Magikarp Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Vandaag maar eens aan beginnen ;o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Hmmm, vooralsnog is het 1>3>2, het niveau gaat zeker omhoog maar is nog niet het niveau van seizoen 1. [spoiler=]Beetje jammer dat Billie Kent er weer uitgegooid wordt, begon haar wel leuk te vinden in de serie, daarnaast worden de karakaters wel weer lekker ver uitgewerkt. Mis Jimmy nog steeds wel, was de held van de serie Niet mee eens ik vind het 2>1>3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Boardwalk Empire begint toch langzamerhand wel mijn favoriete serie van het moment te worden. Alleen krijgen we wat mij betreft nog wat te weinig van Al Capone, Lucky Luciano en Meyer Lansky te zien. Dat zijn de grootste helden uit de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Eerste ep gezien. Begon wel leuk. Ben benieuwd naar de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Boardwalk Empire begint toch langzamerhand wel mijn favoriete serie van het moment te worden. Alleen krijgen we wat mij betreft nog wat te weinig van Al Capone, Lucky Luciano en Meyer Lansky te zien. Dat zijn de grootste helden uit de serie. Ik vind Rothstein een heerlijk personage. Die nonchalante kop van die man, hoe gru-we-lijk gecast _O_ En natuurlijk Yip Rosetti, de grootste baas van het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 15 november 2012 Share Geplaatst 15 november 2012 Ik vind Rothstein een heerlijk personage. Die nonchalante kop van die man, hoe gru-we-lijk gecast _O_ En natuurlijk Yip Rosetti, de grootste baas van het moment. Rothstein en Gyp ook inderdaad, al zullen die twee allebei het onderspit moeten delen uiteindelijk. Capone, Luciano en Lansky zijn de mannen die we zolang de serie draaiende blijft wel terug zullen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 HBO start HBO Experience in Kalverstraat donderdag 22 november 2012 - 14:52 | Reageer! De Amerikaanse betaalzender HBO opent maandag 26 november de HBO Experience in Amsterdam. Een brandstore in de Kalverstraat is speciaal ingericht om consumenten kennis te laten maken met HBO. Twee weken lang kan het winkelende publiek terecht bij de HBO Experience. In de HBO-brandstore ligt de focus op de televisieserie Game Of Thrones en Boardwalk Empire. Op verschillende televisieschermen worden constant trailers getoond. Daarnaast maakt de HBO Experience gebruik van hologrammen en picture walls. Consumenten kunnen ook op verschillende tablets de dienst HBO Go proberen. Marketingmanager Ruth de Jager meldt dat het lastig in te schatten is hoeveel mensen de brandstore gaan bezoeken. “Wekelijks lopen er 900.000 mensen in de Kalverstraat. Die krijg je natuurlijk niet allemaal binnen. Ik denk dat we uiteindelijk duizenden consumenten mogen verwelkomen.” De HBO Experience wordt aanstaande maandag geopend door de Amerikaanse acteur Vincent Piazza. Hij speelt al drie seizoenen het personage Lucky Luciano in Boardwalk Empire. Als iemand de tijd kan achterhalen ben ik enorm dankbaar!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Veel verder dan dat het 's middags is ben ik nog niet gekomen, kom misschien ook nog wel even langs als er een 'echt' tijdstip is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 27 november 2012 Auteur Share Geplaatst 27 november 2012 [spoiler=s03e11]Capone_O_ Wat een geniaal eindshot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Seizoen 1 binnengehaald, eens zien of het wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 Seizoen 1 binnengehaald, eens zien of het wat is. Binnen een week ben je hier terug met mededeling dat je helemaal bij bent met seizoen 3 :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 november 2012 Share Geplaatst 27 november 2012 [spoiler=s03e11]Capone_O_ Wat een geniaal eindshot Beter had ik het niet kunnen verwoorden. Sowieso een sterke aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 28 november 2012 Share Geplaatst 28 november 2012 Wat een heerlijke serie is dit toch.Ijzersterke aflevering, zeker [spoiler=S03E11]En Capone _O_ . Man, man, wat een ongelooflijke held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Het is weer voorbij(voorlopig). Ik ga dit missen :'( Vond dit seizoen beste tot nu toe. Kom tot een 10 omdat hoger helaas niet kan. Echt enorm genoten. Als seizoen 4 en 5 deze lijn volhouden komt het in mijn top 10-5 serie's. Nu is het top 15-20 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Schrijf Bobby Cannavale maar alvast op voor een Emmy volgend jaar als best supporting actor, wat heb ik genoten van die man dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Schrijf Bobby Cannavale maar alvast op voor een Emmy volgend jaar als best supporting actor, wat heb ik genoten van die man dit seizoen. QFT, heerlijk seizoen inderdaad. Richard Harrow _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 QFT, heerlijk seizoen inderdaad. Richard Harrow _O_ Gyp Rosetti _O_ Richard Harrow _O_ Al Capone _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 (bewerkt) Begonnen aan seizoen drie. Jammer dat [tekst]Jimmy dood is[/tekst], toch een favorietje hier. Vind het wel mooi [tekst]hoe geen enkel karakter veilig lijkt te zijn. Nu ook met Manny Horvitz, ook een mooi personage, wordt even meedogenloos omgelegd.[/tekst] Oja, Gyp Rosetti _O_. Hopelijk komt hij veel voor dit seizoen. 19 december 2012 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 december 2012 Share Geplaatst 19 december 2012 Dan ben je in for een treat [MENTION=8140]Petterson[/MENTION] Gyp is de ster van dit seizoen xD ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 december 2012 Share Geplaatst 25 december 2012 En het zit er weer op :). Geweldig seizoen, klein dipje na aflvering 5, maar vanaf 8 wordt nog even een eindspurt van jewelste ingezet. En ik wil niet herhaling vallen, maar inderdaad: Rosetti, Capone, Harrow. Stuk voor stuk fucking helden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 S1 gehad en in 3 dagen uitgekeken. En dat met 2 schooldagen :-D Heerlijke serie en inmiddels ook al begonnen aan volgende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 (bewerkt) Net seizoen 2 afgewerkt... [spoiler=spoiler]Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat Nucky zijn rijk uit elkaar ging vallen, of toch enigszins stap voor stap. Maar nee, doen ze even mijn favoriete personage verdwijnen (Jimmy dus). Echt zuur hoor, had gehoopt dat ze Manny en Eli gingen omleggen. Altijd zo'n baalmoment, heb dan nooit zin om verder te kijken:cab: Ze kunnen het goedmaken door Al Capone dieper uit te werken! Zucht :( 27 januari 2013 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2013 Share Geplaatst 2 maart 2013 Ook begonnen met Boardwalk Empire, en ik moet zeggen dat dit na 3 afleveringen nu al echt een topserie is :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 maart 2013 Share Geplaatst 29 maart 2013 Heerlijk einde van seizoen 3 (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Ook begonnen, nu 5 afleveringen gezien. Tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten