Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dexter

Mitashi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 985
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oké, het werd inderdaad steeds minder. En het niveau van s04 is daarna niet meer gehaald, maar het blijft een topserie voor mij persoonlijk. Helaas wel een die net iets te lang door is gegaan.

Ook omdat ik het zo goed als vanaf dag 1 heb gevolgd blijf ik Dexter verdedigen. Het was altijd boeiend. De laatste jaren werd het inderdaad steeds minder realistisch, maar aan de andere kant: de serie is nooit echt realistisch geweest als je het mij vraagt. En een einde maken aan een serie is toch wel vrij moeilijk. Je zult sowieso niet iedereen tevreden stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ook nog de voorlaatste en laatste aflevering gekeken. Vind het wel apart dat je hier en daar sommigen leest die opeens de hele serie gaan afkraken, is toch ook bullshit. Klopt dat het wel wat minder was geworden, maar heb persoonlijk van seizoen 1 tot 7 gewoon steeds genoten. Maar hoe optimistisch ik ook ben, dit laatste seizoen was idd heel erg wazig :cab: ook die finale nu deed me eigenlijk niet zo heel veel ook al [tekst]gaat Deb dood[/tekst], meh. Seizoen zat echt vol met rare wendingen en onlogische zaken, compleet met een einde waar Dexter [tekst]levend uit een orkaan komt[/tekst]? Deed me denken aan het einde van The Dark Knight Rises :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites