Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Weeds

Hurricane

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Haha dat einde :*)

Indeed, dikke smiley op mijn face.

''Do you have any stepfathers (oid)?''

''Yeah, one is dead, and well the other one, dead...''

''Fuck, where are you from''

''The Suburbs''

:D

Gesprek van Shane en die politieagent (kudo's voor dat verhaal ook, zeer interessant)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is Weeds toch geweldig, een van de weinige series die echt constant dit hoge niveau blijft behouden.

[spoiler=E09]Dit einde zag ik wel van ver aankomen, maar vond 't alsnog een aardige shock. Michelle Trachtenberg was ik nog gewend als modepopje uit Gossip Girl maar dat imago is ze helemaal kwijt nu :D. Vind de rol van Shane ook erg tof, super ontwikkeling maakt die mee.

Yep, vette episode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren begonnen aan seizoen 7, en al meteen weer in het verhaal gezogen en terug verslaafd :mrgy:

En Doug blijft een held inderdaad :-D

[spoiler=spoiler]Schitterend om te zien hoe Shane zich ontwikkeld, een sluw ventje (y) Krijgt nu net die jobaanbieding, E07

[spoiler=S07E09]Werkelijk kapot gaan hier om Andy, heerlijk hoe hij Zoya aanpakt :-D :mrgy: En Doug bij de SEC, geniaal ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=E10]Serieus, niet de beste van het seizoen, maar deze serie heeft zo'n constant hoog niveau dat het gewoon niet meer normaal is. Waar andere series altijd wel tegenvallende episodes hebben in een seizoen, is dit gewoon niet normaal goed. Weer heel erg genoten van de aflevering, leuke plottwist natuurlijk, vraag me af hoe het af gaat lopen dit seizoen (nog 3 afleveringen maar :(). Andy was weer top, Doug aan het begin met de opening credits en sowieso in de aflevering zelf.

''Do you have a bodycount? Well, the Botwins do...''

Kwam trouwens op internet deze poster tegen voor seizoen 6, wel nice imo.

weeds.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond dit juist een van de tofste episodes Lange.

[spoiler=E10]Die intro's zijn sowieso altijd vet, maar deze met Doug kon ik al gelijk om lachen. Andy was weer grappig met z'n psycho nailgun act :mrgy:

En die hele ''twist'' dat de politie die Pouncy house gasten pakt terwijl Silas net een deal met ze maakt vind ik wel vet. Benieuwd hoe het gaat uitpakken iig. Hoe Nancy ook ''the good parent'' speelt tegen die agent, meesterlijk echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites