Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Family Guy

Wesley.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oke, volgens Bierdopje en wat postende nitwits ergens op het internet was er afgelopen zondag gewoon een aflevering van Family Guy, eentje waarin de personages van de andere series van Seth McFarlane ook in voorkwamen. Alleen, nergens te vinden. dikke vette bummer :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of iemand de aflevering van vandaag heeft gezien (s10e02) maar dit was de slechtste aflevering die ze hebben gemaakt. Echt verschrikkelijk was dit. Ik vond het al steeds slechter worden maar ik vond deze aflevering om te huilen.

Eens, was niet al te best. [spoiler=S10E02]Om het zieken van Meg opeens serieus te nemen kan gewoon niet, had ook verwacht dat Lois in een lachen zou uitbarsten na die tirade van Meg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens, was niet al te best. [spoiler=S10E02]Om het zieken van Meg opeens serieus te nemen kan gewoon niet, had ook verwacht dat Lois in een lachen zou uitbarsten na die tirade van Meg.

[spoiler=S10E02]Het enigste stukje waar ik wel om kon lachen was het stukje met die negerin en die italiaan. Voorderest was er weinig aan. Grafisch gezien is de serie een stuk beter geworden maar de verhalen zelf zijn een stuk minder. Ik mis de oude family guy, met de slechte stewie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S10E02]Het enigste stukje waar ik wel om kon lachen was het stukje met die negerin en die italiaan. Voorderest was er weinig aan. Grafisch gezien is de serie een stuk beter geworden maar de verhalen zelf zijn een stuk minder. Ik mis de oude family guy, met de slechte stewie.

American Dad's orkaan aflevering was gelukkig wel leuk, wel idioot dat ze twee keer het zelfde 'thema' gebruiken in hun series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

American Dad's orkaan aflevering was gelukkig wel leuk, wel idioot dat ze twee keer het zelfde 'thema' gebruiken in hun series.

Was een stuk leuker dan Family guy ja. The cleveland show heb ik nog niet gezien maar als ik de titel (The Cleveland Show 3x02 The Hurricane) zie dan denk ik dat ze in die show ook hetzelfde thema hebben gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites