iSimic Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Zijn er nog mensen die dit volgen? [spoiler=Spoiler seizoen 2]Het 2de seizoen is behoorlijk zwak al geven de laatste paar afleveringen een beetje hoop. De eerste paar afleveringen waren zeer zwak geschreven en de personages zijn op een paar na allemaal vervelend. Het is ook te merken dat er mensen weg moesten en dat de opvolgers nog niet weten wat ze met de serie moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 15 november 2011 Share Geplaatst 15 november 2011 Serie is sinds de 1e paar afleveringen van seizoen 1 niet meer om aan te zien, zonde want het heeft/had zeker wel potentie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Ik wil seizoen 2 achter elkaar zien. Geen zin om tijden te wachten op een nieuwe aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Ik vind het echt niet heel veel zwakker eigenlijks. @iSimic, wie vind jij dan vervelende personages? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 16 november 2011 Share Geplaatst 16 november 2011 Ik vind het echt niet heel veel zwakker eigenlijks. @iSimic, wie vind jij dan vervelende personages? [spoiler=Spoiler seizoen 2]Eigenlijk alle vrouwen want die voegen echt helemaal niets toe. En dan vooral die Andrea is zwaar vervelend. En het zijn ook kleine dingen die vervelend zijn, zoals in s02e01 dat Dale op de uitkijk staat en gewoon mist hoe er honderden zombies aankomen lopen en ze pas ziet op het moment dat ze 20 meter verderop staan. Dit zijn ook dingen waardoor ik de personages vervelend ga vinden. http://bighollywood.breitbart.com/kschlichter/2011/10/19/is-the-walking-dead-terminal-yes-because-its-stupid/ Als je tijd hebt moet je dat maar lezen, daarin staan een aantal dingen waarin The Walking dead gewoon faalt. Voor als je daar geen zin in heb heb ik hier een paar quotes. The hero, a sheriff’s deputy who, for reasons that remain unclear to me, still insists on wearing his full deputy uniform, complete with shiny badges on his chest and Smokey Bear hat.. Then there’s the stuff about guns. The dozen or so survivors in the little band seem to have plenty of guns. It’s just that the hero and his cop buddy have decided no one else gets to have any. The rationale is that the others are “untrained.†Maybe they could solve the training “problem†by actually training the civilians, but that never seemed to occur to the self-appointed leaders. In fact, the two cops don’t seem interested in preparing the civilians at all. Instead, they spend most of their time talking about their feelings. It’s agonizing. Do they take light, four-wheel drive vehicles of the type that are all over the place in Georgia? No – instead of taking vehicles with mobility and fuel economy, they take a Winnebago with a track record of breaking down. Why? Who knows. Probably because it helps the plot. They have a guy with a motorcycle. Does he recon the route? Nope. By the time they notice a jumble of wreaked cars, they are in among them. Then they drive deeper into the pileup not knowing if there’s a way out. Oh, and they bring the Winnebago into the jam, and it soon breaks down. So then they pile out of their vehicles and proceed to talk. And talk. They talk a lot in ‘TWD.’ Mostly about feelings. Hell, the only good thing about a zombie apocalypse would be that it would wring out this society’s insipid embrace of constant discussions of people’s stupid feelings. Do they post security in all directions? Nah. They put a guy on the RV who manages not to see a herd of about 200 ghouls until they are 50 meters away. By that time, all the survivors are scattered around the wrecks, walking about without a care in the world. Nice organization, Deputy. You just want to reach into the big screen and slap him. Dit zijn dingen die me vooral irriteren omdat het een serie is over hoe mensen zouden reageren als er zoiets gebeurd. Daarom maakt het me niet zoveel uit dat er zo weinig zombies inzitten maar dit zijn gewoon dingen waar ik me zwaar aan loop te irriteren als ik die serie kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 november 2011 Share Geplaatst 17 november 2011 Heb me eerlijk gezegd aan geen van die dingen geïrriteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 20 november 2011 Share Geplaatst 20 november 2011 Het is wel waar dat er veel dingen niet 'kloppen', maar dit haalt voor mij ook niet de serie omlaag. Ik kijk iedere zondag weer uit naar nieuwe aflevering. .Ben zeer benieuwd waarom ze al die zombies gevangen hebben in de schuur? Zou die oude vee arts er experimenten op doen? Of zou er nou eindelijk iets bekend worden over hoe het kan dat er zo'n enorme zombieplaag is? Volgens mij weet die oude vent er meer van.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Aflevering 6 downen _O_ seizoen 2.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 november 2011 Share Geplaatst 21 november 2011 Toffe aflevering weer. Spanningen in de groep lopen hoog op nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 7e aflevering was super! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Holy shitt wat een vet einde van de aflevering zeg zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 29 november 2011 Share Geplaatst 29 november 2011 Sowieso heel bruut einde! Meer actie, minder gelul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 5 december 2011 Share Geplaatst 5 december 2011 walking dead gaat pas 12 feb weer verder :-( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 februari 2012 Share Geplaatst 17 februari 2012 En het is weer begonnen. :) Ga zo meteen de nieuwe episode kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Episode 10 was erg vet! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 maart 2012 Share Geplaatst 6 maart 2012 Holy shit nu gaat het echt los. [spoiler=-]Rip Dale :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 Aflevering 11 was echt vet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sharpy Geplaatst 7 maart 2012 Share Geplaatst 7 maart 2012 De volgende afl gaat owne :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Holy shitt nu wordt het echt fucking vet! [spoiler=spoiler]Shane is dood Niet lezen als je nog moet kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jelloo Geplaatst 12 maart 2012 Share Geplaatst 12 maart 2012 Pff zieke aflevering hoor... Volgende aflevering gaan ze het behoorlijk lastig krijgen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Deze aflevering heeft me inderdaad erg verrast, net als het einde van de vorige! Het is jammer dat de volgende aflevering alweer de seizoensfinale zal zijn.. :( Gelukkig komt Game of Thrones S2 er aan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 Pff zieke aflevering hoor... Volgende aflevering gaan ze het behoorlijk lastig krijgen denk ik Makers hebben beloofd dat er een hoop doden zullen gaan vallen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 Aflevering 11 en 12 zijn wel erg nice! :D [spoiler= theorie aflevering 12] Ik denk dat de virus in de lucht zit. Levend heb je geen symptomen, maar zodra je dood bent word je een zombie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 (bewerkt) [spoiler=plot]Moah ik denk dat iedereen dat virus gewoon bij zich draagt en een walker wordt als die dood gaat . Btw, de makers beloofde de nodige doden voor de finale. Wie denken jullie? Ik ga voor minimaal Carol, Hershell en zijn kinderen. 14 maart 2012 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 Lullo, spoiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten