.

Krijg trouwens van een collega seizoen 1 op bluray, hij vind de serie geen flikker aan, dus kassa voor mij. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Hey Marvin, still dealing weed with Nancy?"

"Say hi to U-Turn for me!"

Doug _O_ :D.

Ik ging helemaal strak ja. Alleen waar is Conrad :( Volgens imdb gaat hij dit seizoen terug komen! :D Alleen wel de minste aflevering so far, maar dat gaat vast nog goed komen. Alleen nog 6 afleveringen maar :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites