Big Mike Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Morgen weer :) Toch wel een aanrader he, net zoals ik had bij Entourage :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ja echt een aanrader inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 [spoiler=Seizoen 7]IMDB heeft Conrad Sheppard (Romany Malco) weer van de lijst met acteurs in 2011 voor Weeds gehaald, shame :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 [spoiler=Seizoen 7]Pfff jammer, had echt gehoopt dat hij nog terug zou komen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Haha dat einde :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Michelle Trachtenberg _O__O__O__O__O__O__O__O_ Weeds is zojuist nóg meer awesome geworden. En dat einde, beste einde ooit imo. Wat een TOPaflevering :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Haha dat einde :*) Indeed, dikke smiley op mijn face. ''Do you have any stepfathers (oid)?'' ''Yeah, one is dead, and well the other one, dead...'' ''Fuck, where are you from'' ''The Suburbs'' :D Gesprek van Shane en die politieagent (kudo's voor dat verhaal ook, zeer interessant) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Benieuwd waar ze heen gaan met die verhaallijn. Ik wil gewoon dat Shane de hele boel gaat runnen, wordt er eindelijk eens fatsoenlijk zaken gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Bijna klaar met S1. I'm hooked. Kan niet wachten tot S2 en 3 klaar zijn met downloaden, gaat dramatisch langzaam ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Wederom top! Vind dit een van de betere seizoenen tot nu toe, goede verhaallijnen, en het lijkt alsof ze richting een einde aan het schrijven zijn, zou het niet gek vinden mocht seizoen 8 of 9 de laatste zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Moet em nog kijken, maar je kan zo'n serie natuurlijk niet langdurig rekken. Ze kunnen beter stoppen op een hoogtepunt, en niet de serie kapot maken met zwakke seizoenen die totaal niks toevoegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ik snap echt niks van seizoen 3. Ik voel hem gewoon niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Wat is Weeds toch geweldig, een van de weinige series die echt constant dit hoge niveau blijft behouden. [spoiler=E09]Dit einde zag ik wel van ver aankomen, maar vond 't alsnog een aardige shock. Michelle Trachtenberg was ik nog gewend als modepopje uit Gossip Girl maar dat imago is ze helemaal kwijt nu :D. Vind de rol van Shane ook erg tof, super ontwikkeling maakt die mee. Yep, vette episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 Wat vinden jullie het minste seizoen? Ben nu bij de finale van 3, maar merk dat ik die wel minder vind dan 1 en 2. Behalve _O_Do_O_ug W_O_ils_O_on_O_ dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2011 Gisteren begonnen aan seizoen 7, en al meteen weer in het verhaal gezogen en terug verslaafd :mrgy: En Doug blijft een held inderdaad :-D [spoiler=spoiler]Schitterend om te zien hoe Shane zich ontwikkeld, een sluw ventje (y) Krijgt nu net die jobaanbieding, E07 [spoiler=S07E09]Werkelijk kapot gaan hier om Andy, heerlijk hoe hij Zoya aanpakt :-D :mrgy: En Doug bij de SEC, geniaal ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 [spoiler=E10]Serieus, niet de beste van het seizoen, maar deze serie heeft zo'n constant hoog niveau dat het gewoon niet meer normaal is. Waar andere series altijd wel tegenvallende episodes hebben in een seizoen, is dit gewoon niet normaal goed. Weer heel erg genoten van de aflevering, leuke plottwist natuurlijk, vraag me af hoe het af gaat lopen dit seizoen (nog 3 afleveringen maar :(). Andy was weer top, Doug aan het begin met de opening credits en sowieso in de aflevering zelf. ''Do you have a bodycount? Well, the Botwins do...'' Kwam trouwens op internet deze poster tegen voor seizoen 6, wel nice imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Vond dit juist een van de tofste episodes Lange. [spoiler=E10]Die intro's zijn sowieso altijd vet, maar deze met Doug kon ik al gelijk om lachen. Andy was weer grappig met z'n psycho nailgun act :mrgy: En die hele ''twist'' dat de politie die Pouncy house gasten pakt terwijl Silas net een deal met ze maakt vind ik wel vet. Benieuwd hoe het gaat uitpakken iig. Hoe Nancy ook ''the good parent'' speelt tegen die agent, meesterlijk echt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 augustus 2011 Share Geplaatst 30 augustus 2011 Vond hem ook alles behalve slecht hoor. ;) Leuk feitje, de acteur die Shane speelt heeft op 9 jarige leeftijd ook de stem van Nemo (in Finding Nemo) gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 31 augustus 2011 Share Geplaatst 31 augustus 2011 Hij speelde ook Egg in Malcolm in the Middle (voor de eckte kenners) :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 1 september 2011 Auteur Share Geplaatst 1 september 2011 [spoiler=E10]S.E.C. = Sucks Everyone's Cock Doug _O_ Werkelijk dubbelgaan met Andy: "Wait, where's my key?" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 september 2011 Share Geplaatst 4 september 2011 Geen Weeds deze week :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Why not :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Labor Day gister in Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Shane _O_ Ben nu bij S6E6 haha stukgaan als die Ignacio wegrijdt :-D allemaal zwaaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Newson Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Weeds _O_! Jammer dat de mexicanen weg zijn, vooral Ignacio was een koning :mrgy:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten