Justin Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=txylxp92Fxk#t=213 Vet :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 https://www.youtube.com/watch?v=txylxp92Fxk#t=213 Vet :< Is wel echt vet ja, maar t blijft eigenlijk hetzelfde verhaal als in de voorgaande seizoenen. Iemand ook al gehoord/gelezen van de spin-off van deze serie, Fear the Walking Dead ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Ja, maar daar ga ik echt niet aan beginnen. Een zo'serie is genoeg voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Lijkt mij op zichzelf een leuke serie ben best wel benieuwd wat er is gebeurd in de tijd dat Rick in het ziekenhuis lag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Eerste aflevering van Fear the walking dead zo meteen eens bekijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Eerste aflevering van Fear the walking dead zo meteen eens bekijken :) Aanrader? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Aanrader? bwa ja niet slecht! leuk om te zien hoe het allemaal begint. Acteerprestaties van de hoofdrolspelers waren ook al beter dan die van Rick en "Karol" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Wat is het dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 de zombie apocalyps he, hoe het virus opduikt en meer en meer verspreidt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Heel erg gaaf inderdaad als je fan van de show bent (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Straks ook eens kijken ja, lijkt me wel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Vond die trailer echt niks aan, dus ik wacht de ratings maar even af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinja. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Net de eerste episode gekeken van het nieuwe seizoen! Begint weer heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Net de eerste episode gekeken van het nieuwe seizoen! Begint weer heerlijk! Is het alweer zover ja? Bedankt om me eraan te herinneren, straks maar even kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinja. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Is het alweer zover ja? Bedankt om me eraan te herinneren, straks maar even kijken :D Jup gisteren eerste episode in Amerika. Dus gaat weer van start! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Vond 'm wel aardig, goeie opstart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Ne loser dood en weinig Carl gezien, topaflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Mooie aflevering met een leuke cliffhanger. Het is in ieder geval weer lekker begonnen! [MENTION=14504]Antwerp1[/MENTION]; spoilers kerel. Ook al zijn het geen grote spoilers, but still. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 oktober 2015 Share Geplaatst 14 oktober 2015 Prima seizoensopener inderdaad. Benieuwd naar het vervolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Leuke seizoensopener! Prima weer, ga het uiteraard volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Brute episode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Wel leuk die actie, maar had wel meer verwacht van die Wolves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
-Koen- Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 [spoiler=W]Lijkt inderdaad op weinig meer dan een bende ongecontroleerde onruststokers. Of dit moest de "scout" zijn geweest. Die 5 die ontsnapt zijn zullen we nog wel genoeg van gaan horen. Er had er nu iig eentje een pistool, dus daar zijn we nog niet vanaf. Ben benieuwd wat de volgende aflevering meebrengt. Die walkers kwamen nu richting de community. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 26 oktober 2015 Share Geplaatst 26 oktober 2015 Dit had ik niet (willen) zien aankomen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 oktober 2015 Share Geplaatst 26 oktober 2015 (bewerkt) NOOOOOOOO :( Al denk ik dat het nog goed komt. 26 oktober 2015 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten