Glenn08 Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Klopt het, maar zag ik nou net Nancy voor het eerst smoken sinds seizoen 1. In seizoen 3 zit ze ook te smoken met Conrad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Heb S03 op de HD staan, welke aflevering is het? Want in deze aflevering werd er door de makers ook gehint dat het de eerste keer was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Uhm welke aflevering juist weet ik niet, maar het is die aflevering dat Conrad en Nancy op een stoel gaan zitten om hun plantjes te zien groeien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 juli 2011 Share Geplaatst 12 juli 2011 Wederom een goede aflevering, seizoen begint weer goed. Verhaal is een goede kant op gegaan, wat van te voren lastig in te schatten was. De verhaallijnen die nu aangekaart worden lijken mij ook zeer tof, dus ik ben weer tevreden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 juli 2011 Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik ben vooral tevreden met de kant die Silas op lijkt te gaan, leuke wending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 juli 2011 Share Geplaatst 17 juli 2011 Haha, die scene in seizoen 3, aflevering 1 in het begin dat zo'n gezin binnen komt lopen terwijl Nancy en Conrad ''berooft'' worden van hun weed, als dat kleine meisje dat wegloopt en ''bye'' roept, en al die gangster heel lief hetzelfde terug roepen, schitterend (y). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 ''Hey, I was looking for that'' :mrgy: En die tweeling, haha :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 juli 2011 Share Geplaatst 19 juli 2011 Blijft een sterke serie, maar ik begin me nu echt zwaar te ergeren aan de korte speelduur van de aflveringen. Heb er al eerder kritiek op geleverd, maar het begint nu een beetje te gek te worden. De verschillende verhaallijnen krijgen zo veel te weinig aandacht per aflevering :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 juli 2011 Share Geplaatst 20 juli 2011 Ik heb me er bij neergelegd onder het motto ''Liever 25 minuten, dan helemaal geen minuten''. ;) Maar het blijft zeer jammer ja. Krijg trouwens van een collega seizoen 1 op bluray, hij vind de serie geen flikker aan, dus kassa voor mij. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Heerlijke aflevering! HEERLIJK! Kan niet wachten tot volgende week! Told you so! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 26 juli 2011 Share Geplaatst 26 juli 2011 Te. fucking. korte. afleveringen. En te vet einde! Volgende week beloofd veel goeds! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 [spoiler=Promo 7x06][YOUTUBE]qjbxOlS3G0w[/YOUTUBE] Even in spoiler voor de mensen die de laatste aflevering nog niet gezien hebben (SCHIET EENS OP!). Serieus, wat een heerlijke wending! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 _O_ Weer echt een top aflevering :) Vind dit echt een hele toffe richting die ze opgaan. Hoop wel dat Conrad nog terug komt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 _O_ Weer echt een top aflevering :) Vind dit echt een hele toffe richting die ze opgaan. Hoop wel dat Conrad nog terug komt :) Dat dus inderdaad. Vertederend stukje, Nancy en Stevie samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Als ik IMDB moet geloven dan komt hij de volgende aflevering terug.:D_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Hmm, misschien toch maar eens aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 "Hey Marvin, still dealing weed with Nancy?" "Say hi to U-Turn for me!" Doug _O_ :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 "Hey Marvin, still dealing weed with Nancy?" "Say hi to U-Turn for me!" Doug _O_ :D. Ik ging helemaal strak ja. Alleen waar is Conrad :( Volgens imdb gaat hij dit seizoen terug komen! :D Alleen wel de minste aflevering so far, maar dat gaat vast nog goed komen. Alleen nog 6 afleveringen maar :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hahahaha wat is Doug toch geweldig _O_. Vond 'm vet hoor deze episode, ook mooi die ontwikkelingen met Silas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Vanavond maar eens met seizoen 6 beginnen als ik bij ben met m'n andere serie ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 augustus 2011 Share Geplaatst 11 augustus 2011 Dat je dat kan, damn vooral bij die finale kon ik niet wachten. Pop goes the weasel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 13 augustus 2011 Share Geplaatst 13 augustus 2011 Zo heb weer heel seizoen 6gezien, straks maar weer eens met 7 beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 augustus 2011 Share Geplaatst 14 augustus 2011 Begonnen aan seizoen 1, ben nu aan het kijken. hahaha oke, blijvertje dit. Kapotlachen om die Shane als z'n broer met dat meisje op die tafel zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Shane is inderdaad baasje, maar qua humor is Andy toch the man in charge. Morgen weer nieuwe aflevering, can't wait :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik moet voor het eerst ook op een nieuwe aflevering wachten, heerlijke serie:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten