Hansje Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 [YOUTUBE]xjfp04ttYdg[/YOUTUBE] Hahaha, nog nooit gezien. Geniaal ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 [YOUTUBE]byPSfzfVkvE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ErPsx8zdnX4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Nieuwste seizoen is ook weer geniaal [YOUTUBE]lDxon1lHMJw[/YOUTUBE] [YOUTUBE]KaPA8-JI0oU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]fxIRZQlFijU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]VpBJsVw000w[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Haha die tweede en laatste. :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoeryAFCA Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Die 3e vind ik ook wel droog :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Family Guy _O_ prachtige show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 25 april 2011 Share Geplaatst 25 april 2011 [YOUTUBE]dBL_FeKeZ7s[/YOUTUBE] :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 26 april 2011 Share Geplaatst 26 april 2011 Ben echt verslaafd aan FG. Echt geweldige humor. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 [YOUTUBE]KJCfUm21BsI[/YOUTUBE] ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Haha ja die is geweldig ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Oke, volgens Bierdopje en wat postende nitwits ergens op het internet was er afgelopen zondag gewoon een aflevering van Family Guy, eentje waarin de personages van de andere series van Seth McFarlane ook in voorkwamen. Alleen, nergens te vinden. dikke vette bummer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Nog een goeike: [YOUTUBE]4eYSpIz2FjU[/YOUTUBE] ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 hahaha, helden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 [YOUTUBE]lich59xsjik&feature=related[/YOUTUBE] Ook een legendarisch stukje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 [YOUTUBE]2WNrx2jq184[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 [YOUTUBE]C87npAySf5s[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik blijf die firetruck geniaal vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eboue Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 Epic [YOUTUBE]kP2G-IBD3Jk[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurado Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 :mrgy: [YOUTUBE]2WNrx2jq184[/YOUTUBE] Deze blijft echt geniaal, ook trouwe fammily guy, volger hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik weet niet of iemand de aflevering van vandaag heeft gezien (s10e02) maar dit was de slechtste aflevering die ze hebben gemaakt. Echt verschrikkelijk was dit. Ik vond het al steeds slechter worden maar ik vond deze aflevering om te huilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ik weet niet of iemand de aflevering van vandaag heeft gezien (s10e02) maar dit was de slechtste aflevering die ze hebben gemaakt. Echt verschrikkelijk was dit. Ik vond het al steeds slechter worden maar ik vond deze aflevering om te huilen. Eens, was niet al te best. [spoiler=S10E02]Om het zieken van Meg opeens serieus te nemen kan gewoon niet, had ook verwacht dat Lois in een lachen zou uitbarsten na die tirade van Meg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Eens, was niet al te best. [spoiler=S10E02]Om het zieken van Meg opeens serieus te nemen kan gewoon niet, had ook verwacht dat Lois in een lachen zou uitbarsten na die tirade van Meg. [spoiler=S10E02]Het enigste stukje waar ik wel om kon lachen was het stukje met die negerin en die italiaan. Voorderest was er weinig aan. Grafisch gezien is de serie een stuk beter geworden maar de verhalen zelf zijn een stuk minder. Ik mis de oude family guy, met de slechte stewie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 [spoiler=S10E02]Het enigste stukje waar ik wel om kon lachen was het stukje met die negerin en die italiaan. Voorderest was er weinig aan. Grafisch gezien is de serie een stuk beter geworden maar de verhalen zelf zijn een stuk minder. Ik mis de oude family guy, met de slechte stewie. American Dad's orkaan aflevering was gelukkig wel leuk, wel idioot dat ze twee keer het zelfde 'thema' gebruiken in hun series. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 American Dad's orkaan aflevering was gelukkig wel leuk, wel idioot dat ze twee keer het zelfde 'thema' gebruiken in hun series. Was een stuk leuker dan Family guy ja. The cleveland show heb ik nog niet gezien maar als ik de titel (The Cleveland Show 3x02 The Hurricane) zie dan denk ik dat ze in die show ook hetzelfde thema hebben gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Ja, deze afleveringen stonden geplant voor vorig seizoen maar gingen niet door vanwege de Orkaan in Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten