Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

HBO: Boardwalk Empire

kiewiet

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 168
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmmm, vooralsnog is het 1>3>2, het niveau gaat zeker omhoog maar is nog niet het niveau van seizoen 1.

[spoiler=]Beetje jammer dat Billie Kent er weer uitgegooid wordt, begon haar wel leuk te vinden in de serie, daarnaast worden de karakaters wel weer lekker ver uitgewerkt. Mis Jimmy nog steeds wel, was de held van de serie

Niet mee eens ik vind het 2>1>3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boardwalk Empire begint toch langzamerhand wel mijn favoriete serie van het moment te worden. Alleen krijgen we wat mij betreft nog wat te weinig van Al Capone, Lucky Luciano en Meyer Lansky te zien. Dat zijn de grootste helden uit de serie.

Ik vind Rothstein een heerlijk personage. Die nonchalante kop van die man, hoe gru-we-lijk gecast _O_ En natuurlijk Yip Rosetti, de grootste baas van het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Rothstein een heerlijk personage. Die nonchalante kop van die man, hoe gru-we-lijk gecast _O_ En natuurlijk Yip Rosetti, de grootste baas van het moment.

Rothstein en Gyp ook inderdaad, al zullen die twee allebei het onderspit moeten delen uiteindelijk. Capone, Luciano en Lansky zijn de mannen die we zolang de serie draaiende blijft wel terug zullen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HBO start HBO Experience in Kalverstraat

donderdag 22 november 2012 - 14:52 | Reageer!

De Amerikaanse betaalzender HBO opent maandag 26 november de HBO Experience in Amsterdam. Een brandstore in de Kalverstraat is speciaal ingericht om consumenten kennis te laten maken met HBO.

Twee weken lang kan het winkelende publiek terecht bij de HBO Experience. In de HBO-brandstore ligt de focus op de televisieserie Game Of Thrones en Boardwalk Empire. Op verschillende televisieschermen worden constant trailers getoond. Daarnaast maakt de HBO Experience gebruik van hologrammen en picture walls. Consumenten kunnen ook op verschillende tablets de dienst HBO Go proberen.

Marketingmanager Ruth de Jager meldt dat het lastig in te schatten is hoeveel mensen de brandstore gaan bezoeken. “Wekelijks lopen er 900.000 mensen in de Kalverstraat. Die krijg je natuurlijk niet allemaal binnen. Ik denk dat we uiteindelijk duizenden consumenten mogen verwelkomen.”

De HBO Experience wordt aanstaande maandag geopend door de Amerikaanse acteur Vincent Piazza. Hij speelt al drie seizoenen het personage Lucky Luciano in Boardwalk Empire.

Als iemand de tijd kan achterhalen ben ik enorm dankbaar!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is weer voorbij(voorlopig). Ik ga dit missen :'( Vond dit seizoen beste tot nu toe. Kom tot een 10 omdat hoger helaas niet kan. Echt enorm genoten. Als seizoen 4 en 5 deze lijn volhouden komt het in mijn top 10-5 serie's. Nu is het top 15-20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen aan seizoen drie. Jammer dat [tekst]Jimmy dood is[/tekst], toch een favorietje hier. Vind het wel mooi [tekst]hoe geen enkel karakter veilig lijkt te zijn. Nu ook met Manny Horvitz, ook een mooi personage, wordt even meedogenloos omgelegd.[/tekst]

Oja, Gyp Rosetti _O_. Hopelijk komt hij veel voor dit seizoen.

bewerkt door Petterson
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net seizoen 2 afgewerkt...

[spoiler=spoiler]Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat Nucky zijn rijk uit elkaar ging vallen, of toch enigszins stap voor stap. Maar nee, doen ze even mijn favoriete personage verdwijnen (Jimmy dus). Echt zuur hoor, had gehoopt dat ze Manny en Eli gingen omleggen. Altijd zo'n baalmoment, heb dan nooit zin om verder te kijken:cab: Ze kunnen het goedmaken door Al Capone dieper uit te werken!

Zucht :(

bewerkt door Hurricane
Link naar opmerking
Deel via andere websites